
MBA in
Master în Administrarea Afacerilor (MBA) Management Internațional New European College

Introducere
Masterul în Administrarea Afacerilor (MBA) în Management Internațional este predat de o echipă internațională de lectori și cercetători din mediul academic și din industrie.
Programul de MBA în Management Internațional se adresează studenților cu studii de licență în administrarea afacerilor și non-business. Candidații vor avea cel puțin 3 ani de experiență de lucru în companii și organizații într-un rol care gestionează oameni, procese sau ambele.
„Programul de MBA are ca scop oferirea absolvenților de abilitățile și competențele necesare pentru a ocupa funcții de conducere în domeniul administrării afacerilor, atât în sectorul public, cât și în cel privat. Aceste posturi pot include funcții de conducere sau de elaborare a politicilor în organizații mari, precum și posturi de conducere în companii mici și mijlocii (IMM-uri). Un obiectiv este ca studenții să fie capabili să analizeze și să evalueze critic diverse evoluții din cadrul unei organizații, astfel încât să poată forma, crea și instiga politici, viziuni și scopuri și soluții în cadrul acelei organizații. Aceștia ar trebui să fie în măsură să analizeze procesele strategice și viziunea unei companii sau organizații și, folosind această analiză, să aplice și să implementeze instrumente pentru a inova, optimiza și (r-)structura aceste procese folosind o abordare integrală. Dintr-o perspectivă internațională, studenții ar trebui să învețe să analizeze mediul în care se află și să își adapteze comportamentul și rolul în funcție de mediile macro și micro în care se află.”
Masterul în Administrarea Afacerilor (MBA) a devenit un impuls al carierei academice atât pentru antreprenori, cât și pentru lucrătorii corporativi. Globalizarea necesită absolvenți de MBA cu educație în afaceri cu adevărat internațională.
Cu MBA în Afaceri Internaționale, veți dobândi abilitățile și instrumentele necesare pentru a putea prelua poziții provocatoare cu responsabilitate managerială. Pentru studenții fără studii anterioare în afaceri, MBA este programul perfect pentru a-i califica pentru poziții de conducere.
MBA-ul nostru în afaceri internaționale conectează teorie și practică și este predat de instructori cu experiență semnificativă în profesia lor. Grupurile mici permit o educație foarte interactivă. Deoarece studenții noștri MBA trebuie să aibă mai întâi experiență de muncă pentru a se putea înscrie, experiențele individuale și mediile fiecărui student fac cursurile și mai plăcute. Membrii facultății noștri folosesc elemente de activare, cum ar fi studii de caz, simulări, proiecte și prezentări pentru a oferi fiecărui student ocazia de a conecta cu ușurință cunoștințele dobândite cu experiențele personale.
Antreprenorii și intraprenorii au succes deoarece pot înțelege rapid situații complexe care le impun să planifice și să ia decizii strategice și să lucreze la o multitudine de idei și proiecte de afaceri în același timp. Ei au o înțelegere solidă a designului și implementării marketingului. A fi capabil să dezvolte idei de afaceri simultan necesită abilitatea de a determina și înțelege detalii importante, de a identifica alternative și de a evalua și revizui continuu procesele de afaceri. O caracteristică a antreprenorilor este că au capacitatea de a se dedica pe deplin și de a se angaja pentru a-și atinge obiectivele și scopurile de afaceri pe termen lung, iar această energie este, de asemenea, tradusă direct în obiective pe termen scurt.
Un antreprenor poate fi el însuși motorul noilor întreprinderi de afaceri (antreprenor) sau motorul inovației și schimbării în cadrul unei afaceri existente (intrapreneur).
Un antreprenor are nevoie de capacitatea de a gestiona prin oameni conducători și motivați. Acest lucru se poate întâmpla în demarările de afaceri și lansările de proiecte, dar și în vremuri de schimbare și inovare. Antreprenorul va înțelege necesitatea unor bune abilități de comunicare și va avea o bună înțelegere a societății, economiei și durabilității. Antreprenorul va avea abilitățile de a vinde idei și produse, de a câștiga angajament și de a prezenta și executa planuri de afaceri. Înțelegerea necesității unui management stabil și solid în cadrul unei companii – mari sau mici – este importantă. Un om de afaceri antreprenorial din Europa modernă trebuie să fie capabil să comunice cu oamenii de pe tot continentul și din întreaga lume și are nevoie de capacitatea de a înțelege efectele guvernelor naționale și internaționale asupra afacerilor în care sunt implicați. Antreprenorii și intraprenorii au nevoie de capacitatea de a analiza problemele și riscurile dintr-un punct de vedere holist și de a găsi soluții și de a gestiona riscul prin inovare.
