
MBA în management de marketing
DURATA
12 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
AED 32.000 *
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
* plan flexibil de rate
Introducere
Pe piața actuală, departamentul de marketing joacă un rol major în gestionarea produselor și mărcilor și a ajunge la clienți, pe lângă faptul că ajută echipa de cercetare sau echipa de produs în proiectarea produselor futuriste. Managementul de marketing este procesul de elaborare a strategiilor și de planificare pentru produse sau servicii, publicitate, promoții, vânzări pentru a ajunge la segmentul de clienți dorit. Un manager de marketing este responsabil de auditul mărcii, strategia de marketing, implementarea și planificarea, managementul proiectelor de marketing, marketingul internațional și managementul relațiilor cu clienții. Specializarea Management de marketing (MM) acoperă modulele despre Marketing internațional, Segmentarea clienților, Managementul relațiilor cu clienții, Managementul mărcii, Lansarea produsului, Dezvoltarea planului de marketing, Comunicarea de marketing, Lansarea produsului și Management, Strategii de intrare pe piață și Distribuție. Programul va acoperi, de asemenea, modulele privind strategiile produselor și prețurile.
MBA (Master of Business Administration) de un an în managementul marketingului este un program cuprinzător conceput pentru profesioniștii în marketing care așteaptă cu nerăbdare o carieră grozavă în domeniul marketingului. După finalizarea programului, cursanții vor primi o diplomă postuniversitară extinsă în management de marketing de la Cambridge International Qualifications, Marea Britanie, și un MBA în management de marketing la Universidad Catolica de Murcia, UCAM.
Livrare – Online
Programul va fi livrat prin intermediul unui sistem de învățare online de ultimă generație și toți cursanții vor avea acces la reviste și cărți internaționale. Toate programele vor fi susținute de facultăți internaționali, iar studenții pot participa la cursurile live de la facultăți internaționale de nivel superior conectându-se la sistem. Toate sesiunile vor fi înregistrate, iar studenții pot asculta prelegerile în timpul liber. LMS are o opțiune pentru sesiuni de clarificare a îndoielilor și activități online la clasă. Cursurile vor avea loc de două ori pe săptămână (duminică și marți) timp de trei ore fiecare.
Admitere
Despre Școală
Despre UCAM (Universidad Catolica de Murcia) – Universitatea Catolică din Murcia
UCAM este o universitate cu excelență cu sediul în Murcia, Spania. Începând cu anul 1995, UCAM are o bază activă de studenți de 21.000 de cursanți și are un personal academic de peste 1000. Programul de MBA de la UCAM, Murcia, Spania este acreditat de ANECA, iar universitatea este membră a ENQA, Universia și EUA. UCAM are o rețea de parteneriat strategic de peste 300 de universități, inclusiv Stanford, Universitatea Națională din Singapore și Universitatea Națională Tehnologică. UCAM are un parteneriat strategic corporativ cu lideri din industrie, inclusiv Coca-Cola, Microsoft, Soft și SAP. Considerată ca fiind Universitatea de sport, UCAM are peste 20 de olimpiade ca absolvenți.
Despre CIQ
Cambridge International Qualifications este un organism internațional de acordare cu sediul în Regatul Unit. CIQ premiază profesioniști din întreaga lume pentru management și tehnologie și are un parteneriat de progres cu universități importante din întreaga lume. CIQ este membru al Asociației Europene pentru Asigurarea Calității în Învățământul Superior, iar programele CIQ sunt susținute de TQUK și NCFE. CIQ este, de asemenea, un partener de învățare corporativă a mai mult de 100 de organizații din întreaga lume.