MBA (Master în Business Administration)
Madrid, Spania
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 25.579 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* dacă sunteți absolvent, aveți dreptul la 10% reducere
Introducere
Care este Master Oficial în Administrarea Afacerilor (MBA)?
Official Master's Degree in Business Administration (MBA) este gestionat de Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor (ICADE) a Universității Pontificia Comillas.
Programul MBA deschide ușile către o carieră profesională de succes în managementul companiilor prin predarea practică a conceptelor fundamentale pentru managementul durabil al afacerilor (management, strategie, inovare, finanțe, marketing, tehnologie, resurse umane și operațiuni). Programul oferă o experiență de formare cuprinzătoare care expune studenții și îi pregătește pentru realitățile unei lumi a afacerilor aflate în continuă schimbare.
Acest MBA oferă posibilitatea de a se specializa în Management, Finanțe și Marketing sau Tehnologie.
Este un program conceput pentru a le permite studenților să dobândească și să pună în practică competențele necesare pentru a face parte din ecosistemul european de investiții corporative și de inovare în creștere. Acesta oferă posibilitatea de a se specializa în Management, Finanțe și Marketing sau în Tehnologii, cu TechMBA, care explorează utilizarea datelor și oportunitățile din sectorul digital. Alternativ, candidații au, de asemenea, posibilitatea de a urma un Executive Programme in Business Analytics.
Acest curs oferă studii în străinătate și oportunitatea de a urmări proiecte reale de consultanță sau antreprenoriat ca parte a proiectului final. De asemenea, este posibil să se completeze experiența profesională în timpul anului universitar.
Tech MBA
Tehnologia a transformat profund ecosistemul întreprinderilor. Pentru a face față acestui "decalaj în materie de inovare" este necesar să formăm noi lideri capabili să combine noile tehnologii cu organizarea oamenilor, încurajând talentul în mod creativ. Universitatea Pontificia Comillas oferă un Tech MBA destinat celor care doresc să se angajeze într-o carieră profesională bazată pe inovare dezvoltându-și în același timp competențele de management în medii tehnologice.
Noul program oferă instrumentele cognitive, instrumentale și psihologice cheie pentru a performa în poziții de management și într-un mediu de inovare tehnologică. De asemenea, oferă rețele și resurse sociale esențiale. Legătura strânsă dintre Universidad Pontificia Comillas și companiile de ultimă generație în numeroase sectoare oferă studenților TechMBA posibilitatea unei experiențe reale de proiect care include dimensiunea tehnologică și cea de afaceri.
Deveniți liderul creativ și inovator de care au nevoie noile ecosisteme de întreprinderi și investiții
Colaborarea strânsă dintre Comillas ICADE și Comillas ICAI adaugă o valoare diferențială și cu adevărat unică acestui program. Totul în contextul valorilor tehnologice, etice și sociale ale Comillas, o universitate cu o istorie de peste o sută de ani și o lungă tradiție de inovare.
Ceea ce ne face diferiți
Studenți ideali
Profilul solicitantului
Acest Master Oficial în Administrarea Afacerilor (MBA) se adresează absolvenților de facultate cu mai mult de un an și jumătate de experiență profesională. Pentru a avea acces la acest Master (economie, inginerie, științe ale sănătății, științe ale naturii, științe sociale, arte etc.) este necesară o studii universitare anterioare în orice domeniu.
Oportunități de carieră
Profilul absolvenților și oportunități profesionale:
Acest Master Oficial în Administrarea Afacerilor (MBA) evidențiază rolul său în activitățile de formare, profesioniști utili din punct de vedere social, capabili să-și asume responsabilitatea pentru deciziile lor și care au decis să urmeze o carieră în managementul și conducerea oricărei zone operaționale în cadrul unei organizații publice sau private. , în orice sector de activitate și în orice locație sau țară.
Absolvenții demonstrează aceste abilități datorită faptului că au dobândit o viziune globală și strategică a activităților corporative și adecvarea acestora la mediul lor, integrând toate ariile operative din organizație.
