
MBA în marketing - Woolf, Malta
DURATA
14 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
AED 35.000 / per course
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
Introducere
Programul de MBA în marketing oferă studenților o înțelegere cuprinzătoare a principiilor și practicilor de marketing atât în contexte interne, cât și internaționale. Programul constă din module de bază și module de specializare, care acoperă o gamă largă de subiecte.
Modulele de bază se concentrează pe dezvoltarea abilităților de conducere, gândire strategică, comunicare managerială eficientă, management al tehnologiei și operațiunilor, luarea deciziilor bazate pe dovezi, managementul lanțului de aprovizionare, economie strategică, gândire integrativă și strategică, lucrul cu alții și probleme etice pentru manageri. Modulele de specializare aprofundează în subiecte precum marketingul global, analiza comportamentului consumatorilor, dezvoltarea strategiei de marketing, managementul mărcii, segmentarea pieței, organizarea forței de vânzări și strategiile de management al vânzărilor.
Până la sfârșitul programului, studenții vor fi echipați cu cunoștințele și abilitățile practice necesare pentru a excela în roluri de marketing și pentru a contribui la succesul organizațiilor în mediul de afaceri dinamic de astăzi.
Admitere
Curriculum
Module de bază
Conducerea oamenilor, echipelor și organizațiilor: teoria organizațională
Acest modul este conceput pentru a informa și a ajuta studenții, pentru a obține o conștientizare adecvată a diferitelor aspecte ale muncii în echipă, coordonării și conducerii în organizație. Una dintre cele mai esențiale cerințe în orice organizație este abilitatea de a face munca de către oameni și de a fi o inspirație care îi ține pe oameni în continuare. Acest curs acoperă diverse aspecte ale leadership-ului, va discuta motivele lipsei de motivație în echipă și sfaturi pentru a comunica și a conduce într-un mod în care angajații nu sunt doar inspirați, ci și rămân implicați în organizație. Cursanții vor obține, de asemenea, perspective aprofundate despre cooperare și diverse orientări ale valorilor culturale.
Leadership și strategie de afaceri
Conceptele de bază care au fost acoperite în acest modul se referă la aspectele strategice ale companiei. Cursanții vor fi capabili să înțeleagă managementul strategic și diverse abilități care sunt cerute de un lider sau de management de nivel superior pentru a atinge viziunea și misiunea firmei. Acest modul este axat pe oferirea de cunoștințe suficiente cursanților despre formularea strategiei și procesul de implementare. În plus, se concentrează și pe diverse schimbări pe care o organizație le poate aduce în funcție de situația actuală a pieței. Aceste schimbări sunt inevitabile și, prin urmare, modulul va pregăti cursantul să aleagă tipurile potrivite de lideri pentru a implementa strategiile potrivite în vremuri de schimbare.
Comunicare managerială eficientă
Modulul a fost structurat pentru a face cursanții conștienți de conceptul de comunicare la locul de muncă. Singurul lucru care leagă o persoană de cealaltă este comunicarea. Verbală sau non-verbală, este comunicarea care îi ajută pe oameni să înțeleagă obiectivul sau agenda conversației. Oricât de simplu pare conceptul, atunci când comunicarea devine parte a unei perspective profesionale, trebuie înțeleasă foarte clar.
Prin urmare, obiectivul principal al acestui modul va fi descoperirea detaliilor comunicării la locul de muncă, modurile și barierele acesteia. În urma înțelegerii elementelor de bază ale conceptului, cursanții vor fi informați cu privire la structurile organizaționale și diferitele stiluri de management și legătura lor cu comunicarea organizațională. În cele din urmă, modulul va fi completat prin iluminarea cursanților cu privire la tehnologie și influența acesteia asupra gestionării eficiente a comunicării la locul de muncă.
Tehnologia și managementul operațiunilor
Managementul tehnologiei și operațiunilor oferă o imagine de ansamblu cuprinzătoare asupra utilizării tehnologiei pentru a genera un avantaj competitiv pentru operațiunile companiei. Cursanții explorează diverse soluții tehnologice pentru automatizarea proceselor de afaceri, inclusiv analiza propunerii de valoare în funcțiile organizației.
Veți analiza, de asemenea, modul în care tehnologia poate fi folosită pentru a îmbunătăți dezvoltarea produsului în timpul celor patru faze ale ciclului de viață. Cursul oferă o imagine de ansamblu detaliată a impactului tehnologiei asupra diferitelor modele de operare, cum ar fi producția, managementul lanțului de aprovizionare, orientarea către clienți, dezvoltarea de produse și funcțiile de asistență (de exemplu, HR și finanțe).
Luarea deciziilor bazate pe dovezi
Acest curs vă oferă o introducere de bază în cercetarea postuniversitară pentru a înțelege cum sunt utilizate dovezile pentru luarea deciziilor. Explorând literatura de specialitate, vă veți familiariza cu obiectivele și importanța cercetării de calitate și cu metodele de colectare a datelor folosind statistici descriptive și procesele implicate în realizarea acesteia. Înțelegerea cercetării și a proceselor implicate în efectuarea, proiectarea, raportarea, interpretarea și evaluarea cercetării este de o importanță capitală pentru succesul în studiile postuniversitare.
Managementul lanțului de aprovizionare
Acest modul sprijină factorii de decizie strategici și managerii operaționali de pe piețele internaționale și interne pentru a gestiona logistica de succes în cadrul afacerilor lor. Demonstrează conceptele de lanț de aprovizionare în detaliu și ajută la explorarea relației acestora cu obiectivele de afaceri. Logistica și achizițiile, care sunt domeniul crucial al oricărei firme de afaceri, sunt, de asemenea, înțelese prin învățările acestui modul. Acest curs le va oferi cursanților ocazia de a obține o perspectivă detaliată asupra diferiților factori de logistică și a modalităților în care companiile își pot face lanțul de aprovizionare un factor de avantaj competitiv.
