
MBA in
MBA în marketing
John Carroll University, Boler College of Business

Informatie cheie
Locația campusului
University Heights, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
USD 1.070 / per credit
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Apr 2024
Introducere
Elevii vor învăța despre o varietate de subiecte sub umbrela de marketing, inclusiv analiza și planificarea marketingului, precum și principiile cercetării de marketing și comportamentul consumatorilor. Cursurile vor acoperi, de asemenea, subiecte precum dezvoltarea și managementul mărcilor, strategiile de prețuri și utilizarea diferitelor canale de marketing și instrumente de comunicare.
După ce au absolvit Boler cu un MBA cu o specializare în marketing, studenții vor fi bine echipați pentru a urma o varietate de cariere în lumea marketingului, inclusiv roluri în managementul mărcii, publicitate și marketing digital. Curriculumul poate pregăti, de asemenea, studenții care sunt interesați de consultanță sau în alte roluri de marketing în care este necesară o înțelegere puternică a principiilor de marketing.
Cursuri
Managementul noilor produse** – Învățați procesul de dezvoltare a noului produs, de la generarea ideii până la introducerea și gestionarea liniei de produse, inclusiv gândirea creativă, dezvoltarea și testarea conceptului, analiza de afaceri, strategia de nou produs și program, proiectarea și dezvoltarea produsului, testarea produsului , estimarea cererii, modele noi de răspuns la produse și bugetare.
**Oferta de opțiuni variază în fiecare semestru și o listă este publicată înainte de deschiderea înscrierilor. Cursurile de subiecte contemporane pentru fiecare domeniu sunt adesea prezentate pentru a se asigura că studenții au șansa de a aprofunda problemele actuale de afaceri din ecosistem.