Master în Administrarea Afacerilor în Marketing
New Jersey City University
Informatie cheie
Locația campusului
Jersey City, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 755 / per credit *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* 2020-2021 Școlarizare la fața locului pe credit: intern: 755,55 USD, internațional: 1.210,55 USD; Învățământ online absolvent pe credit: intern și internațional: 755,55 USD
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Despre acest grad
Specializarea Marketing oferă persoanelor o înțelegere bogată a gândirii tradiționale și contemporane de marketing și a celor mai bune practici. Elevii învață despre cercetarea de marketing, gestionarea mărcii și canalele emergente de social media pentru toate aspectele legate de marketing, relații publice și comunicări. Se subliniază importanța recunoașterii nevoilor consumatorilor din medii diverse ca fapt al unei piețe moderne multiculturale. Elevii folosesc abilități sofisticate de analiză cantitativă și contabilitate pentru a evalua cercetarea de marketing și problemele legate de e-business.
Prezentare generală
Cursurile de MBA în Marketing scufundă studenții absolvenți în subiecte interesante și emergente în domeniul dinamic al marketingului. Programul pregătește studenții pentru mobilitatea ascendentă a carierei în marketing și oferă cursuri specializate în dezvoltarea de produse noi, analize pentru consumatori, marketing digital, comunicări strategice integrate de marketing, marketing global și multe altele.
În plus față de cursurile de specializare, toți studenții MBA primesc o bază aprofundată în aspectele relevante pentru piață ale managementului, finanțelor, contabilității, economiei, metodelor cantitative, eticii, analizei strategice și a deciziilor și a comunicărilor executive. Acest curriculum bogat în afaceri oferă studenților absolvenți în marketing un background educațional larg în afaceri, care este necesar pentru avansarea în carieră.
Cerințe de admitere
- Finalizarea unei diplome de licență.
- Cerința minimă pentru admiterea la programele MBA / MS este de 3,0 GPA.
- Studenții al căror GPA de licență este între 2,75-2,99 vor fi luați în considerare pentru admitere și înmatriculare cu următoarele condiții:
- Trebuie să luați BUSI 599 Graduate Business Essentials în primul semestru și să obțineți o notă B sau mai bună pentru a continua în program.
- Specialistii universitari de afaceri cu un GPA sub 3,0 (2,75-2,99) trebuie să obțină GMAT și să obțină un scor de 560 (percentila 50) sau mai bun.
- Absolvenții de afaceri NJCU cu GPA 2.75-2.99 trebuie să primească, de asemenea, o recomandare de la coordonatorul unității de afaceri sau de la un membru superior al facultății din specialitatea lor.
- Specialiștii non-business trebuie să ia BUSI 599 Graduate Business Essentials în primul semestru și să obțină o notă B pentru a continua în programul MS sau MBA.
- Respectați toate cerințele minime ale Biroului de studii postuniversitare. Aceste cerințe includ: o cerere completată; transcrieri; scrisori de recomandare; eseu; relua; și rezultatele testelor, după cum este necesar. Se poate solicita un interviu.
- Cerințele suplimentare pentru studenții internaționali includ: Rezultatul testului de testare a limbii engleze ca limbă străină (TOEFL) și Evaluatori de acreditări educaționale (ECE) sau Evaluarea serviciilor de educație mondială (WES) a transcrierilor internaționale.
- Cursurile postuniversitare de la alte instituții pot fi acceptate cu aprobarea Școlii de afaceri.
Cursurile postuniversitare sunt disponibile studenților la Școala de Afaceri situată la 200 Hudson Street, Harbourside 2, Jersey City, New Jersey, 07311, județul Monmouth și online.
Termene limită de aplicare *
Solicitanții interni:
Termen | Termen limita |
Arc | Rulare |
Vară | Rulare |
Toamna | Rulare |
Solicitanții internaționali:
Termen | Termen limita |
Arc | 1 noiembrie |
Vară | 1 aprilie |
Toamna | 1 mai |
* Termenele limită pot fi modificate. Prelungirile termenului pot fi acordate de la caz la caz. Vă rugăm să contactați Admiteri pentru absolvenți pentru mai multe informații [email protected].
Cerințe preliminare
Cursul de studiu cu 36 de credite presupune o diplomă de licență în afaceri, care include contabilitate financiară la nivel intermediar și două semestre de statistici. Studenții cu o diplomă în afaceri, dar fără aceste cursuri pot fi obligați să urmeze:
BUSI 599 cu acreditarea online pregătită a Harvard Business School (CORe) încorporată în primul semestru și obține o notă B pentru a continua în programul MBA.