Economie strategică
Cursul de economie explorează principiile economice de bază (teorii și aplicații) care sunt relevante pentru nucleul de afaceri al programului de MBA. Acest curs este despre a învăța să gândești ca un economist și să strângi instrumentele necesare pentru a face acest lucru, inclusiv studiul microeconomiei și macroeconomiei.
Obiectivele cursului sunt de a învăța factorii determinanți ai cererii și ofertei pieței și modul în care economiștii modelează piețele; să examineze producția și analiza costurilor; să învețe cum se descurcă firmele în medii competitive și monopoliste; să studieze comportamentul strategic al firmei, inclusiv teoria jocurilor de bază, intrarea și descurajarea, coluziunea și cooperarea și negocierea; pentru a dezvolta o înțelegere a informațiilor, licitațiilor și stimulentelor; să analizeze produsul intern brut și componentele acestuia, precum și politica monetară și cererea și oferta de bani; și pentru a oferi o bază solidă pentru înțelegerea ciclului de afaceri
Gândire integrativă și strategică
Această colecție de subiecte stivuitoare introduce principiile fundamentale ale gândirii strategice moderne și instrumentele de bază ale analizei strategice, construindu-vă capacitatea de a contura o direcție viitoare semnificativă pentru o organizație. Recunoscând natura organizațiilor ca sisteme deschise complexe, acest curs oferă o perspectivă integrativă, practică asupra gândirii strategice și propune o viziune asupra managementului strategic ca apariție ghidată.
Lucrul cu alții
Acest modul este un modul critic pentru ca cursanții să exploreze conceptele de resurse umane în companie. Orice organizație poate lucra eficient și eficient atunci când oamenii din companie lucrează în armonie și își folosesc abilitățile de management al echipei. De la globalizare, lumea a devenit un loc mai mic, unde oamenii pot trece cu ușurință granițele naționale și pot trece la granițele internaționale pentru a câștiga mai multă experiență și a crește mai mult.
Prin urmare, conținutul acestui modul va evidenția conceptul internațional de management al resurselor umane. O parte a acestui conținut se concentrează pe rolul de bază al departamentului de management al resurselor umane, care este monitorizarea și sprijinirea forței de muncă. Acest curs va fi numit ca fiind complet finalizat pe măsură ce cursantul înțelege importanța motivației prin învățarea diferitelor tipuri de motivație și timpul de a le folosi pentru a rezolva problemele din organizație, în special organizațiile internaționale.
Probleme etice pentru manageri
Managerii de azi trebuie neapărat să se preocupe de problemele etice, deoarece comportamentul neetic creează riscuri legale și daune afacerilor, precum și angajaților și consumatorilor. Etica în afaceri a devenit o parte integrantă a educației în afaceri în general. Un student sau manager care este bine versat în comportamentul etic în practici, nu numai pe piața internă, ci și pe plan internațional, se va găsi mai bine pregătit pentru a face față problemelor sau situațiilor care pot apărea și care nu implică întotdeauna răspunsuri sau decizii simple. . Acest curs prezintă importanța eticii în afaceri. Elevii se concentrează pe semnificația eticii pentru părțile interesate; să examineze cine poartă responsabilitatea pentru monitorizarea eticii; și să exploreze situații etice comune în organizații.
Pathway specializare
Managementul internațional de marketing
Acest modul este conceput pentru a expune și a ajuta studenții să cunoască diferitele aspecte ale marketingului într-un context global. Înțelegerea teoriilor contemporane și a aplicațiilor acestora în domeniul de cercetare al marketingului și managementului internațional oferă studenților ocazia de a înțelege mediul global de marketing și aplicarea acestuia pentru originalitate în dezvoltarea, aplicarea și implementarea ideilor în domeniile managementului internațional și marketingului internațional. De asemenea, îi ajută pe studenți să evalueze și să identifice factorii care ajută la dezvoltarea strategiilor adecvate de intrare pe piață, combinate cu dezvoltarea și promovarea produselor la nivel internațional.
Comportamentul consumatorului și canalele de marketing
Acest modul este conceput pentru a ajuta studenții să înțeleagă influența pe care comportamentul consumatorului o are asupra activităților de marketing. Elevii aplică concepte psihologice, sociale și culturale în luarea deciziilor de marketing. Subiectele includ importanța comportamentului consumatorului și a cercetării; influențe interne precum motivația și implicarea, personalitatea, imaginea de sine, stilul de viață, percepția, învățarea, formarea și schimbarea atitudinii și comunicarea; influențe externe precum cultura, subcultura, clasa socială, grupurile de referință și familia și difuzarea inovațiilor; și luarea deciziilor consumatorului.
Managementul vânzărilor
Acest modul de specializare îi ajută pe cursanți să-și progreseze în cariera în vânzări și marketing. Acesta abordează întrebări precum: cum sunt concepute strategiile de vânzări și marketing de succes, instrumente avansate de vânzări și marketing aplicate și activitățile de vânzări planificate, dotate cu personal, conduse și controlate eficient.
Rezultatul programului
Ce vei obține ca student la master cu Exeed College
- Cunoașterea aprofundată a domeniului dvs
- Oportunități sporite
- Un potențial de câștig mai mare
- Reputație și credibilitate
- Abilități mai bune de rețea
- Te menține competitiv