Ei trebuie să aibă o bună înțelegere a problemelor financiare și fiscale și să poată comunica în cunoștință de cauză cu oamenii care îi sprijină prin contabilitate, resurse umane sau servicii de informare și să poată conduce acești oameni.
Admitere
Curriculum
Anul școlar la New European College este împărțit în două trimestre – Trimestru de iarnă și Trimestru de vară și șase blocuri principale, care durează câte șase săptămâni. Fiecare bloc de șase săptămâni constă din două săptămâni de lecție, urmate de o săptămână de proiect, apoi încă două săptămâni de lecție, urmate de o săptămână de examen, pentru a finaliza modulul.
MBA este compus din 3 faze care sunt concretizate în 3 semestre.
În semestrul 1, studenții urmează 6 module de bază MBA. Aceste module încorporează o serie de domenii funcționale clasice de administrare a afacerilor, care, pe lângă predarea delegării clasice a cunoștințelor, vor fi înțelese prin învățare reflexivă, adică învățarea în care studenții reflectă asupra experienței lor anterioare de muncă în lumina materialelor furnizate în diversele module.
Module pentru semestrul 1:
- Contabilitate de gestiune si finante
- Managementul marketingului
- Metode de cercetare Introducere
- Managementul resurselor umane
- De gestionare a operațiunilor
- Management International
- Administrarea informației
Învățarea prin reflexie ajută la dezvoltarea gândirii critice, a conștientizării de sine și a abilităților analitice. Ea implică un individ într-un proces reflexiv.
Semestrul 2 vede o serie de module care le permite studenților să studieze mai aprofundat în domeniile globalizării și managementului strategic și, de asemenea, să aleagă opțiuni de specialitate în care să-și aprofundeze cunoștințele.
În Semestrul 2, principalele module International Corporate Sustainability și Globalizare, Societate și Cultură oferă mai multă profunzime și amploare programului, analizând problemele globale dintr-o perspectivă socio-culturală, precum și administrarea afacerilor. Aceste module reprezintă o abordare interdisciplinară a procesului de învățare, adică o serie de probleme vor fi studiate din diverse perspective teoretice dezvoltate în diferite discipline academice. Modulul principal Statistica de afaceri se uită la aplicarea metodelor și datelor statistice în cadrul unei companii sau organizații. De asemenea, va pregăti studenții pentru cercetarea lor în proiectul final, în măsura în care analiza statistică este parte a acestuia. În mod similar, dar într-o manieră diferită, acest modul invită studentul să combine informații din diferite discipline și surse pentru a ajunge la o înțelegere deplină a fenomenelor economice și sociale de afaceri.
Semestrul 2 Module
- Metode de cercetare (proiect final)
- Globalizare, societate și cultură
- Sustenabilitate corporativă internațională
- Statistica de afaceri
- Management strategic
- Consultanta internationala
- Modul de proiect (3 săptămâni de proiect)
Pe parcursul semestrului 1 și 2, studenții lucrează la un portofoliu Plan de dezvoltare personală (PDP) care culminează în trei săptămâni de proiecte interconectate în semestrul 2, în care studenții lucrează în echipă pentru a îndeplini un proiect de consultanță pentru o organizație regională. Pot exista unul sau mai multe proiecte, în funcție de natura a ceea ce este disponibil, iar în timpul PDP și al Modulului de proiect, studenții sunt îndrumați de tutorele lor.
Semestrul 3 este alocat integral Proiectului Final, în care studenții finalizează un proiect de cercetare, de preferință instigat de o companie sau organizație non-business. Proiectul final (cel puțin) va combina teoria, cercetarea și aplicarea practică.