Executive MBA în marketing
São Paulo, Brazilia
DURATA
3 Semesters
LIMBI
Portugheză
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
BRL 1.891 / per month *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* până la 35 de rate de 1.891,88 BRL + 1 tranșă de 2.083,21 BRL
Introducere
Obiectivele cursului sunt de a discuta concepte inovatoare de management antreprenorial de afaceri cu accent pe zona de marketing, de a forma un profesionist cu capacitatea de a conduce și de a aplica cunoștințele în scenarii adverse, care este capabil să facă față situațiilor provocatoare și să devină mai asertiv. decizii. Obiectivele includ dezvoltarea unei atitudini antreprenoriale și trezirea unei viziuni critice asupra marketingului și managementului afacerilor, stimularea dezvoltării atitudinilor manageriale compatibile cu filosofia focalizării pe piață și etica și responsabilitatea în afaceri.
Curriculum
ce vei invata
- Fundamentele finanțelor (educația la distanță)
- Marketing strategic
- Mindalitate antreprenorială și strategii de afaceri
- Cercetare de piata
- Etnografia aplicată marketingului
- Inteligenta competitiva
- Construirea scenariilor economice
- Modelare statistică și Business Intelligence
- Informații pentru consumatori
- Branding
- Produs și inovație
- Negociere și management al conflictelor
- Managementul canalului
- Comunicare și Marketing Digital
- Managementul Operațiunilor Strategice
- Guvernanța corporativă
- Planificare personală și autodezvoltare
- Marketing responsabil
- Comportament organizațional și conducere de echipă
- Leadership și managementul schimbării
- Management financiar aplicat marketingului
- Strategie pentru sustenabilitate corporativă și ESG
- Proiect Integrativ Multidisciplinar
Cursurile au loc în campusul absolvent al ESPM și pot fi predate în alte locații, preprogramate de profesor. Disciplinele EAD, indicate în programul de curs, se vor desfășura concomitent cu disciplinele față în față și în perioada inițială a cursului.
Rezultatul programului
Obiectivele sunt de a discuta concepte inovatoare de management antreprenorial de afaceri cu accent pe zona de marketing, de a forma un profesionist cu capacitatea de a conduce și de a aplica cunoștințele în scenarii adverse, care este capabil să facă față situațiilor provocatoare și să ia decizii mai asertive. Obiectivele includ dezvoltarea unei atitudini antreprenoriale și trezirea unei viziuni critice asupra marketingului și managementului afacerilor, stimularea dezvoltării atitudinilor manageriale compatibile cu filosofia focalizării pe piață și etica și responsabilitatea în afaceri.
Galerie
Studenți ideali
cui este destinat
Se adresează profesioniștilor cu o experiență de peste 5 ani în funcții de conducere, din cele mai diverse arii de formare, care doresc să continue să evolueze în cariera prin dezvoltarea abilităților manageriale în administrarea afacerilor și în principalele concepte contemporane de marketing.