MBA în Executive Leadership - Woolf, Malta
DURATA
14 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
AED 35.000 / per course
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
Introducere
Programul de MBA în Executive Leadership oferă un curriculum cuprinzător pentru a dota studenții cu cunoștințele și abilitățile necesare pentru a excela în managementul strategic și în rolurile de conducere executivă. Cu accent pe perspective globale, acest program se adâncește în domenii cheie de studiu în zece module de bază și trei module de specializare - Management strategic și Leadership, Management strategic al schimbării și Dezvoltarea managementului strategic și a abilităților de leadership.
Pe parcursul programului, cursanții combină studiul teoretic, analiza de caz practică și discuțiile interactive. Curriculumul este conceput pentru a îmbunătăți gândirea critică, luarea deciziilor și abilitățile de rezolvare a problemelor, permițându-le să exceleze ca lideri eficienți în medii complexe de afaceri.
Prin finalizarea MBA în Executive Leadership, cursanții vor fi echipați cu cunoștințele, abilitățile și mentalitatea strategică necesare pentru a conduce succesul organizațional și a conduce cu încredere în peisajul global de afaceri de astăzi.
Admitere
Curriculum
Module de bază
Conducerea oamenilor, echipelor și organizațiilor: teoria organizațională
Acest modul este conceput pentru a informa și a ajuta studenții, pentru a obține o conștientizare adecvată a diferitelor aspecte ale muncii în echipă, coordonării și conducerii în organizație. Una dintre cele mai esențiale cerințe în orice organizație este abilitatea de a face munca de către oameni și de a fi o inspirație care îi ține pe oameni în continuare. Acest curs acoperă diverse aspecte ale leadership-ului, va discuta motivele lipsei de motivație în echipă și sfaturi pentru a comunica și a conduce într-un mod în care angajații nu sunt doar inspirați, ci și rămân implicați în organizație. Cursanții vor obține, de asemenea, perspective aprofundate despre cooperare și diverse orientări ale valorilor culturale.
Leadership și strategie de afaceri
Conceptele de bază care au fost acoperite în acest modul se referă la aspectele strategice ale companiei. Cursanții vor fi capabili să înțeleagă managementul strategic și diverse abilități care sunt cerute de un lider sau de management de nivel superior pentru a atinge viziunea și misiunea firmei. Acest modul este axat pe oferirea de cunoștințe suficiente cursanților despre formularea strategiei și procesul de implementare. În plus, se concentrează și pe diverse schimbări pe care o organizație le poate aduce în funcție de situația actuală a pieței. Aceste schimbări sunt inevitabile și, prin urmare, modulul va pregăti cursantul să aleagă tipurile potrivite de lideri pentru a implementa strategiile potrivite în vremuri de schimbare.
Comunicare managerială eficientă
Modulul a fost structurat pentru a face cursanții conștienți de conceptul de comunicare la locul de muncă. Singurul lucru care leagă o persoană de cealaltă este comunicarea. Verbală sau non-verbală, este comunicarea care îi ajută pe oameni să înțeleagă obiectivul sau agenda conversației. Oricât de simplu pare conceptul, atunci când comunicarea devine parte a unei perspective profesionale, trebuie înțeleasă foarte clar.
Prin urmare, obiectivul principal al acestui modul va fi descoperirea detaliilor comunicării la locul de muncă, modurile și barierele acesteia. În urma înțelegerii elementelor de bază ale conceptului, cursanții vor fi informați cu privire la structurile organizaționale și diferitele stiluri de management și legătura lor cu comunicarea organizațională. În cele din urmă, modulul va fi completat prin iluminarea cursanților cu privire la tehnologie și influența acesteia asupra gestionării eficiente a comunicării la locul de muncă.
Tehnologia și managementul operațiunilor
Managementul tehnologiei și operațiunilor oferă o imagine de ansamblu cuprinzătoare asupra utilizării tehnologiei pentru a genera un avantaj competitiv pentru operațiunile companiei. Cursanții explorează diverse soluții tehnologice pentru automatizarea proceselor de afaceri, inclusiv analiza propunerii de valoare în funcțiile organizației.
Veți analiza, de asemenea, modul în care tehnologia poate fi folosită pentru a îmbunătăți dezvoltarea produsului în timpul celor patru faze ale ciclului de viață. Cursul oferă o imagine de ansamblu detaliată a impactului tehnologiei asupra diferitelor modele de operare, cum ar fi producția, managementul lanțului de aprovizionare, orientarea către clienți, dezvoltarea de produse și funcțiile de asistență (de exemplu, HR și finanțe).
Luarea deciziilor bazate pe dovezi
Acest curs vă oferă o introducere de bază în cercetarea postuniversitară pentru a înțelege cum sunt utilizate dovezile pentru luarea deciziilor. Explorând literatura de specialitate, vă veți familiariza cu obiectivele și importanța cercetării de calitate și cu metodele de colectare a datelor folosind statistici descriptive și procesele implicate în realizarea acesteia. Înțelegerea cercetării și a proceselor implicate în efectuarea, proiectarea, raportarea, interpretarea și evaluarea cercetării este de o importanță capitală pentru succesul în studiile postuniversitare.
Managementul lanțului de aprovizionare
Acest modul sprijină factorii de decizie strategici și managerii operaționali de pe piețele internaționale și interne pentru a gestiona logistica de succes în cadrul afacerilor lor. Demonstrează conceptele de lanț de aprovizionare în detaliu și ajută la explorarea relației acestora cu obiectivele de afaceri. Logistica și achizițiile, care sunt domeniul crucial al oricărei firme de afaceri, sunt, de asemenea, înțelese prin învățările acestui modul. Acest curs le va oferi cursanților ocazia de a obține o perspectivă detaliată asupra diferiților factori de logistică și a modalităților în care companiile își pot face lanțul de aprovizionare un factor de avantaj competitiv.
