Keystone logo
Free University Of Tbilisi Master în administrarea afacerilor în managementul operațiunilor
Free University Of Tbilisi

Master în administrarea afacerilor în managementul operațiunilor

Tbilisi, Georgia

0 up to 2 Years

Solicitați limbi de predare

La zi

Solicitați termenul limită de aplicare

Aug 2023

Solicitați taxe de școlarizare

În campus

Burse de studiu

Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile

Introducere

Un manager de operațiuni este responsabil pentru întregul ciclu de producție a bunurilor și serviciilor și livrarea produsului către client.

Managerul operațional trebuie să exploreze modalități de a îmbunătăți serviciile și procesele de afaceri. În acest scop, managerul monitorizează și analizează zilnic procesele de afaceri, stabilește standardele de management și control al calității, caută noi tehnologii și crește eficiența generală.

Scopul programului de masterat în administrarea afacerilor în managementul operațiunilor este de a crea un mediu pentru manageri și analiști / consultanți de nivel mediu și înalt, unde vor putea învăța managementul operațiunilor și componentele sale, pentru a aprofunda cunoștințele teoretice în decizia de afaceri. -procesul de realizare și al instrumentelor de management al afacerii, dobândesc abilități mai bune pentru evaluarea contextului și pentru a aborda provocările apărute în practică.

Programul este orientat pentru manageri de nivel mediu și înalt și analiști de afaceri / consultanți care au experiență practică.

Opțiuni de carieră:

La finalizare, absolvenții vor lucra ca manageri de operațiuni și vor ocupa poziții mai înalte în management și servicii de consultanță și analist de afaceri. Aceștia vor putea derula proiectele și vor lua decizii de investiții. Absolvenții își vor putea crea și gestiona afacerile.

Rezultatele învățării:

După finalizarea programului de masterat, absolventul va deține competențe generale și specifice enumerate mai jos:

Competențe generale:

cunoașterea calităților personale ale instrumentelor de conducere și de comunicare;

cunoașterea metodelor și tehnicilor de analiză matematică și economică;

capacitatea de a identifica problemele și de a stabili sarcinile;

capacitatea de a prioritiza problemele și sarcinile;

capacitatea de a lucra în echipe și de a conduce echipa;

capacitatea de a planifica și de a efectua comunicări.

Competențe specifice:

posedă cunoștințe substanțiale și sistematice despre sfera fundamentală a activității - managementul operațiunilor și componentele sale;

abilitatea de a monitoriza, analiza, interpreta și prognoza procesele de afaceri;

posedă tehnici și informații adecvate, pentru a rezolva probleme complexe și pentru a avea o abordare creativă.

Competențele dezvoltate în cadrul programului respectă cele șase criterii pentru al doilea nivel de învățământ superior stabilite de cadrul național de calificare:

Cunoștințe și înțelegere:

Absolvenții programului vor avea o cunoaștere aprofundată și sistematică a domeniului, care le permite să genereze idei noi, să recunoască abordările soluției problemei, în special:

cunoștințe teoretice și practice necesare pentru luarea deciziilor de afaceri;

înțelegerea informațiilor financiare, cunoașterea metodelor, regulilor și abordărilor pentru pregătirea situațiilor financiare în conformitate cu standardele internaționale;

cunoașterea completă a structurii costurilor în afaceri;

cunoașterea aprofundată a proceselor de bugetare a diferitelor tipuri de întreprinderi;

cunoașterea metodelor teoretice și practice pentru luarea deciziilor care vor duce la creșterea valorii companiei;

cunoașterea metodelor teoretice și practice de evaluare a proiectelor de investiții;

înțelegerea rolului metodelor conceptelor de marketing în procesul de management al afacerii și cunoașterea tacticii de marketing de planificare;

cunoașterea aprofundată a subiectelor de gestiune tactică și strategică;

înțelegerea complexității, tipologiei și naturii tranzacțiilor comerciale;

cunoașterea fundamentală a principiilor gestionării resurselor umane;

cunoașterea operațiunilor de service și de fabricație, tehnici de proiectare, planificare, control și îmbunătățire

cunoașterea diferiților factori care afectează luarea deciziilor;

înțelegerea importanței modelelor matematice în procesul decizional;

cunoașterea principiilor în dezvoltarea de noi produse și procese conexe;

cunoașterea tehnicilor de fabricație și de planificare a spațiului;

înțelegerea importanței controlului statistic al managementului calității și al proceselor;

cunoașterea aspectelor fundamentale ale distanței;

cunoașterea principiilor managementului calității;

cunoașterea diferitelor metode de cercetare.

