
MBA in
MBA în turism
Neapolis University Pafos

Informatie cheie
Locația campusului
Paphos, Cipru
Limbi Străine
Engleză,
Formatul de studiu
În campus
Durata
18 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
Introducere
Programul MBA în turism oferă un management general postuniversitar și educație post-experiență pentru cei care aspiră sau sunt deja la nivel de conducere superioară în companii și organizații de turism și îi echipează pentru a îndeplini în mod eficient funcții manageriale. În consecință, scopul nu este doar de a urmări un studiu teoretic academic, ci mai degrabă de a permite teoria să se aplice în practica companiilor de turism, cum ar fi programarea, organizarea și funcționarea aspectelor unei companii de turism. Este un grad care utilizează experiența de lucru a participanților, dar, în același timp, insuflă noi abilități și oferă noi cunoștințe într-un mediu de afaceri din viața reală. Astfel, va dezvolta capacitatea participanților de a lua decizii în cunoștință de cauză cu privire la practica lor, va lărgi și aprofunda înțelegerea funcției și proceselor de afaceri și de management; încurajează abilitățile de cercetare, analiză, sinteză și creativitate în afaceri, astfel încât să îmbunătățească procesul decizional și să promoveze bunăstarea organizațională în contextul unui mediu de afaceri în continuă schimbare și competitiv; încurajarea inovării și conștientizarea rolului informației și tehnologiei în inovare; să dezvolte conștientizarea problemelor etice, sociale, de mediu și globale care afectează deciziile de management în companiile de turism.
MBA în turism este un program distinctiv care cuprinde studiul înțelegerii pieței turismului, leadershipului, tehnologiei informației, globalizării, planificării strategice și domeniilor conexe. Programul adoptă o viziune holistică a turismului, integrând aspecte comerciale, tehnologice, financiare și provocări de leadership. Programa programului este concepută pentru a dota liderii actuali și viitori ai companiilor de turism cu abilitățile, cunoștințele și instrumentele de care au nevoie pentru a gestiona cu succes afacerea turistică.
Rezultatul invatatului
Absolvenții vor putea:
- Utilizați o varietate de tehnici analitice pentru a identifica o problemă complexă de afaceri, pentru a genera și compara alternative și pentru a dezvolta o soluție în sectorul turismului.
- Selectați și implementați abilitățile și instrumentele de cercetare adecvate (tehnologia informației și / sau analiza cantitativă) pentru a rezolva problemele din sectorul turismului.
- Integrați cunoștințele lor funcționale în setările aplicate (de exemplu, analize de caz, proiecte de grup, lucrări de cercetare).
- Demonstrați cunoștințe legate de conceptul de creare a valorii și rolul jucat de fiecare zonă funcțională a unei companii de turism.
- Definiți componentele cheie ale mediului (operațiilor) de exploatare a afacerilor turistice și explicați-le modul în care aceste componente afectează performanța și deciziile organizaționale.
- Demonstrați abilități de comunicare orală extrem de eficiente în medii profesionale, inclusiv: prezentări profesionale și prezentări persuasive.
- Elaborarea de rapoarte de evaluare a mediului profesionale fundamentate științific în conformitate cu standardele relevante.
- Cooperați și lucrați eficient cu alții în contextul unor medii multidisciplinare și culturale diverse din sectorul turismului.
- Arătați maturitatea, capacitatea academică și expertiza care urmează să fie angajate în industria turismului imediat
Structura cursului
Cod | Titlul cursului |
MBA570 | Managementul operațiunilor și managementul resurselor umane |
MBA550 | Contabilitate financiară și managerială |
MBA560 | Managementul marketingului și comunicarea în afaceri |
MBA580 | Conducere și comportament organizațional |
DIST600 | Introducere în cercetare |
MBA540 | Management financiar |
TOUR520 | Managementul exploatării turului |
MBA581 | Strategie de afaceri |
TOUR530 | Managementul operațiunilor de ospitalitate SAU (Elevii trebuie să aleagă un curs din TOUR 530, 540 sau 560) |
TOUR540 | Managementul și controlul F&B |
TOUR550 | Economia și politica turismului |
TOUR560 | Transport și turism |
TOUR510 | Metode de cercetare în sectorul turismului |
MDIS600 | Disertație |
Curriculum
Structura cursului
Cod | Titlul cursului |
MBA570 | Managementul operațiunilor și managementul resurselor umane |
MBA550 | Contabilitate financiara si manageriala |
MBA560 | Management de marketing și comunicare în afaceri |
MBA580 | Conducere și comportament organizațional |
DIST600 | Introducere în cercetare |
MBA540 | Management financiar |
TOUR520 | Managementul operațiunilor de turism |
MBA581 | Strategie de afaceri |
TOUR530 | Managementul operațiunilor de ospitalitate SAU (Studenții trebuie să aleagă un curs din TOUR 530, 540 sau 560) |
TOUR540 | Management și control F&B |
TOUR550 | Economie și politică turistică |
TOUR560 | Transport si Turism |
TOUR510 | Metode de cercetare în sectorul turismului |
MDIS600 | Disertație |
Rezultatul programului
Absolvenții vor putea:
- Utilizați o varietate de tehnici analitice pentru a identifica o problemă complexă de afaceri, pentru a genera și compara alternative și pentru a dezvolta o soluție în sectorul turismului.
- Selectați și implementați abilitățile și instrumentele de cercetare adecvate (tehnologia informației și/sau analiză cantitativă) pentru rezolvarea problemelor din sectorul turismului.
- Integrați cunoștințele lor funcționale în setări aplicate (de ex analize de caz, proiecte de grup, lucrări de cercetare).
- Demonstrează cunoștințe legate de conceptul de creare de valoare și rolul jucat de fiecare zonă funcțională a unei companii de turism.
- Definiți componentele cheie ale mediului (mediilor) de operare a afacerilor din turism și explicați modul în care aceste componente influențează performanțele și deciziile organizaționale.
- Demonstrați abilități de comunicare orală extrem de eficiente în medii profesionale, inclusiv: prezentări profesionale și prezentări persuasive.
- Produceți rapoarte profesionale de evaluare a mediului, fundamentate științific, în conformitate cu standardele relevante.
- Cooperați și lucrați eficient cu alții în contextul mediilor multidisciplinare și diverse din punct de vedere cultural din sectorul turismului.
- Arată maturitatea, capacitatea academică și expertiza pentru a fi angajat în industria turismului imediat după