
MBA Global in
MBA Fashion Management - Media Major
IFA Paris

Informatie cheie
Locația campusului
Paris, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
24 - 24 Luni
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 14.800 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxa de aplicare 150 EUR
Burse de studiu
Introducere
IFA Paris MBA certificat de FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Durată: program de 24 de luni în limba engleză
- Campus: Paris
- Credite ECTS: 120
- Taxa de aplicare: 150 €
- Taxă de școlarizare: 14.800 €
- Limitat la: 25 de elevi pe clasă
„Moda în era social media este extrem de interesantă”
Introducere
Mai mult ca oricând, profesioniștii din modă trebuie să afișeze flexibilitate și capacitatea de a se adapta la un mediu economic mai dur, dar și la tendințele în schimbare ale consumatorilor și la schimbările din sistemul modei, cu o cerere crescândă pentru practici de afaceri mai durabile și etice. Companiile caută manageri care să poată dezvolta experiențe mai captivante și sociale pentru a încuraja consumatorii să se conecteze și pot naviga cu încredere în strategii inovatoare într-un mediu digital.
Livrat din 2008, managementul nostru de modă MBA a fost complet renovat pentru a profita din plin de IFA Paris și de expertiza noastră în tehnologii de vârf și în adaptarea practicilor mai durabile pentru industria modei.
Prioritatea noastră: să oferim absolvenților noștri abilitățile excelente de marketing și management necesare pentru a naviga în acest peisaj în schimbare. Pe măsură ce industria se orientează spre crearea mai multor nișe pentru a susține rentabilitatea pe termen lung a produselor sau serviciilor sale, am dezvoltat TREI companii majore care realizează o îmbinare între savoir-faireul tradițional francez și o înțelegere aprofundată a nevoilor viitoare ale modei îmbrăcăminte, mass-media de modă și industria de lux:
- Media (acest program)
- Luxos
- Îmbrăcăminte
Imagine: o reprezentare mentală a cuiva sau ceva ... Dacă considerăm moda ca un limbaj, rolul ei ca vehicul al percepției este evident. Formele corpului nostru, personalitățile noastre, stilurile noastre sunt toate, într-o anumită măsură, modelate de imaginea care se reflectă prin oglinda mediilor de modă.
Industria trece printr-o schimbare psihologică. Până de curând, indivizii s-au străduit întotdeauna să obțină un „eu dorit” care să fie o copie perfectă a carbonului a ceea ce se reflectă în paginile lucioase ale revistelor. Acum, acea noțiune de „sine dorit” este respinsă în mod progresiv, iar consumatorii solicită să se poată vedea, așa cum sunt, prin prisma presei.
MBA în Managementul modei - Media Major a fost restructurat pentru a permite candidaților să promoveze ideea unei reprezentări exacte. Printr-un amestec de module experimentale și creative, vor produce artefacte vizuale și artistice care privesc moda printr-o lentilă antropologică.
Toate programele noastre sunt articulate în jurul cadrului ECTS, astfel cum este definit de convenția de la Bologna. După finalizarea cursului, studenții primesc în total 120 de ECTS care pot fi transferate cu ușurință dacă decid să studieze în continuare. Acest program este, de asemenea, certificat de FEDE (Fédération Européenne des Écoles).
Doriți mai multe informații despre acest program MBA prin e-mail? Faceți clic aici → Trimiteți-mi mai multe informații!
Acest program MBA este, de asemenea, disponibil pentru studiu online pe site-ul nostru de învățare la distanță IFA Paris - Learn Online. Pentru toate informațiile despre versiunea completă online a acestui curs, vizitați: MBA Fashion Management - Media Major (Online).
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MBA Management și Marketing de lux și mode
- Paris, Franţa