Master of Business Administration (MBA)
Geneva, Elveţia
DURATA
18 Months
LIMBI
Engleză, Franceză
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
CHF 10.900 / per quarter
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Descriere
Secolul 21 solicită abordări originale susținute de o nouă rasă de lideri de afaceri - inovatoare, inventive, pragmatice și neliniștite. Acești lideri trebuie să posede cunoștințele și înțelegerea pentru a aborda creativ și eficient provocările de mâine - inclusiv cele care nu sunt evidente astăzi.
Școala Internațională de Management Geneva MBA a fost creată pentru a răspunde acestor cerințe. Angajând, gândindu-ne și răspunzând, ne propunem să educăm o nouă generație de lideri de afaceri, care sunt și cetățeni globali.
Proiectat pentru absolvenți de licență excelenți și manageri cu experiență cu obiective ambițioase în carieră, programul adoptă o abordare inovatoare a managementului într-un mediu de afaceri provocator. Il va îmbunătăți gândirea creativă și abilitățile de rezolvare a problemelor existente, dezvoltând managerii la următoarele nivele de strategie și administrarea afacerilor. Acest program oferă o abordare globală a managementului și a administrării afacerii. Acesta va deschide ușa antreprenoriatului și a inovației la nivel mondial și va răspunde cerințelor studenților care doresc să-și dezvolte abilitățile necesare în leadership și antreprenoriat.
Având un Master of Business Administration (MBA), vă puteți aștepta să găsiți funcții de conducere și de conducere în organizațiile internaționale.
Ritm
MBA nostru este livrat peste 18 luni (3 semestre) și ritmul este organizat în așa fel încât studenții noștri pot lucra part-time, care deschide calea pentru angajarea lor. Cariera noastră
Validare / teză
La sfârșitul MBA, elevul va trebui să susțină o teză care va purta unul dintre subiectele studiate în timpul programului.
Conţinut
Strategie
- Administrare de calitate
- Dezvoltarea planului de afaceri (Harvard Business School Publishing)
- Management de proiect (Harvard Business School Publishing)
- Îmbunătățirea procesului (Harvard Business School Publishing)
- Legea comerțului internațional
- Management Strategic al Resurselor Umane
- Managementul schimbărilor (Harvard Business School Publishing)
- Efectuarea deciziilor (Harvard Business School Publishing)
- Lobbying Crisis Management (Harvard Business School Publishing)
- Securitatea IT
- Implementarea inovației (Harvard Business School Publishing)
Contabilitate
- Statistici
- Contabilitate
- impunere
- Audit intern
- Macro
- Corporate Finance
- Etică
- Economia globala
- Sociologie politică
- Etica corporatistă
Marketing
- Marketing Strategic - Modele
- Studii de consum
- Legea competitiei
- Managementul brandului
- Stabilirea prețurilor
- Competențe Core - Marketing
- Conducerea unei echipe de vânzări
- Marketing international
- CRM
- Marketing senzorial
Alte
- Ziua inovării
- Engleza de afaceri
- Vorbind cu încredere
- Metodologie
- teză
Evaluare
- Examene pe termen mediu
- Examenele finale
- Apărarea tezei
Expoziții de învățare
teză
Curriculum
Strategie și management general
- Administrare de calitate
- Dezvoltare plan de afaceri (Harvard Business School Publishing)
- Management de proiect (Harvard Business School Publishing)
- Îmbunătățirea proceselor (Harvard Business School Publishing)
- Dreptul Afacerilor Internaționale
- Management strategic de resurse umane
- Managementul schimbării (Harvard Business School Publishing)
- Luarea deciziilor (Harvard Business School Publishing)
- Managementul crizelor de lobby (Harvard Business School Publishing)
- securitate IT
- Implementarea inovației (Harvard Business School Publishing)
Contabilitate și Finanțe
- Statistici
- Contabilitate
- Impozitarea
- Audit intern
- Economie macro și micro
- Finanțe corporative
- Standarde de etică și profesionale
- Economia globala
- Sociologie Politică
- Etica corporativă
Marketing & Comunicare
- Marketing strategic – Modele
- Studii de consum
- Legea competitiei
- Managementul brandului
- Setarea prețului
- Competențe de bază – Marketing
- Conducerea unei echipe de vânzări
- Marketing international
- CRM și managementul vânzărilor
- Marketing senzorial
Alte
- Ziua Inovării
- Engleza de afaceri
- Vorbind cu încredere
- Metodologie
- teză
Evaluare
- Examenele intermediare
- Examenele finale
- Apărarea tezei
Expediții de învățare
teză