MBA Fashion Management - Luxury Major
DURATA
24 up to 24 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 14.800 / per year *
FORMAT DE STUDIU
Amestecat, Învățământ la Distanță, În campus
* Application fee 150 EUR - Tuition fee: 9500 EUR for the online program
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
IFA Paris MBA Certified by FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Duration: 24-month program in English
- Campuses: Paris, Istanbul
- Format*: Paris or Istanbul/Paris
- ECTS Credits: 120
- Limited to: 25 students per class
*availability of Format(s) may vary from one year to another
Introduction
More than ever, fashion professionals need to display flexibility and the capacity to adapt to a tougher economic environment, but also to changing consumer trends and shifts in the fashion system, with increasing demand for more sustainable and ethical business practices. Companies are looking for managers that can develop more engaging and social experiences to encourage consumers to connect, and can confidently navigate innovative strategies in a digital environment.
Offered since 2008, our MBA Fashion Management has been completely revamped in order to take full advantage of IFA Paris’ heritage and cultural specificities and our expertise in cutting-edge technologies and in adapting more sustainable practices for the fashion industry.
Our priority: to provide our graduates the excellent marketing and management skills required to navigate this changing landscape. As the industry is gearing towards creating more niches to sustain long-term profitability for its products or services, we have developed THREE majors that achieve a blending between the French traditional savoir-faire and an in-depth understanding of the future needs of the fashion apparel, fashion media, and the luxury industry:
- Luxury (this program)
- Apparel
- Media
Luxury products were traditionally defined through the perspective of rarity. Exclusive raw materials combined with refined and ancestral craftsmanship are value boosters that help command a high price. This definition, while still acceptable, has evolved dramatically as concepts like time, space and experience are now associated to the notion of luxury.
The main industry problematic is to redefine its essence. There are two potential hypotheses:
- Structural changes are pushing the luxury industry to morph and explode into various, and sometimes paradoxical, ideologies.
or, - Structural changes are pushing the luxury industry to initiate a retrenchment to its traditional and secular values, back to its original core.
The MBA in Fashion Management - Luxury Major has been restructured to ensure candidates will reach an optimum level of agility allowing them to navigate the existential crisis the luxury industry is going through.
Our MBA Courses are structured with the ECTS framework in mind as set by the Bologna Convention. Upon completion of their studies participants will gather a total of 120 ECTS that they will be able to transfer if they wish to further their studies. This program is also certified by FEDE (Fédération Européenne Des Écoles).
Want more information about this MBA program by email? Click here → Send me more infos!
This MBA program is also available for online study on our distance learning website IFA Paris - Learn Online. For all the infos on the full online version of this course, visit: MBA Fashion Management - Luxury Major (Online).
Admitere
Curriculum
Structura cursului
Anul 1:
Primul an este dedicat dobândirii abilităților și competențelor de bază într-un mediu de clasă.
Această formare intensivă și practică este oferită prin module predate organizate în patru grupe de module.
Două dintre grupările acestor module constituie componentele de bază ale MBA Fashion Management. Este comun tuturor celor trei mari (Luxu, Îmbrăcăminte, Media):
Managementul marketingului
Această grupare cuprinde o serie de module care vor fi planificate secvenţial pe baza structurii unui plan de marketing. Corpul general de cunoștințe dobândite de studenți îi va pregăti pentru:
Analizați provocările complexe de marketing pe baza unor studii de caz practice
Alocați resurse strategic pentru atingerea obiectivelor predeterminate
Creați ADN-uri de brand care să permită obținerea unui avantaj competitiv durabil.
Probleme de afaceri
Capacitatea de a asculta și interpreta semnalele piețelor este o componentă cheie a managerilor de astăzi. Trebuie cultivat continuu. În cadrul acestui modul, gruparea studenților vor descoperi idiosincraziile industriei modei din punct de vedere economic și financiar.
În plus față de modulul de bază, această specializare de lux este centrată în jurul a două grupări de module, reprezentând aproape jumătate din curriculum:
Procese de lux
Elevii obțin o înțelegere aprofundată a proceselor implicate în producția, comercializarea și distribuția bunurilor de lux.
Stil de viață de lux
Gruparea modulului Stil de viață de lux va permite studenților noștri să experimenteze diverse industrii și să le ofere perspective mai specifice asupra fiecăruia dintre ele. Teme precum Haute Couture, Bijuterii de lux, industria Frumuseții sau Ospitalitatea vor fi abordate de specialiști din sectoare care îi vor ghida pe studenți prin procesul lor de descoperire.
Anul 2:
Al doilea an este dedicat implementării și experimentării acestor abilități prin finalizarea unui stagiu obligatoriu și dezvoltarea tezei Capstone, un proiect unic și individual care datorează mult IFA Paris învățarea făcând pedagogie.
În Proiectul Capstone, studenții sunt așteptați să creeze o legătură între cunoștințele cursului și înțelegerea lor practică a celor mai bune practici actualizate ale industriei pentru a pregăti un plan complet pentru o afacere de afaceri.
În cele din urmă, de la început până la absolvire și indiferent de locația lor, studenții postuniversitari de la IFA Paris vor beneficia de sprijinul unui departament unic numit „Centrul pentru carieră și absolvenți”.
Valorificând colaborările puternice cu grupuri precum LVMH, Richemont sau Kering, Centrul pentru carieră și absolvenți va oferi acces la evenimente exclusive de lansare a mărcii, prezentări de modă, expoziții de artă sau expoziții profesionale pentru a construi propria rețea profesională a studenților.
Credite:
Anul 1: 60 ECTS
Marketing & Management - 18 ECTS
Probleme de afaceri - 13 ECTS
Procese de lux - 9 ECTS
Stil de viață de lux - 20 ECTS
Anul 2: 60 ECTS
Stagiu - 20 ECTS
Proiect Capstone - 40 ECTS
Taxa de școlarizare a programului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MBA în managementul mărcilor de lux
- Montreux, Elveţia
MBA Management de lux și marketing
- Paris, Franţa
MBA în management internațional al ospitalității și al brandurilor de lux
- Madrid, Spania
- Paris, Franţa