Keystone logo
IMSG International Management School Geneva Master of Business Administration (MBA)
IMSG International Management School Geneva

Master of Business Administration (MBA)

Geneva, Elveţia

18 Months

Engleză, Franceză

Part time

Solicitați termenul limită de aplicare

Solicitați cea mai apropiată dată de începere

CHF 10.900 / per quarter

În campus

Introducere

Descriere

Secolul 21 solicită abordări originale susținute de o nouă rasă de lideri de afaceri - inovatoare, inventive, pragmatice și neliniștite. Acești lideri trebuie să posede cunoștințele și înțelegerea pentru a aborda creativ și eficient provocările de mâine - inclusiv cele care nu sunt evidente astăzi.

Școala Internațională de Management Geneva MBA a fost creată pentru a răspunde acestor cerințe. Angajând, gândindu-ne și răspunzând, ne propunem să educăm o nouă generație de lideri de afaceri, care sunt și cetățeni globali.

Proiectat pentru absolvenți de licență excelenți și manageri cu experiență cu obiective ambițioase în carieră, programul adoptă o abordare inovatoare a managementului într-un mediu de afaceri provocator. Il va îmbunătăți gândirea creativă și abilitățile de rezolvare a problemelor existente, dezvoltând managerii la următoarele nivele de strategie și administrarea afacerilor. Acest program oferă o abordare globală a managementului și a administrării afacerii. Acesta va deschide ușa antreprenoriatului și a inovației la nivel mondial și va răspunde cerințelor studenților care doresc să-și dezvolte abilitățile necesare în leadership și antreprenoriat.

Având un Master of Business Administration (MBA), vă puteți aștepta să găsiți funcții de conducere și de conducere în organizațiile internaționale.

Ritm

MBA nostru este livrat peste 18 luni (3 semestre) și ritmul este organizat în așa fel încât studenții noștri pot lucra part-time, care deschide calea pentru angajarea lor. Cariera noastră

Validare / teză

La sfârșitul MBA, elevul va trebui să susțină o teză care va purta unul dintre subiectele studiate în timpul programului.

Conţinut

Strategie

  • Administrare de calitate
  • Dezvoltarea planului de afaceri (Harvard Business School Publishing)
  • Management de proiect (Harvard Business School Publishing)
  • Îmbunătățirea procesului (Harvard Business School Publishing)
  • Legea comerțului internațional
  • Management Strategic al Resurselor Umane
  • Managementul schimbărilor (Harvard Business School Publishing)
  • Efectuarea deciziilor (Harvard Business School Publishing)
  • Lobbying Crisis Management (Harvard Business School Publishing)
  • Securitatea IT
  • Implementarea inovației (Harvard Business School Publishing)

Contabilitate

  • Statistici
  • Contabilitate
  • impunere
  • Audit intern
  • Macro
  • Corporate Finance
  • Etică
  • Economia globala
  • Sociologie politică
  • Etica corporatistă

Marketing

  • Marketing Strategic - Modele
  • Studii de consum
  • Legea competitiei
  • Managementul brandului
  • Stabilirea prețurilor
  • Competențe Core - Marketing
  • Conducerea unei echipe de vânzări
  • Marketing international
  • CRM
  • Marketing senzorial

Alte

  • Ziua inovării
  • Engleza de afaceri
  • Vorbind cu încredere
  • Metodologie
  • teză

Evaluare

  • Examene pe termen mediu
  • Examenele finale
  • Apărarea tezei

Expoziții de învățare

teză

Curriculum

Taxa de școlarizare a programului

Despre Școală

Întrebări