MBA International Management - Supply Chain Management
DURATA
3 Semesters
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 9.600
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Conduși de o facultate de experți din industrie, participanții la ESB MBA vor dobândi cunoștințe profunde despre spectrul larg de provocări în achiziționarea, producția și distribuția de bunuri și servicii. Reflectarea asupra modului de aplicare a noilor abordări pentru a proiecta fluxuri de valoare flexibile și sincronizate într-un mediu complex de lanț de aprovizionare internațional. Pe baza unor studii de caz, studenții vor fi instruiți pentru a putea obține rapid o imagine de ansamblu asupra elementelor coerente din cadrul unui lanț de aprovizionare și li se va permite să identifice factorii de succes prin aplicarea metodelor de structurare și analitice pentru probleme complexe. Absolvenții ESB MBA Supply Chain vor putea să-și convingă și să-și motiveze angajații spre schimbări și vor fi parteneri competenți pentru specialiștii în producție și logistică.
Galerie
Studenți ideali
Absolvenții din toate disciplinele pot fi înscriși dacă au cel puțin doi ani de experiență profesională după absolvirea diplomei de licență. Absolvenții în inginerie, științe naturale sau științe umaniste vor obține calificări de absolvent pentru a-și îmbunătăți oportunitățile de carieră.
Admitere
Curriculum
ECTS: 90
Patru din zece specializări
Module de bază: Semestrul 1/semestrul de iarnă (octombrie până în februarie)
- Afaceri în cifre: Contabilitate și Finanțe
- Gestionarea cererii și ofertei
- Strategie pentru viitor
- Gestionarea oamenilor și a culturii
- Cadrele legale de management
- Germană 1 / Limba de afaceri 1
- Germană 2 / Limba de afaceri 2
- Metode de cercetare în afaceri
- Plasarea companiei și raportul de proiect
- Teza de masterat
Opțiuni: Semestrul 2/semestrul de vară (martie până în iulie)
- Management Lean Enterprise
- Negociere peste frontiere
- Managementul vânzărilor internaționale
- Marketing bazat pe date
- Valorificarea diversității, echității și incluziunii (DEI) ca factori de conducere organizaționali
- Analiza datelor și luarea deciziilor
- Dinamica durabilității
- Transformare organizațională și de afaceri
- Modele de afaceri pentru o economie circulară
- Crearea și Execuția Strategiei
Proiect în cadrul companiei: vacanță de vară/semestrul 3/semestrul de iarnă (august până în noiembrie)
Modul obligatoriu
- Strategie și întreprinzător
- Gestionarea cererii și ofertei
- Guvernarea economică și juridică
- Contabilitate și finanțe
- Comportament organizational
electiv
- Managementul Tehnologic Internațional
- Marketing internațional și vânzări
- Strategie internațională și dezvoltare corporativă
- Patru din zece specializări
Teză de master: Semestrul 3/semestrul de iarnă (noiembrie până în februarie)