University of New Hampshire - Peter T. Paul College of Business and Economics
Introducere
VISION MOTIVE
Ne străduim să fie o clasă mondială,, centrat pe student, și cercetare intensivă comunitate de învățare inovatoare, care avansurile întreprinderi, guverne și societăți.
Misiune
Ne pregătim persoane pentru a excela în cariera lor, să se angajeze în comunitățile lor, și să răspundă provocărilor lumii afacerilor la nivel mondial prin intermediul educației noastre inovatoare, bazate pe cercetare si de mobilizare.
Pe plan internațional Acreditat Business School
AACSB acreditare
O Paul Colegiul are deosebita onoare de a fi acreditat de AACSB International (Asociația pentru Advance Collegiate Schools of Business), agenția de acreditare premier pentru scoli de afaceri, în întreaga lume. AACSB acreditate școlile confirmă angajamentul lor față de calitate și îmbunătățirea continuă printr-o analiză riguroasă și cuprinzătoare la egal la egal. Doar 560 de școli la nivel internațional au atins sau depasit standardele stricte de AACSB care urmează să fie atribuit această acreditare de elită.
acreditare AACSB International asigură părților interesate că școlile de afaceri:
- Gestionarea resurselor pentru a realiza o misiune vibrantă și relevantă.
- Afaceri Advance și cunoștințe de management prin burse facultate.
- Furnizarea de predare de mare calibru de calitate și a programelor școlare curente.
- Cultiva o interacțiune semnificativă între studenți și o facultate calificat.
- Produce absolvenți care și-au atins obiectivele de învățare specificate.
ACPHA de acreditare
Hospitality Management la Universitatea din New Hampshire De asemenea, este acreditat de ACPHA (Comisia de Acreditare pentru Programe în Administrația Ospitalitate). ACPHA de acreditare are două scopuri fundamentale: asigurarea calității programului și pentru a ajuta la îmbunătățirea instituției sau a programului.
NEASC de acreditare
Toate programele sunt acreditate Unh de NEASC, Asociația de școli și universități din New England. NEASC, natiunile cea mai veche agenție regională accreditating, deservește mai mult de 2.000 de instituții publice și private din Connecticut, Maine, Massachusetts, New Hampshire, Rhode Island, si Vermont, precum și școlile internaționale americane în mai mult de 60 de națiuni.
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.