MBA în Management de Marketing - UCAM, Spania
Sharjah, Emiratele Arabe Unite
DURATA
12 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
AED 32.000 / per course
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
Introducere
Pe piața actuală, departamentul de marketing joacă un rol major în gestionarea produselor și mărcilor și a ajunge la clienți, pe lângă faptul că ajută echipa de cercetare sau echipa de produs în proiectarea produselor futuriste. Managementul de marketing este procesul de dezvoltare a strategiilor și planificare pentru produse sau servicii, publicitate, promoții, vânzări pentru a ajunge la segmentele de clienți dorite.
Un manager de marketing este responsabil de auditul mărcii, strategia de marketing, implementarea și planificarea, managementul proiectelor de marketing, marketingul internațional și managementul relațiilor cu clienții. Specializarea Management de marketing (MM) acoperă modulele de Marketing internațional, Segmentarea clienților, Managementul relațiilor cu clienții, Managementul mărcii, Lansarea produsului, Dezvoltarea planului de marketing, Comunicarea de marketing, Lansarea și managementul produsului, Strategii de intrare pe piață și distribuție. Programul va acoperi, de asemenea, modulele privind strategiile produselor și prețurile.
MBA online de un an (Master of Business Administration) în managementul marketingului este un program cuprinzător conceput pentru profesioniștii în marketing care așteaptă cu nerăbdare o carieră grozavă în domeniul marketingului. După finalizarea programului, cursanții vor primi o diplomă postuniversitară în management de marketing de la Cambridge International Qualifications, Marea Britanie și un MBA în management de marketing Universidad Católica de Murcia, UCAM.
Studenții care se înscriu la MBA în management de marketing vor urma modulele de bază privind resursele umane internaționale, managementul schimbărilor strategice, managementul strategic și managementul conducerii și operațiunilor și modulele specializate despre managementul marketingului internațional, managementul marketingului și globalizarea secolului 21 în prima parte, în prima parte. partea a doua studenții vor susține modulul de mediu socio-economic-juridic și o lucrare de teză.
Despre UCAM
Universidad Católica de Murcia, UCAM, fondată în 1996, este una dintre universitățile complet acreditate cu cea mai rapidă creștere din regiunea europeană. Cu sediul în Murcia, Spania, cu centre de învățare în Emiratele Arabe Unite, Indonezia și Singapore, UCAM oferă peste 163 de cursuri, inclusiv administrarea afacerilor, îngrijirea sănătății, informatică, management sportiv și inginerie. Universitatea are un parteneriat strategic cu peste 360 de universități internaționale, inclusiv Universitatea Stanford, Universitatea Națională din Singapore și Universitatea Națională Tehnologică. UCAM este, de asemenea, membru al Erasmus Mundus și Universia. Programul UCAM E-MBA este clasat printre primele 10 din regiune, iar universitatea are în prezent peste 21000 de cursanți activi. UCAM acreditează și acordă programul de MBA în management general, MBA în Business Analytics, MBA în operațiuni și management de proiect, MBA în conducere în sănătate și siguranță, MBA în Global Banking și finanțe, MBA în management agil al lanțului de aprovizionare, MBA în management global al sănătății, MBA în Energie și Sustenabilitate, MBA în Contabilitate și Finanțe și MBA în Management de Marketing.
Admitere
Curriculum
Partea A constă din șase module, dintre care patru module sunt de bază, în timp ce două sunt module specializate. Cele șase module vor fi livrate pe o perioadă de șase luni. Toți cursanții care parcurg partea A vor obține 40 Sistemul european de transfer de credite (ECTS), ceea ce este echivalent cu 120 de credite din Regatul Unit.
Partea B constă dintr-un modul obligatoriu și o lucrare de teză. Partea B are o durată de șase luni. Toți cursanții care completează partea A și partea B vor primi o diplomă în MBA în contabilitate și finanțe de la UCAM Spania și vor obține 60 ECTS, ceea ce este echivalent cu 180 de credite din Regatul Unit.
Schița programului - Partea A
- Managementul internațional al resurselor umane
- Gestionarea strategică a schimbărilor
- Management Strategic și Leadership
- De gestionare a operațiunilor
- Contabilitate de gestiune și gestiune financiară
- Managementul riscului financiar
Schița programului - Partea B
- Mediul Socio – Economic – Legal
- Metode de cercetare și dizertație
Pathway specializare
MBA în management de marketing: această Pathway este concepută pentru cursanții care intenționează să se specializeze în managementul marketingului.
module
- Managementul internațional de marketing
- Comportamentul consumatorilor și canale de marketing
Atribuire și evaluare
UCAM – Exeed College urmează o abordare de evaluare bazată pe teme, iar studentul trebuie să trimită o temă după fiecare modul.
Rezultatul programului
Ce vei obține ca student la master cu Exeed College
- Cunoașterea aprofundată a domeniului dvs
- Oportunități sporite
- Un potențial de câștig mai mare
- Reputație și credibilitate
- Abilități mai bune de rețea
- Te menține competitiv