Keystone logo
Exeed College MBA în Management de Marketing - UCAM, Spania
Exeed College

MBA în Management de Marketing - UCAM, Spania

Sharjah, Emiratele Arabe Unite

12 Months

Engleză

La zi

Request application deadline

Request earliest startdate

AED 32.000 / per course

Învățământ la Distanță

Introducere

Pe piața actuală, departamentul de marketing joacă un rol major în gestionarea produselor și mărcilor și a ajunge la clienți, pe lângă faptul că ajută echipa de cercetare sau echipa de produs în proiectarea produselor futuriste. Managementul de marketing este procesul de dezvoltare a strategiilor și planificare pentru produse sau servicii, publicitate, promoții, vânzări pentru a ajunge la segmentele de clienți dorite.

Un manager de marketing este responsabil de auditul mărcii, strategia de marketing, implementarea și planificarea, managementul proiectelor de marketing, marketingul internațional și managementul relațiilor cu clienții. Specializarea Management de marketing (MM) acoperă modulele de Marketing internațional, Segmentarea clienților, Managementul relațiilor cu clienții, Managementul mărcii, Lansarea produsului, Dezvoltarea planului de marketing, Comunicarea de marketing, Lansarea și managementul produsului, Strategii de intrare pe piață și distribuție. Programul va acoperi, de asemenea, modulele privind strategiile produselor și prețurile.

MBA online de un an (Master of Business Administration) în managementul marketingului este un program cuprinzător conceput pentru profesioniștii în marketing care așteaptă cu nerăbdare o carieră grozavă în domeniul marketingului. După finalizarea programului, cursanții vor primi o diplomă postuniversitară în management de marketing de la Cambridge International Qualifications, Marea Britanie și un MBA în management de marketing Universidad Católica de Murcia, UCAM.

Studenții care se înscriu la MBA în management de marketing vor urma modulele de bază privind resursele umane internaționale, managementul schimbărilor strategice, managementul strategic și managementul conducerii și operațiunilor și modulele specializate despre managementul marketingului internațional, managementul marketingului și globalizarea secolului 21 în prima parte, în prima parte. partea a doua studenții vor susține modulul de mediu socio-economic-juridic și o lucrare de teză.

Despre UCAM

Universidad Católica de Murcia, UCAM, fondată în 1996, este una dintre universitățile complet acreditate cu cea mai rapidă creștere din regiunea europeană. Cu sediul în Murcia, Spania, cu centre de învățare în Emiratele Arabe Unite, Indonezia și Singapore, UCAM oferă peste 163 de cursuri, inclusiv administrarea afacerilor, îngrijirea sănătății, informatică, management sportiv și inginerie. Universitatea are un parteneriat strategic cu peste 360 de universități internaționale, inclusiv Universitatea Stanford, Universitatea Națională din Singapore și Universitatea Națională Tehnologică. UCAM este, de asemenea, membru al Erasmus Mundus și Universia. Programul UCAM E-MBA este clasat printre primele 10 din regiune, iar universitatea are în prezent peste 21000 de cursanți activi. UCAM acreditează și acordă programul de MBA în management general, MBA în Business Analytics, MBA în operațiuni și management de proiect, MBA în conducere în sănătate și siguranță, MBA în Global Banking și finanțe, MBA în management agil al lanțului de aprovizionare, MBA în management global al sănătății, MBA în Energie și Sustenabilitate, MBA în Contabilitate și Finanțe și MBA în Management de Marketing.

Admitere

Curriculum

Rezultatul programului

Taxa de școlarizare a programului

Despre Școală

Întrebări