MBA Fashion Management - Media Major
IFA Paris
Informatie cheie
Locația campusului
Paris, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
24 - 24 Luni
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 14.800 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxa de aplicare 150 EUR
Introducere
IFA Paris MBA certificat de FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Durată: program de 24 de luni în limba engleză
- Campus: Paris
- Credite ECTS: 120
- Taxa de aplicare: 150 €
- Taxă de școlarizare: 14.800 €
- Limitat la: 25 de elevi pe clasă
„Moda în era social media este extrem de interesantă”
Introducere
Mai mult ca oricând, profesioniștii din modă trebuie să afișeze flexibilitate și capacitatea de a se adapta la un mediu economic mai dur, dar și la tendințele în schimbare ale consumatorilor și la schimbările din sistemul modei, cu o cerere crescândă pentru practici de afaceri mai durabile și etice. Companiile caută manageri care să poată dezvolta experiențe mai captivante și sociale pentru a încuraja consumatorii să se conecteze și pot naviga cu încredere în strategii inovatoare într-un mediu digital.
Livrat din 2008, managementul nostru de modă MBA a fost complet renovat pentru a profita din plin de IFA Paris și de expertiza noastră în tehnologii de vârf și în adaptarea practicilor mai durabile pentru industria modei.
Prioritatea noastră: să oferim absolvenților noștri abilitățile excelente de marketing și management necesare pentru a naviga în acest peisaj în schimbare. Pe măsură ce industria se orientează spre crearea mai multor nișe pentru a susține rentabilitatea pe termen lung a produselor sau serviciilor sale, am dezvoltat TREI companii majore care realizează o îmbinare între savoir-faireul tradițional francez și o înțelegere aprofundată a nevoilor viitoare ale modei îmbrăcăminte, mass-media de modă și industria de lux:
- Media (acest program)
- Luxos
- Îmbrăcăminte
Imagine: o reprezentare mentală a cuiva sau ceva ... Dacă considerăm moda ca un limbaj, rolul ei ca vehicul al percepției este evident. Formele corpului nostru, personalitățile noastre, stilurile noastre sunt toate, într-o anumită măsură, modelate de imaginea care se reflectă prin oglinda mediilor de modă.
Industria trece printr-o schimbare psihologică. Până de curând, indivizii s-au străduit întotdeauna să obțină un „eu dorit” care să fie o copie perfectă a carbonului a ceea ce se reflectă în paginile lucioase ale revistelor. Acum, acea noțiune de „sine dorit” este respinsă în mod progresiv, iar consumatorii solicită să se poată vedea, așa cum sunt, prin prisma presei.
MBA în Managementul modei - Media Major a fost restructurat pentru a permite candidaților să promoveze ideea unei reprezentări exacte. Printr-un amestec de module experimentale și creative, vor produce artefacte vizuale și artistice care privesc moda printr-o lentilă antropologică.
Toate programele noastre sunt articulate în jurul cadrului ECTS, astfel cum este definit de convenția de la Bologna. După finalizarea cursului, studenții primesc în total 120 de ECTS care pot fi transferate cu ușurință dacă decid să studieze în continuare. Acest program este, de asemenea, certificat de FEDE (Fédération Européenne des Écoles).
Doriți mai multe informații despre acest program MBA prin e-mail? Faceți clic aici → Trimiteți-mi mai multe informații!
Acest program MBA este, de asemenea, disponibil pentru studiu online pe site-ul nostru de învățare la distanță IFA Paris - Learn Online. Pentru toate informațiile despre versiunea completă online a acestui curs, vizitați: MBA Fashion Management - Media Major (Online).
Admitere
Curriculum
Structura cursului
Anul 1:
Primul an este dedicat dobândirii abilităților și competențelor de bază într-un mediu de clasă.
Această formare intensivă și practică este oferită prin module predate organizate în patru grupe de module.
Două dintre aceste grupări de module constituie componentele de bază ale managementului modei MBA. Este comun tuturor celor trei mari (Luxu, Îmbrăcăminte, Media):
Managementul marketingului
Această grupare cuprinde o serie de module care vor fi planificate secvenţial pe baza structurii unui plan de marketing. Corpul general de cunoștințe dobândite de studenți îi va pregăti pentru:
Analizați provocările complexe de marketing pe baza unor studii de caz practice
Alocați resurse strategic pentru atingerea obiectivelor predeterminate
Creați ADN-uri de brand care să permită obținerea unui avantaj competitiv durabil.
Probleme de afaceri
Capacitatea de a asculta și interpreta semnalele piețelor este o componentă cheie a managerilor de astăzi. Trebuie cultivat continuu. În cadrul acestui modul, gruparea studenților vor descoperi idiosincraziile industriei modei din punct de vedere economic și financiar.
În plus față de modulul de bază, acest Media Major este centrat în jurul a două grupări de module, reprezentând aproape jumătate din curriculum:
Contextualizarea modei
Această grupare de module îi va ajuta pe studenți să dobândească o înțelegere mai profundă a lumii modei ca un crossover între artă și industrie.
Imagine & Comunicare
Elevii vor fi puși într-un context real și își vor dezvolta abilitățile tehnice printr-o serie de ateliere practice, de la ședințe foto la jurnalism creativ.
În timp ce programul este structurat în jurul unor module unice și experiențe de învățare, punctul culminant este facultatea noastră de lectori calificați și motivați, care provin din mai mult de 20 de țări diferite. Acest adevărat melting pot educațional vă permite să beneficiați de diferite perspective culturale care, la rândul lor, vă stimulează tendința de a analiza și rezolva problemele în moduri creative și neconvenționale.
Anul 2:
Al doilea an este dedicat implementării și experimentării acestor abilități prin finalizarea unui stagiu obligatoriu și dezvoltarea tezei Capstone, un proiect unic și individual care datorează mult IFA Paris învățarea făcând pedagogie.
În Proiectul Capstone, studenții sunt așteptați să creeze o legătură între cunoștințele cursului și înțelegerea lor practică a celor mai bune practici actualizate ale industriei pentru a pregăti un plan complet pentru o afacere de afaceri.
În cele din urmă, de la început până la absolvire și indiferent de locația lor, studenții postuniversitari de la IFA Paris vor beneficia de sprijinul unui departament unic numit „Centrul pentru carieră și absolvenți”.
Valorificând colaborările puternice cu grupuri precum LVMH, Richemont sau Kering, Centrul pentru carieră și absolvenți va oferi acces la evenimente exclusive de lansare a mărcii, prezentări de modă, expoziții de artă sau expoziții profesionale pentru a construi propria rețea profesională a studenților.
Credite:
Anul 1: 60 ECTS
Marketing & Management - 18 ECTS
Probleme de afaceri - 13 ECTS
Contextualizarea modei - 7 ECTS
Imagine & Comunicare - 22 ECTS
Anul 2: 60 ECTS
Stagiu - 20 ECTS
Proiect Capstone - 40 ECTS