Aplicarea cunoștințelor la practică:

Absolventul va acționa într-un mediu nou, neprevăzut și multidisciplinar; căutați modalități noi și originale de a rezolva probleme complexe, inclusiv cercetări independente folosind cele mai noi metode și abordări. În special, absolventul va fi capabil să:

ia decizii tactice sau strategice corecte pe baza declarațiilor de cost;

să creeze bugete operaționale și financiare;

evaluarea proiectelor de investiții;

ia decizii de investiții;

planificați și gestionați tranzacțiile comerciale;

aplica teorii și concepte de marketing în practică;

ia decizii manageriale cu privire la resursele umane;

conduce și conduce întregul ciclu de management al proiectului;

gestionează procesul de proiectare, planificare, monitorizare și îmbunătățire a serviciului și a operațiunilor de fabricație;

aplica conceptele de modelare în practică;

aplica simulări și algoritmi pe computer în procesul decizional;

definirea și clasificarea măsurătorilor eficacității afacerii;

să gestioneze procesul de dezvoltare a proiectării sistemelor de calitate și să utilizeze instrumente și instrumente de control;

conduce cercetarea.

Abilitatea de a face concluzii:

Absolventul va putea face concluzii bazate pe analiza critică a informațiilor complexe și incomplete (inclusiv cercetări recente); pentru a face sinteza inovatoare pe baza datelor recente. În special, absolventul va putea:

să creeze modele statistice și să rezolve sarcini practice folosind aceste modele;

un model de activitate de afaceri în Excel;

explicați și analizați grafic dinamica proceselor pieței;

monitorizează, explică și analizează prețurile pieței și alți indicatori esențiali;

să efectueze analize matematice și economice folosind instrumente de programare standard;

evaluează și face concluzii ale prezentărilor și comunicărilor de afaceri;

analiza diferitelor tipuri de sisteme de declarații de costuri;

aplica abilități cantitative și calitative pentru a determina diverse probleme manageriale sau operaționale;

să analizeze rezultatele și să facă concluzii statistice adecvate;

analiza teoriile micro și macroeconomiei;

identifică, evaluează și gestionează riscurile financiare;

face analize critice;

să efectueze o analiză cantitativă și calitativă a managementului calității;

analizează rezultatele deciziilor luate.

Abilități de comunicare

Absolventul își va comunica concluziile, argumentele și metodele de cercetare cu personalul academic și profesionist în limbi georgiene și străine, luând în considerare normele etice academice și tehnologiile moderne de informare și comunicare. În special, absolventul va fi capabil să:

lucrați în echipe și conduceți echipa;

să efectueze comunicări privind tranzacțiile comerciale;

comunicarea cu privire la deciziile de investiții;

gestionați relațiile interumane;

comunică cu investitorii;

prezentare master și abilități de vorbire în public.

Abilitatea de a invata

Absolventul va conduce independent procesul de învățare, va înțelege caracteristicile procesului de învățare și își va face planul strategic. În special, va fi capabil să:

actualizați cunoștințele în mod regulat;

găsiți surse și resurse adecvate.

valori

Absolventul va fi capabil să evalueze valorile și să contribuie la stabilirea de noi valori. În special, absolventul va:

recunoaște și împărtășește idei de piață liberă;

împărtășesc principiile proprietății private;

împărtășește principiile democrației liberale;

apreciază diferențele și diversitatea culturală;

desfășoară activități comerciale cu responsabilitate profesională;

să recunoască și să împărtășească principiile eticii în afaceri și corporative.

Despre Școală

Întrebări

Cursuri similare

  • Master în Administrarea Afacerilor (MBA)
    • Bucharest, România
  • Master of Business Administration
    • Paris, Franţa
    • Heidelberg, Germania
    • + 2 Mai mult
  • Maestru în managementul ingineriei Maestru în administrarea afacerilor
    • Sydney, Australia
    • Moore Park, Australia
    • + 2 Mai mult