MBA in Luxury Brand Management
London, Regatul Unit
DURATA
1 up to 2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
GBP 16.800 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* full time
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
This innovative MBA programme responds to a growing demand for skilled managers with a thorough understanding of luxury brand management strategies and tools.
The programme builds on the success of the MBA Luxury Brand Marketing and continues to provide an outstanding platform for exploring the evolution of the global luxury market.
The MBA Luxury Brand Management programme is designed to equip candidates who have the relevant managerial experience with specialist advanced knowledge and skills to move on to the next level of their career.
The design of the programme will help students gain a deep understanding of the complexities of management within the context of luxury organisations, particularly as luxury markets continue to become more competitive and multi-dimensional, and luxury consumers become more polarised.
There is a strong emphasis throughout the programme on the collection and analysis of data to support complex decision-making. Students will develop the analytical skills necessary to examine a wide range of issues affecting the luxury sector and the ability to construct creative solutions. Active experiential learning will enable students to develop strategic thinking, leadership, interpersonal and group skills and a deeper entrepreneurial outlook. Problem-solving capabilities will also be cultivated through case studies, business games and live briefs project, created in partnership with leading luxury organisations.
Luxury brands will continue to succeed through the key elements of authenticity, exclusivity and craftsmanship, but today these need to be balanced with 24/7 access and immediacy and reflect advancements in digital technologies and the increasing power of the consumer. The MBA Luxury Brand Management examines how luxury brands need to find innovative ways to address the classic trade-off between rarity and global expansion.
Admitere
Curriculum
Module de bază
Perspective și practică de lux
Conceput pentru a evalua critic complexitățile conceptului de lux și evoluția sectorului global de lux. Elevii vor analiza modul în care percepțiile asupra valorii luxului evoluează în diferite contexte de produs/piață și vor investiga modul în care caracteristicile consumatorilor individuali, dinamica socială și factorii legați de marcă afectează deciziile de a cumpăra produse și servicii de lux.
Finanțe și management al averii
Dezvoltă o conștientizare critică a managementului patrimoniului modern și se bazează pe expunerea anterioară a studenților la principiile și tehnicile de management financiar. Modulul se va concentra pe toate cele trei aspecte majore ale managementului averii, care ar fi: crearea bogăției, conservarea averii și transferul averii.
Distributie de lux si retail
Oferă o analiză critică a tendințelor și evoluțiilor managementului în ceea ce privește vânzarea cu amănuntul și distribuția de bunuri și servicii de lux. Sunt luate în considerare dimensiunile experienței de lux cu amănuntul - cu un accent deosebit pe crearea de avantaje diferențiale prin crearea imaginii magazinului și serviciul clienți.
Conducere strategică și responsabilitate socială
Permite studenților să analizeze critic rolurile pe care managerii le joacă în formularea, implementarea și evaluarea strategiei în cadrul organizațiilor din sectorul de lux. Elevii sunt încurajați să reflecteze asupra importanței leadershipului în dezvoltarea, protejarea și exploatarea capacităților strategice în cadrul organizațiilor. Modulul este conceput pentru a ajuta studenții să-și asume un rol semnificativ de lider în viitoarele lor cariere în sectorul de lux.
Management strategic de brand
Explorează natura și rolul produsului din perspectiva livrării mărcii și a experienței într-o serie de sectoare de lux. Subliniază importanța managementului eficient al mărcii în sectorul bunurilor și serviciilor de lux printr-o analiză detaliată a literaturii de specialitate, susținută de exemple contextuale.
Aspecte juridice ale managementului mărcii
Se concentrează și contextualizează aspectele de nișă ale dreptului, astfel încât să fie accesibile celor care nu au un studiu juridic prealabil al legislației sau reglementărilor privind proprietatea intelectuală. Acesta oferă baze pentru gândirea critică, analitică și creativă din punct de vedere juridic, în timp ce explorează problemele juridice legate de mărcile comerciale, numele de domenii, trecerea, drepturile de proiectare, drepturile de brevet, drepturile de autor și problemele legate de standardele de publicitate.
Proiect de cercetare: Design și Metode
Prezintă studenților abordările de cercetare și abilitățile de gestionare a timpului, esențiale pentru proiectul lor de cercetare. Modulul oferă cunoștințe esențiale despre designul cercetării în domenii cheie și adoptă o perspectivă critică în compararea și contrastarea modelelor alternative de cercetare.
Disertație
Elementul final al programului este disertația, care vă oferă oportunitatea de a proiecta și de a întreprinde o cercetare originală într-o zonă selectivă a marketingului de brand de lux. Ca parte a cercetării, studenții au posibilitatea de a aplica teorii, concepte, teorii și cadre introduse în modulele care au fost predate anterior. Teza poate lua una dintre 3 forme: un proiect de cercetare aplicată, un proiect de anchetă sau un proiect de consultanță în afaceri.
Predand si invatand
Studenții care studiază MBA Luxury Brand Management vor face parte dintr-o clasă mică și concentrată, un amestec de studenți locali și internaționali care împărtășesc expertiza în management și beneficiază de predarea de către profesori de talie mondială, cu experiență în cercetare și profesională, precum și legături strânse cu industrie.
Diversitatea și experiența aduse clasei de fiecare individ reprezintă unul dintre punctele forte principale ale MBA din GCU London . Programul este conceput pentru a promova sprijinul informal de la egal la egal și rețelele de partajare a cunoștințelor, ajutându-i să devină elevi eficienți, independenți și pe tot parcursul vieții. Academicieni internaționali din Franța, Spania, Italia, Taiwan, China și SUA au vizitat GCU London pentru a obține o perspectivă asupra predării noastre.
Oportunități de carieră
Oportunități de absolvire
Absolvenții anterioare de MBA au continuat să construiască cariere puternice în cadrul organizațiilor recunoscute la nivel global. Absolvenții noștri internaționali au continuat să obțină locuri de muncă în țările lor de origine în Europa, India, Pakistan, Nigeria, Canada, Mexic, Indonezia și China.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MBA în managementul mărcilor de lux
- Montreux, Elveţia
MBA Management de lux și marketing
- Paris, Franţa
MBA în management internațional al ospitalității și al brandurilor de lux
- Madrid, Spania
- Paris, Franţa