MBA in International Marketing
DURATA
1 up to 2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Oct 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 21.900 / per year *
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță, În campus
* Barcelona and Munich tuition fee. For Geneva tuition is CHF 39,750 per year. Online tuition is €18,300 per year
Introducere
Become a Game Changer!
Join us in our Online Information Session - Register now!
The marketing of products and services is an important aspect of any business. Understanding consumers’ needs and effectively delivering a company’s offer are key to its success. This program provides a framework for understanding markets, competitors, product portfolios, and consumer behavior from an international perspective. You will learn about the latest developments in e-marketing strategies, advertising, and media to prepare you for a career in international marketing.
- Duration: Three semesters/one year (90 credits)
- Locations: Barcelona, Geneva, Munich, Online
- Teaching Language: English
- Starting dates: October/January/March
- Admission: Year-round
Degree Awarded
- For students studying on our Barcelona and Switzerland campuses, a state-recognized, university MBA degree accredited by Universidad Católica de Murcia (UCAM), Spain.
- An EU Business School Switzerland private and internationally accredited MBA degree.
Galerie
Admitere
Curriculum
Un exemplu de cursuri de program internațional de marketing:
- Managementul vânzărilor
- Strategii de marketing digital
- Publicitate
Rezultatul programului
Credite: 90 ECTS
Gradul a fost acordat
- O diplomă de master specific universitar (título propio) acordat de Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Spania.
- Un certificat în studii avansate de la EU Business School Switzerland.
Rezultatele învățării
Absolvenții părăsesc acest program cu toate instrumentele de care au nevoie pentru a fi jucători eficienți în domeniul marketingului internațional. De asemenea, studenții vor:
- Explorați modul în care companiile profită la maximum de investițiile lor; de la gestionarea datelor la comunicații.
- Aplicați principiile cheie care îmbunătățesc comunicarea și eficacitatea.
- Analizați funcțiile managementului HR și explorați importanța strategică a acestuia.
- Analizați și creați proiecte alternative de investiții.
Burse și finanțare
Sunt disponibile mai multe opțiuni de bursă. Vă rugăm să verificați site-ul web al institutului pentru mai multe informații.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Elevii care completează această cursă majoră urmăresc cariere în:
- Consultanta de marketing
- reclamă
- Mass-media
- Managementul brandului