MBA în comunicare și relații publice
EU Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Barcelona, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 7.300 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Mar 2024
* Taxa de școlarizare la Barcelona. Pentru taxa de școlarizare din München este de 22.500 EUR. Pentru Geneva / Montreux, școlarizarea este de 37.800 CHF pe an. Învățământul online este de 17.400 EUR pe an
Introducere
Deveniți un schimbător de jocuri!
Alătură-te nouă la sesiunea noastră de informații online - Înregistrează-te acum!
Competențele necesare pentru comunicare și relații publice au fost redefinite drastic odată cu avansarea mass-media sociale și digitale. Profesioniștii din domeniu sunt obligați să coordoneze campanii de relații publice din ce în ce mai complexe și să definească strategii complexe și micro-ținte pentru a se asigura că mesajele cheie ale unei organizații ajung la publicul-țintă cheie. Acest program va oferi studenților cunoștințele de care au nevoie pentru a rămâne înaintea tendințelor actuale și pentru a aplica cele mai noi tehnologii și strategii de comunicare.
- Durată : trei semestre / un an (90 de credite)
- Locații : Barcelona, Geneva, Montreux, München, online
- Limba de predare : engleză
- Date de începere : octombrie / ianuarie / martie
- Admitere: pe tot parcursul anului
Diplomă acordată
- Pentru studenții care studiază în campusurile noastre din Barcelona și Elveția, o diplomă MBA recunoscută de stat, acreditată de Universidad Católica de Murcia (UCAM), Spania.
- O EU Business School Elveție diplomă MBA privată și acreditată la nivel internațional.
Galerie
Admitere
Curriculum
MBA în Comunicare Digitală (90 ECTS) este o diplomă de un an, pe trei termene. Studenții parcurg cinci până la șase module de curs pe trimestru, care sunt combinate cu seminarii, vizite la companii, sesiuni de vorbitori invitați și studii de caz, printre altele. Pentru a absolvi, studenții trebuie să finalizeze un modul de metode de cercetare în management și o dizertație. Acest program este disponibil și ca o diplomă de doi ani, șase termene, cu fracțiune de normă.
Anul 1
Termenul 1 (18 Ch | 23 Ects)
- Managementul transformațional și Leadership
- Comportament organizational
- Raportare și analiză financiară
- Marketing într-o lume digitală
- Analiza datelor pentru manageri
- Negociere
- Laborator de consultanta
- Săptămâna imersiei în afaceri
Termenul 2 (21 Ch | 27 Ects)
- Corporate Finance
- Managementul oamenilor și al talentelor
- Economie globală pentru manageri
- Strategie și luare a deciziilor
- Sisteme de Management al Informatiei
- Comunicare pentru succes
- Probleme juridice și etica în afaceri
- Săptămâna imersiei în afaceri
- Simularea strategiei de afaceri
Termenul 3 (15 Ch | 20 Ects)
- Vorbirea în public și comunicarea publică într-o era digitală
- Strategia de comunicare digitală a părților interesate
- Strategia de comunicare digitală organizațională
- Digital Media Strategie, Planificare și Drept
- Valorificarea valorii mărcii într-un context digital
Absolvență (cerințe)
Disertație
Rezultatul programului
Rezultatele învățării
MBA în Comunicare Digitală este conceput pentru a oferi studenților o înțelegere fundamentală a afacerilor și abilitățile profesionale relevante și contemporane necesare profesioniștilor de marketing și comunicare în lumea digitală de astăzi. Elevii vor învăța luarea deciziilor strategice eficiente în domeniul marketingului și comunicării contemporane.
- Explorați un plan de marketing integrat ca o componentă cheie a unui plan de afaceri
- Prezentați rapoarte orale și scrise pe baza experienței
- Descoperiți cum se realizează relații reciproc avantajoase în afaceri
- Sprijină luarea deciziilor cu relații cost-volum-profit și analiză incrementală.