Căi de carieră academică:
În plus, Masterul Oficial în Administrarea Afacerilor (MBA) permite, de asemenea, deținătorilor să obțină admiterea la programele oficiale de doctorat, astfel cum este prevăzut în Decretul Regal 99/2011 din 28 ianuarie, care reglementează programele oficiale de doctorat.
Galerie
Admitere
Curriculum
Masterul Oficial în Administrarea Afacerilor (MBA) cuprinde 60 de credite ECTS distribuite după cum urmează:
27 ECTS (24 obligatorii, 3 opționale) predate în primul semestru, menite să permită studenților să dobândească un nivel înalt de competență și cunoaștere a deciziilor de management de afaceri într-un mod transversal (rolurile de management nu sunt zone închise) și intercultural (organizații). trăiesc într-un mediu global).
27 de formare ECTS în al doilea semestru, dintre care 12 sunt obligatorii și 15 opționale. Cursurile opționale permit studenților să se specializeze în tehnologie, management, finanțe, marketing sau industrie.
6 ECTS sunt destinate special pregătirii Proiectului Final și permit studenților să aplice toate competențele obținute într-o experiență reală (proiect de consultanță, proiect antreprenorial, activitate de cercetare). Proiectul final se desfășoară pe parcursul întregului an universitar și va avea loc o susținere publică a acestuia la sfârșitul anului.
Cursurile sunt programate de luni până vineri dimineața.
Primul termen
- Analiza datelor pentru luarea deciziilor3.0 ECTS
- Comportamentul organizațional și managementul talentelor3.0 ECTS
- Contabilitate2.0 ECTS
- Managementul Marketing3.0 ECTS
- Managementul operațiunilor3.0 ECTS
- Economie internațională și mediul de afaceri3.0 ECTS
- Etică, afaceri și societate2.0 ECTS
- Corporate Finance3.0 ECTS
- Planificare strategică2.0 ECTS
- Opțional 3.0 ECTS
Termenul 2
- Comunicare pentru management1.0 ECTS
- Consultanta3.0 ECTS
- Guvernanța corporativă3.0 ECTS
- Strategie în acţiune3.0 ECTS
- Leadership și Schimbare2.0 ECTS
- Opțiuni 15.0 ECTS
Subiecte anuale
- Teză de master6.0 ECTS
opţionale
Specializare: Tehnologie
| Specializare: Finanțe
|
Specializare: Marketing
| Specializare: Management
|
Rezultatul programului
Abilități generale
- CG 01 - Capacități cognitive de analiză și sinteză aplicate situațiilor de afaceri și problemelor de gestionare și organizare.
- CG 02 - Managementul datelor și informațiilor ca elemente cheie pentru luarea deciziilor și pentru identificarea, formularea și rezolvarea problemelor de afaceri.
- CG 03 - Abilități de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor la nivel strategic, tactic și operațional cu privire la o afacere, având în vedere interrelația dintre diferitele domenii funcționale și de afaceri.
- CG 04 - Aplicarea conceptelor și teoriilor asupra organizațiilor de afaceri pentru a descoperi noi oportunități de afaceri și a dobândi avantaje competitive pe termen lung.
- CG 05 - Abilități interpersonale precum ascultarea, negocierea, convingerea, lucrul în echipe multidisciplinare, pentru a aborda eficient sarcini diferite și, după caz, capacitatea de a exercita leadership în organizația de afaceri corespunzătoare.
- CG 06 - Angajament etic cu un comportament bazat pe principiile morale și acele principii ale organizației atunci când se confruntă cu dileme morale și probleme de responsabilitate socială corporativă.
- CG 07 - Capacitatea de gestionare a timpului cu scopul de a îmbunătăți eficiența personală și de echipă în cadrul organizațiilor de afaceri, al mediului său și al managementului său.
- CG 08 - Raționament critic și argumentare în funcție de înțelegerea cunoștințelor și know-how-ului privind administrațiile de afaceri, contextul lor extern și procesele lor de administrare și management.