Programul de bază necesar: 18 credite
- FINC 514 Introducere în analiza afacerilor și știința datelor, 3 credite
- FINC 507 Management financiar corporativ, 3 credite
- Comunicare executivă MGMT 595, 3 credite
- MKTG 515 Perspective contemporane de marketing: tendințe, strategii și practică, 3 credite
- ACCT 552 Analiza strategică a profitabilității: contabilitate pentru manageri, 3 credite
Cursuri de specializare în marketing. Studenții trebuie să ia oricare dintre cinci (5) dintre următoarele: 15 credite
- Analiza clienților MKTG 720, 3 credite
- MKTG 731 Dezvoltare produse noi, 3 credite
- MKTG 732 Strategia de marketing digital, 3 credite
- MKTG 733 Strategie de marketing global, 3 credite
- MKTG 735 Comunicare strategică integrată de marketing, 3 credite
- MKTG TBD-7 Subiecte de marketing emergent, 3 credite
Cerință Capstone
- BUSI 799 Capstone interdisciplinar în administrarea afacerilor, 3 credite
Total credite: 36
Hărți de grad
Exemplele de hărți de nivel se bazează pe starea cu normă întreagă. Programul cu normă întreagă pentru studenții absolvenți este definit ca luând nouă credite sau mai mult într-un termen. Termenul este definit ca o perioadă de timp academic în care școala susține cursuri. Se poate referi la sesiunile programate de toamnă, intersecție de iarnă, primăvară sau vară. Acesta este un eșantion de hartă și secvență pentru gradul de lucru necesar cursului. Planurile individuale pot varia în funcție de nevoile specifice ale cursanților. Studenții care nu au o diplomă de licență în afaceri sau o diplomă într-o disciplină conexă pot fi obligați să ia BUSI 599 Essentials Business Graduate (9 credite).
Primul an
Termenul 1
- FINC 514 Introducere în analiza afacerilor și știința datelor, 3 credite
- FINC 507 Management financiar corporativ, 3 credite
- Comunicare executivă MGMT 595, 3 credite
- Credite: 9
Termenul 2
- MGMT 516 Management strategic global, 3 credite
- MKTG 515 Perspective contemporane de marketing: tendințe, strategii și practică, 3 credite
- ACCT 552 Analiza strategică a profitabilității: contabilitate pentru manageri, 3 credite
- Credite: 9
Termenul 3
- Studenții trebuie să ia oricare dintre cinci (5) dintre următoarele:
- Analiza clienților MKTG 720, 3 credite
- MKTG 731 Dezvoltare produse noi, 3 credite
- MKTG 732 Strategia de marketing digital, 3 credite
- MKTG 733 Strategie de marketing global, 3 credite
- MKTG 735 Comunicare strategică integrată de marketing, 3 credite
- MKTG TBD-7 Subiecte de marketing emergent, 3 credite
- Credite: 15
Termenul 4
- BUSI 799 Capstone interdisciplinar în administrarea afacerilor, 3 credite
Total Credite: 36
Rezultatele învățării elevilor
La finalizarea masterului în administrarea afacerilor cu o specializare în programul de marketing, studenții vor putea:
- Identificați problemele etice și înțelegeți implicațiile responsabilității sociale pentru practicile de afaceri durabile.
- Evaluează informațiile și aplică abilități de gândire critică pentru a identifica soluții și a informa deciziile de afaceri.
- Utilizați tehnologia, aplicați metode cantitative și interpretați datele pentru a rezolva problemele de afaceri.
- Integrează cunoștințele conceptelor de bază ale afacerii și colaborează productiv ca parte a unei echipe.
- Lucrați eficient într-un mediu divers și înțelegeți cum afectează problemele globale și culturale organizația și părțile interesate ale acesteia.
- Compuneți forme clare și concise de comunicare scrisă pentru a transmite în mod eficient idei și informații asociate cu subiectele de afaceri.
- Comunicați eficient conceptele de afaceri prin prezentare orală.
- Proiectați și evaluați planuri / programe de marketing direcționate și determinați parametrii de performanță.
- Analizați cercetările de marketing curente, tendințele și descoperirile și aplicați învățările în crearea de planuri și studii de marketing
- Demonstrați un nivel de competență în comunicarea orală și scrisă, care este așteptat de la profesioniștii din piața secolului XXI.
Admitere
Galerie
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MBA cu concentrare în marketing digital
- Davie, Statele Unite ale Americii
MBA in Marketing Management in Madrid
- Madrid, Spania
MBA în management de marketing