
MBA în afaceri digitale
Geneva, Elveţia
DURATA
1 up to 2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Oct 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
CHF 39.750 / per year
FORMAT DE STUDIU
În campus
Ziua porților deschise pentru programele de master și MBA
Vino să ne cunoști la EU Geneva | 7 martie
Introducere
Succesul unei afaceri astăzi depinde de prezența sa online. În consecință, afacerile digitale sunt una dintre industriile moderne cu cea mai rapidă creștere și cele mai solicitate. Programul de afaceri digitale vă pregătește să prosperați într-un context de afaceri online, examinând o gamă largă de subiecte, de la arhitectura online la utilizare, acoperind în același timp multe dintre problemele relevante cu care se confruntă managerii în mediile bazate pe internet. Studenții vor fi bine echipați pentru a-și începe propria afacere online, să se alăture unei companii existente sau să inventeze noi moduri de a face afaceri online.
Învățarea de la lideri
Evenimentele care îi prezintă pe studenții din UE la lideri de succes la nivel global sunt un aspect fundamental al abordării noastre de a oferi educația de afaceri care vă va începe cariera.
Kris Naudts, CEO al Culture Trip și Stijn Christiaens, co-fondatorul Collibra, le-au vorbit studenților din UE despre călătoriile lor de a construi afaceri digitale de succes la nivel global, de a fi agili și de a depăși limitele modelelor de afaceri existente.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Sunt disponibile mai multe opțiuni de bursă. Vă rugăm să verificați site-ul web al institutului pentru mai multe informații.
Curriculum
- Durată: Trei mandate / un an (cu normă întreagă) sau șase mandate / doi ani (cu jumătate de normă)
- Număr de credit: 90 ECTS
- Date de începere: octombrie, ianuarie și martie
- Limba: engleză
- Taxa semestrială: 12.600 CHF
- Admitere: pe tot parcursul anului
Gradul a fost acordat
- O diplomă MBA universitară recunoscută de stat, acreditată de Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Spania, (título propio) .
- O diplomă MBA de la EU Business School Switzerland care este acreditată la nivel internațional de ACBSP, IACBE, IQA și certificată de eduQua.
Clasamente
Clasat pe locul 1 în Diversitatea claselor și a facultăților de către QS Top MBA 2023
Cea mai bună școală de afaceri din Catalunya (Barcelona) conform La Razón
Program MBA Clasat pe locul 3 în Spania de către revista Forbes
Distins cu patru stele pentru excelență în educația în afaceri de către QS Stars
MBA al UE este recunoscut ca numărul 20 în lume de către América Economía
MBA online al UE a fost clasat pe locul 24 în lume de către QS Top MBA
MBA al UE s-a clasat pe locul 25 la nivel mondial în QS International Trade Rankings 2023
Clasat pe Top 50 în QS European MBA Rankings 2023
Sa clasat pe locul cinci in Ghidul MBA al QS Return On Investment Report pentru cresterea salariilor in Europa
Pe locul șase ca cea mai bună școală de afaceri pentru femei de către revista Capital
Clasat în top 100 la nivel mondial pentru specializare în carieră (MBA în antreprenoriat)
Clasat în top 100 la nivel mondial pentru specializarea în carieră (MBA în marketing)
Clasat în Top 150 în QS Global MBA Rankings 2023
Online MBA al UE s-a clasat pe primul loc în clasamentul online global al revistei CEO nouă ani consecutiv
Program clasat Premier DBA de către revista CEO
Listată ca primă 30 de instituții europene de învățământ superior pentru antreprenoriat de către startup-uri din UE
Rezultatul programului
Credite: 90 ECTS
Gradul a fost acordat
- O diplomă universitară de MBA acordată de Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), o universitate recunoscută de stat din Spania.
- O diplomă de MBA de la EU Business School Switzerland , care este acreditată internațional de ACBSP, IACBE, IQA și certificată de eduQua.
Rezultatele învățării
Abilitățile manageriale predate în afacerea digitală sunt aplicabile atât celor care doresc să-și lanseze propriile afaceri digitale, cât și celor care merg să lucreze pentru o operațiune consacrată. De asemenea, studenții vor:
- Concentrați-vă pe elementele esențiale de marketing și branding, cum ar fi optimizarea pentru bannere și pentru motoarele de căutare.
- Descoperiți cum să construiți și să mențineți eficient o afacere digitală corporativă.
- Formați o abordare practică a studiilor de caz și a exemplelor din lumea reală.
- Învață din punctul de vedere al consumatorului.