MBA Fashion Management - Media Major
Paris, Franţa
DURATA
24 up to 24 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 14.800 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Application fee 150 EUR
Introducere
IFA Paris MBA Certified by FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Duration: 24-month program in English
- Campus: Paris
- ECTS Credits: 120
- Limited to: 25 students per class
"Fashion in the age of social media is highly exciting"
Introduction
More than ever, fashion professionals need to display flexibility and the capacity to adapt to a tougher economic environment, but also to changing consumer trends and shifts in the fashion system, with increasing demand for more sustainable and ethical business practices. Companies are looking for managers that can develop more engaging and social experiences to encourage consumers to connect, and can confidently navigate innovative strategies in a digital environment.
Delivered since 2008, our MBA Fashion Management has been completely revamped in order to take full advantage of IFA Paris’ heritage and cultural specificities and our expertise in cutting-edge technologies and in adapting more sustainable practices for the fashion industry.
Our priority: to provide our graduates the excellent marketing and management skills required to navigate this changing landscape. As the industry is gearing towards creating more niches to sustain long-term profitability for its products or services, we have developed THREE majors that achieve a blending between the French traditional savoir-faire and an in-depth understanding of the future needs of the fashion apparel, fashion media, and the luxury industry:
- Media (this program)
- Luxury
- Apparel
Image: a mental representation of someone or something… If we consider fashion as a language, its role as a vehicle of perception is obvious. Our body shapes, our personalities, our styles, are all, to a certain extent, shaped by the image that is reflected through the mirror of fashion media.
The industry is going through a psychological shift. Until recently, individuals always strived to achieve a “desired self” that would be a perfect carbon copy of what is reflected within the glossy pages of magazines. Now, that “desired self” notion is progressively being rejected and consumers demand to be able to see themselves, as they are, through the lens of media outlets.
The MBA in Fashion Management - Media Major has been restructured to allow candidates to champion the idea of accurate representation. Through a mix of experimental and creative modules, they will produce visual and artistic artifacts that look at fashion through an anthropological lens.
All our programs are articulated around the ECTS framework as defined by the Bologne convention. After completing their course, students receive a total of 120 ECTS that can easily be transferred if they decide to study further. This program is also certified by FEDE (Fédération Européenne des Écoles).
Want more information about this MBA program by email? Click here → Send me more infos!
This MBA program is also available for online study on our distance learning website IFA Paris - Learn Online. For all the infos on the full online version of this course, visit: MBA Fashion Management - Media Major (Online).
Admitere
Curriculum
Structura cursului
Anul 1:
Primul an este dedicat dobândirii abilităților și competențelor de bază într-un mediu de clasă.
Această formare intensivă și practică este oferită prin module predate organizate în patru grupe de module.
Două dintre aceste grupări de module constituie componentele de bază ale managementului modei MBA. Este comun tuturor celor trei mari (Luxu, Îmbrăcăminte, Media):
Managementul marketingului
Această grupare cuprinde o serie de module care vor fi planificate secvenţial pe baza structurii unui plan de marketing. Corpul general de cunoștințe dobândite de studenți îi va pregăti pentru:
Analizați provocările complexe de marketing pe baza unor studii de caz practice
Alocați resurse strategic pentru atingerea obiectivelor predeterminate
Creați ADN-uri de brand care să permită obținerea unui avantaj competitiv durabil.
Probleme de afaceri
Capacitatea de a asculta și interpreta semnalele piețelor este o componentă cheie a managerilor de astăzi. Trebuie cultivat continuu. În cadrul acestui modul, gruparea studenților vor descoperi idiosincraziile industriei modei din punct de vedere economic și financiar.
În plus față de modulul de bază, acest Media Major este centrat în jurul a două grupări de module, reprezentând aproape jumătate din curriculum:
Contextualizarea modei
Această grupare de module îi va ajuta pe studenți să dobândească o înțelegere mai profundă a lumii modei ca un crossover între artă și industrie.
Imagine & Comunicare
Elevii vor fi puși într-un context real și își vor dezvolta abilitățile tehnice printr-o serie de ateliere practice, de la ședințe foto la jurnalism creativ.
În timp ce programul este structurat în jurul unor module unice și experiențe de învățare, punctul culminant este facultatea noastră de lectori calificați și motivați, care provin din mai mult de 20 de țări diferite. Acest adevărat melting pot educațional vă permite să beneficiați de diferite perspective culturale care, la rândul lor, vă stimulează tendința de a analiza și rezolva problemele în moduri creative și neconvenționale.
Anul 2:
Al doilea an este dedicat implementării și experimentării acestor abilități prin finalizarea unui stagiu obligatoriu și dezvoltarea tezei Capstone, un proiect unic și individual care datorează mult IFA Paris învățarea făcând pedagogie.
În Proiectul Capstone, studenții sunt așteptați să creeze o legătură între cunoștințele cursului și înțelegerea lor practică a celor mai bune practici actualizate ale industriei pentru a pregăti un plan complet pentru o afacere de afaceri.
În cele din urmă, de la început până la absolvire și indiferent de locația lor, studenții postuniversitari de la IFA Paris vor beneficia de sprijinul unui departament unic numit „Centrul pentru carieră și absolvenți”.
Valorificând colaborările puternice cu grupuri precum LVMH, Richemont sau Kering, Centrul pentru carieră și absolvenți va oferi acces la evenimente exclusive de lansare a mărcii, prezentări de modă, expoziții de artă sau expoziții profesionale pentru a construi propria rețea profesională a studenților.
Credite:
Anul 1: 60 ECTS
Marketing & Management - 18 ECTS
Probleme de afaceri - 13 ECTS
Contextualizarea modei - 7 ECTS
Imagine & Comunicare - 22 ECTS
Anul 2: 60 ECTS
Stagiu - 20 ECTS
Proiect Capstone - 40 ECTS