
MBA in
MBA Management și Marketing de lux și mode
ESLSCA Business School

Informatie cheie
Locația campusului
Paris, Franţa
Limbi Străine
Franceză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 12.000 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2023
Introducere
MBA-ul de management și marketing de lux și modă este astăzi, după 15 ani de existență, cunoscut și recunoscut ca una dintre cele mai bune modalități de integrare a diferitelor sectoare de lux.
Acesta își propune să ofere studenților o mulțime de cunoștințe și instrumente pentru a analiza sectoarele economice, artistice și culturale ale luxului. Oferă abilitățile esențiale pentru a avea o activitate profesională managerială în acest domeniu. Studenții sunt, de asemenea, instruiți în marketingul modei în domeniile designului și managementului modei și creației.
Programul face posibilă chestionarea curentelor de artă, design și mode... Training-ul este axat și pe digital și e-commerce, competențe căutate de companii în prezent. În program este și o excursie de studii de 3 zile în Italia, pentru a descoperi meșteri italieni și a aprofunda Made in Italy (o referință în modă). În sfârșit, pentru a dobândi deschiderea necesară în lumea anilor 2020-2025, studenții anului II MBA vor avea ocazia să-și îmbogățească cursul cu o experiență internațională în al doilea semestru, alături de partenerul nostru ROME BUSINESS SCHOOL.
Studenți ideali
Pentru cine este pregătirea?
- Studenților din acest sector care doresc să integreze o aprofundare a părții de marketing a luxului și modei adecvată sectorului ales.
- Studenților din comerț, management, finanțe, care doresc să-și însușească factorii determinanți istorici, economici și culturali legați de aceste activități în același timp cu componentele umane și artistice ale practicilor din sector, de exemplu cu amănuntul, merchandising-ul vizual.
- Studenților din domeniul științific care doresc să-și dezvolte viziunea asupra lumii în componentele sale, atât de vis, cât și economice.
- Profesioniștilor cu experiență parțială doar în domeniile avute în vedere (numai într-o companie dintr-un anumit sector și activitate) care doresc să-și lărgească câmpul vizual și de înțelegere și să își îmbogățească abilitățile.
- Profesioniștilor care au lucrat în principal în funcții de responsabilitate care doresc să își aprofundeze domeniile de cunoaștere a sectorului pentru a-și consolida potențialul de acțiune.
- Oamenilor în perfecționare fără experiență directă a practicilor profesiei.
Admitere
Curriculum
Programul cursului
Modulul 1: Fundamentele managementului și managementului de marketing
- Transformare digitală
- Plan de afaceri, bugete
- Strategie de afaceri
- Antreprenoriat și startup-uri*
- Responsabilitate socială corporativă (CSR)
- Management de proiect în modul AGILE
- Adobe Suite (Photoshop, Illustrator, Indesign)
- VBA Visual Basic pentru aplicație (excel
- Conducere și management de echipă
- Engleză profesională, TOEIC
Modulul 2: Specializarea Lux și Moda
Modulul 3: Lux, meșteșuguri
Modulul 4: Experiență de lucru
Metoda de predare
Acest program combină transferul de abilități, cunoștințe și tehnici de învățare de reflecție pentru a se specializa în lux. Fundamentele managementului afacerilor, managementului și conducerii sunt, de asemenea, predate acolo pentru a avea un program complet.
Tehnologiile digitale sunt în centrul lecțiilor. Formarea este predată cu prelegeri, dar și studii de caz practice, prezentări la clasă și discuții de grup.
Evenimente
MBA1
- Open Innovation Challenge: Caz prezentat de Accenture pe o problemă a unui brand de lux (operat de Agorize, 2021-2022)
- Masterclass & invitați – Împărtășirea experienței experților din lumea luxului (director artistic, director de boutique, expert CSR etc.)
- Vizite la ateliere și case de lux: marochinărie fină, bijuterii fine, Bonjour Paris
- Vizită la Versailles și întâlnire cu meșteri
- Studii de caz ghidate
- Vizite la târguri de specialitate și expoziții profesionale (conform calendar)
- Stagiu într-o companie (min 2 luni)
Clasamente
Locul 11 în clasamentul Eduniversal 2022 - Categoria „Management de lux”.
Rezultatul programului
Goluri
- Dobândiți o cultură solidă a lumii luxului și modei
- Stăpânirea elementelor fundamentale ale luxului
- Aprofundarea tehnicilor de marketing și management adaptate luxului și modei
- Achiziționați formare orientată spre business și creștere în domeniul lux
Aptitudini
- Dezvoltați autonomia, capacitatea de a lua inițiative
- Dezvoltați adaptabilitatea, creativitatea și pragmatismul
- Demonstrează leadership în atitudinile și comportamentele lor
- Abordați realitatea marketingului prin diverse dimensiuni
Oportunități de carieră
MBA-ul de management și marketing de lux și modă vă permite să integrați lumea profesională în poziții precum:
- Product Manager, Product Owner
- Șef de vânzări, manager de magazin,
- Marketing, comunicare, digital, PR manager
- Manager merchandising și e-merchandising,
- Șef de cercetare, inteligență competitivă, analist de afaceri,
- manager de galerie, antreprenor,
- Community manager, CRM manager, customer service
Zona de activitate
- Branduri de moda si textile (fast-fashion, premium, lux)
- Case de lux, toate sectoarele
- Agentie de comunicare, presa, agentie digitala
- Firme de consultanta specializate in lux si moda