- CG 09 - Capacitate de învățare autonomă în vederea dobândirii mai multor cunoștințe privind abilitățile cognitive și conținutul relevant aplicat activităților profesionale și de afaceri.
- CG 10 - Inițiativă, creativitate și antreprenoriat atunci când se aplică tehnici de management și cunoștințe aferente managementului și dezvoltării organizațiilor de afaceri.
Aptitudini specifice
- CE 01 - Cunoașterea, înțelegerea și manipularea instrumentelor pentru diagnosticarea poziției competitive a unei companii și proiectarea și executarea planului strategic al companiei.
- CE 02 - Capacitatea de a înțelege și analiza economia internațională și comerțul internațional în toate dimensiunile lor financiare, sociale, culturale, politice, juridice și de mediu, precum și influența lor în definirea, alegerea și implementarea strategiei companiei.
- CE 03 - Cunoștințe istorice și științifice despre guvernanța corporativă, care să le permită studenților să proiecteze un sistem eficient de guvernanță corporativă.
- CE 04 - Conceptualizarea funcției de management al talentelor dintr-o abordare strategică și integrată de creare de valoare în cadrul organizațiilor de afaceri.
- CE 05 - Capacitatea de a identifica concepte cheie care influențează și explică comportamentele oamenilor în procesele de luare a deciziilor în contexte organizaționale și de a recunoaște și de a gestiona instrumentele de management care ajută indivizii și echipele să atingă obiectivele organizaționale planificate.
- CE 06 - Abilitatea și dispoziția de a dobândi și dezvolta abilități de comunicare și negociere și abilitatea de a gestiona persoane și echipe necesare exercitării conducerii unei organizații corporative.
- CE 07 - Înțelegerea valorilor etice și morale care predomină în cadrul unei organizații, dobândirea capacității de a identifica și rezolva orice dilemă etică întâlnită în activitatea de afaceri și aplicarea oricăror instrumente de management și evaluare din Responsabilitatea Socială Corporativă pentru a putea fi încorporate în planificarea strategică a companiei și dezvoltarea lor organizațională.
- CE 08 - Capacitatea de identificare și stabilire a valorii strategice a proiectării produselor și proceselor, a controlului și organizării producției, a logisticii și a managementului calității într-o companie de servicii sau producție.
- CE 09 - Capacitatea de a analiza problemele companiei și ale mediului său prin înțelegerea datelor și informațiilor – natura, colectarea, stocarea, modelarea și extragerea acestora – și prin utilizarea metodelor cantitative, precum și identificarea tehnicilor adecvate de analiză și modelare și să aplice aceleași tehnici la studiile de caz predictive și de simulare ale managementului afacerilor.
- CE 10 - Cunoașterea și capacitatea de a utiliza tehnicile de evaluare a activelor, de a analiza și selecta investiții, de a identifica sursele de finanțare și de a proiecta și implementa strategiile și tehnicile financiare relevante pentru managementul corporativ avansat.
- CE 11 - Înțelegerea contabilității într-un context globalizat: pe baza Standardelor Internaționale de Raportare Financiară, capacitatea de a proiecta și analiza situații financiare consolidate în vederea realizării unui diagnostic financiar și, odată stabilită situația actuală, aplicarea politicilor contabile relevante (impozite, instrumente financiare etc.) care sunt considerate cele mai adecvate pentru optimizarea resurselor companiei și a viabilității anumitor proiecte în procesele decizionale ale companiei.
- CE 12 - Capacitate de pregătire și gestionare a informațiilor financiare și contabile ale unei companii prin utilizarea tehnicilor avansate de analiză și instrumente de control.
- CE 13 - Capacitatea de a proiecta și analiza un Plan de Marketing, precum și de a-l implanta și de a evalua impactul acestuia asupra performanței companiei folosind tehnici digitale avansate.
- CE 14 - Să fie capabil să selecteze un cadru teoretic și o abordare metodologică adecvate și să identifice literatura cea mai relevantă pentru o anumită cercetare care urmează să fie efectuată.