International MBA
Barcelona, Spania
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 7.400 / per year
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Prezentare
Abordarea programului de MBA în diverse subiecte legate de afaceri, astfel cum se dezvolta abilități executive și de conducere, pe lângă posibilitatea de a câștiga experiență practică de locuri de muncă, datorită programului nostru de internship, pentru a avea succes la nivel executiv. Acesta se concentrează pe aspectele practice ale piețelor globale pentru a preda elevilor abilitățile aplicabile în marketing internațional și de management la nivel mondial în cadrul companiilor.
Obiective
- Învățați-i principiile etice aplicabile realității de afaceri.
- Oferi studenților să înțeleagă funcționarea lumii a întreprinderii și a mecanismelor care guvernează piețele mondiale.
- Invata cele mai bune instrumente, cunoștințele și abilitățile pentru a avea succes la nivel executiv.
Țintă
a) Absolvenții și profesioniștii care doresc să-și lărgească orizonturile lor de angajare.
b) cu experiență de profesioniști care doresc să-și asume noi sarcini și responsabilități.
c) Companiile care doresc formarea personalului.
d) Absolvenții în formarea profesională și învățământul superior din zona de afaceri care caută pregătire practică pentru a intra în forța de muncă.
Oportunități profesionale
- Director de Marketing Internațional
- Sef departament
INSA oferă posibilitatea de a face un stagiu în întreprinderi în timpul cursului.
Programă
Modulul 1 - Politica firmei și strategia de management general.
Modulul 2 - Strategii și politici în managementul de marketing.
Modulul 3 - Controlul economic și optimizarea rezultatelor.
Modulul 4 - Organizarea Management comercial al rețelelor.
Modulul 5 - Managementul: Aptitudini de coaching, responsabilizare, conducere și organizare.
Modulul 6 - Analiza economică a deciziilor manageriale.
Modulul 7 - Management financiar: management, strategie și crearea de valoare.
Modulul 8 - Compania de evaluare: fuziuni, achiziții, asociații în participațiune.
Modulul 9 - Globalizarea și internaționalizării piețelor. Analiză.
Modulul 10 - Managementul etică și responsabilitatea socială a întreprinderilor.
Modulul 11 - Branding, managementul valorii unui brand (know-how).
Modulul 12 - Product Manager. Proiectarea și punerea în aplicare a politicilor și a planului de marketing.
Modulul 13 - Previziuni de vânzări. Vremii - Forenet (Expert Systems în previziunile de afaceri).
Modulul 14 - Produse și strategie de poziționare de branding. Globalizarea, deschiderea de noi piețe.
Modulul 15 - Managementul productiei, calitate, logistică și distribuție a produsului.
Modulul 16 - comerț echitabil, Convenții, Congrese.
Modulul 17 - Relații cu clienții Marketing. Scheme de fidelizare a clienților. Controlul de noi canale.
Modulul 18 - Marketing în companii industriale și servicii.
Modulul 19 - Aplicarea de Marketing 2.0 în companie.
Modulul 20 - Optimizarea marjelor de produs.
Modulul 21 - Problemele sociale. Cooperarea și soluționarea conflictelor de muncă.
Modulul 22 - Tratamentul judiciar și fiscal al activităților manageriale.
Modulul 23 - Inovația tehnologică în companii. Gestionarea know-how la nivel mondial.
Modulul 24 - Balance Scorecard. Design de strategii de management.
Modulul 25 - Proiect final. Planul strategic de afaceri.
Sistemul de evaluare
Sistemul de evaluare se bazează pe evaluarea continuă a fiecărui bloc de studiu, prin participarea și / sau examinare de clasă. Studentul trebuie să fi trecut fiecare subiect în mod independent. In plus, studentul trebuie să fi obținut un grad minim stipulat în planul de afaceri.
Având în trecut cu succes evaluările și cu participarea minimă necesară, studentul obține o diplomă de MBA în Internațional de INSA Business, Marketing & Scoala de Comunicare.