
MBA International Management - Data-Driven Marketing
Reutlingen, Germania
DURATA
3 Semesters
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 9.600
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
MBA ESB de la Universitatea Reutlingen oferă un amestec captivant de cunoștințe teoretice și abilități practice pentru a echipa viitorii lideri de marketing. Studenților li se preda o gamă largă de subiecte, de la fundamentele marketingului digital la aplicații ale inteligenței artificiale prin metode de predare interactive, colaborare în proiecte și studii de caz în lumea reală. Aceasta include dobândirea de expertiză în analiza statistică pentru a înțelege problemele, dezvoltarea de soluții concrete bazate pe date și permiterea unei comunicări eficiente cu părțile interesate. Absolvenții de MBA nu vor avea probleme în abordarea provocărilor complexe de marketing prin utilizarea marketingului bazat pe date pentru a lua decizii informate și pentru a promova practici etice.
Galerie
Studenți ideali
Absolvenții din toate disciplinele pot fi înscriși dacă au cel puțin doi ani de experiență profesională după absolvirea diplomei de licență. Absolvenții în inginerie, științe naturale sau științe umaniste vor obține calificări de absolvent pentru a-și îmbunătăți oportunitățile de carieră.
Admitere
Curriculum
ECTS: 90
Patru din zece specializări
Module de bază: Semestrul 1/semestrul de iarnă (octombrie până în februarie)
- Afaceri în cifre: Contabilitate și Finanțe
- Gestionarea cererii și ofertei
- Strategie pentru viitor
- Gestionarea oamenilor și a culturii
- Cadrele legale de management
- Germană 1 / Limba de afaceri 1
- Germană 2 / Limba de afaceri 2
- Metode de cercetare în afaceri
- Plasarea companiei și raportul de proiect
- Teza de masterat
Opțiuni: Semestrul 2/semestrul de vară (martie până în iulie)
- Management Lean Enterprise
- Negociere peste frontiere
- Managementul vânzărilor internaționale
- Marketing bazat pe date
- Valorificarea diversității, echității și incluziunii (DEI) ca factori de conducere organizaționali
- Analiza datelor și luarea deciziilor
- Dinamica durabilității
- Transformare organizațională și de afaceri
- Modele de afaceri pentru o economie circulară
- Crearea și Execuția Strategiei
Proiect în cadrul companiei: vacanță de vară/semestrul 3/semestrul de iarnă (august până în noiembrie)
Modul obligatoriu
- Strategie și întreprinzător
- Gestionarea cererii și ofertei
- Guvernarea economică și juridică
- Contabilitate și finanțe
- Comportament organizational
electiv
- Managementul Tehnologic Internațional
- Marketing internațional și vânzări
- Strategie internațională și dezvoltare corporativă
- Patru din zece specializări
Teză de master: Semestrul 3/semestrul de iarnă (noiembrie până în februarie)
Taxa de școlarizare a programului
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.