Burse și finanțare
Sunt disponibile mai multe opțiuni de bursă. Vă rugăm să verificați site-ul web al institutului pentru mai multe informații.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
MBA cu specializare în Comunicare digitală oferă studenților abilități de afaceri, precum și cunoștințe avansate în domeniul comunicațiilor și relațiilor publice. Absolvenții acestui program de MBA pot fi interesați de următoarele cariere.
Sef Comunicare Corporativa
Șeful de comunicare corporativă este responsabil pentru comunicarea externă a unei organizații. Acești profesioniști sunt însărcinați să scrie și să editeze materiale corporative în numele managementului de vârf, inclusiv comunicate de presă privind informațiile financiare. Acestea se asigură că mesajele companiei sunt uniforme pentru coerență și credibilitate și sunt cheie în gestionarea crizelor și a reputației. Aceștia pot deveni purtătorul de cuvânt al organizației și pot reprezenta conducerea de top la evenimente. Managerii de marketing și publicitate pot verifica cu acest profesionist pentru a asigura alinierea mesajelor. Comunicarea internă poate intra și în responsabilitatea acestui profesionist.
Acești profesioniști sunt excelenți comunicatori scrise și orale, cu abilități interpersonale puternice. Sunt prezentatori încrezători.
Fundraising Manager
Managerii de strângere de fonduri sunt responsabili pentru strângerea de fonduri de la public și donatori, au bune abilități de comunicare și interpersonale. Aceștia pot contacta persoane cheie pentru a finanța acțiuni și pentru a supraveghea activitățile de strângere de fonduri și voluntari. Ei vor gestiona conturi stricte de bani primiți pentru a se asigura că respectă standardele de raportare. Aceștia au, de asemenea, sarcina de a scrie cereri și oferte de strângere de fonduri.
Managerii de strângere de fonduri posedă abilități excelente de comunicare, prezentare și interpersonale. Sunt foarte organizați.
Director de Relații Publice
Directorii de relații publice sunt responsabili pentru crearea și supravegherea implementării strategiilor pentru a stabili, promova și menține o imagine pozitivă a unei organizații. Acești profesioniști formează relații cu figuri cheie din guvern, mass-media și public pentru a se asigura că o companie are sprijin pentru activitățile sale. Relațiile publice vor monitoriza opinia publică și vor lua măsuri pentru a se asigura că aceasta este pozitivă. Spre deosebire de publicitate, aceștia vor profita de știrile și activitățile unei organizații pentru a promova compania fără plată. Managementul evenimentelor poate intra în această zonă.
Directorii de relații publice sunt comunicatori și prezentatori pricepuți. Au abilități interpersonale și organizatorice puternice.
Directorul Media
Directorii media vor asigura mixul media optim pentru activitățile de publicitate plătită ale unei organizații pentru a atinge obiectivele organizației. Responsabili de bugete mari pe platformele media off- și online, acești profesioniști planifică și selectează instituțiile media care se potrivesc cel mai bine obiectivelor organizației și publicului țintă. Aceștia au sarcina de a negocia cu vânzătorii media și ar trebui să aibă abilități analitice solide atunci când definesc planul media și analizează performanța. Aceștia se vor coordona cu departamentul de marketing pentru materiale publicitare și pentru a cunoaște activitățile cheie care trebuie promovate pe parcursul anului și vor raporta rezultatele conducerii.
Directorii media au abilități puternice analitice, numerice, de negociere și de raportare.
Domenii de lucru
MBA cu specializare în Comunicare digitală oferă studenților cunoștințe de afaceri și abilitățile necesare pentru a lucra în domeniul comunicării și relațiilor publice. Absolvenții acestui program de MBA pot fi interesați să lucreze în următoarele sectoare și/sau domenii profesionale.
- Comunicarea în nonprofit
- Comunicarea în Guvern
- Management de criza
- Comunicații digitale