Economie strategică
Cursul de economie explorează principiile economice de bază (teorii și aplicații) care sunt relevante pentru nucleul de afaceri al programului de MBA. Acest curs este despre a învăța să gândești ca un economist și să strângi instrumentele necesare pentru a face acest lucru, inclusiv studiul microeconomiei și macroeconomiei.
Obiectivele cursului sunt de a învăța factorii determinanți ai cererii și ofertei pieței și modul în care economiștii modelează piețele; să examineze producția și analiza costurilor; să învețe cum se descurcă firmele în medii competitive și monopoliste; să studieze comportamentul strategic al firmei, inclusiv teoria jocurilor de bază, intrarea și descurajarea, coluziunea și cooperarea și negocierea; pentru a dezvolta o înțelegere a informațiilor, licitațiilor și stimulentelor; să analizeze produsul intern brut și componentele acestuia, precum și politica monetară și cererea și oferta de bani; și pentru a oferi o bază solidă pentru înțelegerea ciclului de afaceri
Gândire integrativă și strategică
Această colecție de subiecte stivuitoare introduce principiile fundamentale ale gândirii strategice moderne și instrumentele de bază ale analizei strategice, construindu-vă capacitatea de a contura o direcție viitoare semnificativă pentru o organizație. Recunoscând natura organizațiilor ca sisteme deschise complexe, acest curs oferă o perspectivă integrativă, practică asupra gândirii strategice și propune o viziune asupra managementului strategic ca apariție ghidată.
Lucrul cu alții
Acest modul este un modul critic pentru ca cursanții să exploreze conceptele de resurse umane în companie. Orice organizație poate lucra eficient și eficient atunci când oamenii din companie lucrează în armonie și își folosesc abilitățile de management al echipei. De la globalizare, lumea a devenit un loc mai mic, unde oamenii pot trece cu ușurință granițele naționale și pot trece la granițele internaționale pentru a câștiga mai multă experiență și a crește mai mult.
Prin urmare, conținutul acestui modul va evidenția conceptul internațional de management al resurselor umane. O parte a acestui conținut se concentrează pe rolul de bază al departamentului de management al resurselor umane, care este monitorizarea și sprijinirea forței de muncă. Acest curs va fi numit ca fiind complet finalizat pe măsură ce cursantul înțelege importanța motivației prin învățarea diferitelor tipuri de motivație și timpul de a le folosi pentru a rezolva problemele din organizație, în special organizațiile internaționale.
Probleme etice pentru manageri
Managerii de azi trebuie neapărat să se preocupe de problemele etice, deoarece comportamentul neetic creează riscuri legale și daune afacerilor, precum și angajaților și consumatorilor. Etica în afaceri a devenit o parte integrantă a educației în afaceri în general. Un student sau manager care este bine versat în comportamentul etic în practici, nu numai pe piața internă, ci și pe plan internațional, se va găsi mai bine pregătit pentru a face față problemelor sau situațiilor care pot apărea și care nu implică întotdeauna răspunsuri sau decizii simple. . Acest curs prezintă importanța eticii în afaceri. Elevii se concentrează pe semnificația eticii pentru părțile interesate; să examineze cine poartă responsabilitatea pentru monitorizarea eticii; și să exploreze situații etice comune în organizații.
Pathway specializare
Management strategic și leadership
Acest modul este conceput pentru a ajuta studenții să înțeleagă și să evalueze diverse aspecte ale managementului strategic într-un context global. Modulul explorează teorii, modele și cadre pentru a oferi o perspectivă asupra modului în care ciclul de viață al unei organizații evoluează prin diferite etape pentru a atinge excelența. Modulul îi ajută pe studenți să evalueze relația dintre strategiile organizaționale, performanță și așteptările părților interesate.
Gestionarea strategică a schimbărilor
Dinamica schimbării provoacă managerii datorită incertitudinii inerente și nevoii de adaptabilitate. Schimbarea strategică are un impact asupra structurii resurselor umane a organizației, iar aceasta înseamnă adesea o restructurare a forței de muncă sau schimbări în practicile de lucru.
Acest curs definește procesul secvențial, rolul și dinamica schimbării organizaționale, care oferă abilitățile și cunoștințele pentru a sprijini implicarea activă în procesul de management strategic al schimbării și evidențiază în continuare modalitățile de a face față acesteia. Se concentrează pe nevoi, faze și condiții pentru schimbarea organizațională de succes. Cunoștințele dezvoltate ca parte a modulului ajută la luarea deciziilor în lumea reală. Sunt incluse și diferite intervenții organizaționale. Modulul SCM este conceput pentru a ajuta studenții să înțeleagă dinamica managementului strategic al schimbării.
Dezvoltarea abilităților de management strategic și de conducere
Acest modul oferă cursantului o înțelegere a legăturilor dintre managementul strategic, conducere și direcția organizațională și abilitățile pentru a putea aplica această înțelegere. Scopul principal al acestei unități este de a investiga modul în care gândirea actuală asupra leadershipului influențează planificarea unei organizații pentru a îndeplini cerințele actuale și viitoare de conducere. Cursanții vor obține o perspectivă asupra gândirii actuale despre leadership din perspectivă organizațională.
Rezultatul programului
Ce vei obține ca student la master cu Exeed College
- Cunoașterea aprofundată a domeniului dvs
- Oportunități sporite
- Un potențial de câștig mai mare
- Reputație și credibilitate
- Abilități mai bune de rețea
- Te menține competitiv