
Masterat privat Executive MBA în Managementul Sportului - Online
Online
DURATA
11 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
28 Apr 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
Introducere
Masteratul privat Executive MBA în Managementul Sportului este un program considerat cel mai bun MBA specializat în managementul sportului pentru anul 2024, conform Mundo Posgrado. În plus, este clasat printre primele 20 de programe de masterat, conform clasamentului ziarului El Mundo.
Cu Masteratul privat Executive MBA în Managementul Sportului, veți dobândi pregătirea și abilitățile necesare pentru a vă îmbunătăți profilul profesional și pentru a ieși în evidență atunci când concurați pentru locuri de muncă în domeniul afacerilor din sectorul sportiv. Veți deveni un expert în toate domeniile sportului, de la marketing până la managementul și operarea facilităților sportive.
Învățați online de la profesioniști și directori ai unor organizații sportive internaționale de prestigiu. Veți dobândi o cunoaștere aprofundată a industriei sportive și o perspectivă globală asupra diferitelor modele de management sportiv existente.
Experimentați Real Madrid. Bucurați-vă de experiențe exclusive cu Real Madrid CF, inclusiv de "Săptămâna Albă", o conferință unică de o săptămână la care participă sportivi de elită, actuali și foști fotbaliști de la Real Madrid și experți din industria sportivă globală.
În plus, pe parcursul anului universitar, vor fi organizate excursii internaționale, din care va trebui să alegeți una: Madrid, Londra sau New York. Aceste călătorii vor fi esențiale pentru a vă îmbogăți și a vă lărgi perspectiva cu diferite modele de management.
De ce studiați acest program?
70% Studenți internaționali
Studenți internaționali pentru o experiență de învățare multiculturală.
Top 10 MBA-uri în managementul sportului în Europa
Ales ca fiind unul dintre primele zece MBA-uri din Europa, conform SportBusiness Postgraduate Ranking 2021.
20 Top 20 MBA-uri în managementul sportului la nivel mondial
Ales ca fiind unul dintre cele mai bune 20 de MBA-uri la nivel mondial, conform SportBusiness Postgraduate Ranking 2021.
Rețele
Veți avea ocazia să participați la evenimente sportive exclusiviste, unde veți putea interacționa cu cei mai buni profesioniști și directori din industria sportului.
Specializare în management sportiv
Acest MBA online se adresează tuturor profesioniștilor din sectorul sportiv care doresc să obțină o perspectivă globală asupra modelelor internaționale de management sportiv.
Profesioniști de club
Executivi de la Real Madrid C. F. colaborează la MBA în Managementul Sportului, ceea ce vă permite să dobândiți o cunoaștere mai profundă a acestei industrii.
Real Madrid Graduate School
Veți fi instruit într-un mediu exclusivist care vă va permite să vă dezvoltați profesional și să vă avansați în carieră prin dezvoltarea unui profil competitiv în sectorul de afaceri.
Galerie
Studenți ideali
Executive MBA în Management Sportiv - Online este conceput pentru:
- Profesioniștii care doresc să facă tranziția în sectorul sportiv și să își concentreze cariera pe gestionarea entităților sportive.
- Profesioniști care lucrează deja în industria sportului care doresc să dobândească noi cunoștințe și să își actualizeze abilitățile.
- Actuali sau foști sportivi care doresc să-și dezvolte abilitățile de afaceri.
Admitere
Curriculum
Planul de studiu
Masterul privat Executive MBA în management sportiv online este format din 10 module:
- Modulul I: Managementul general al întreprinderilor sportive
- Modulul II: Economie
- Modulul III: Marketing și Comunicare
- Modulul IV: Managementul și Exploatarea unităților sportive
- Modulul V: Abilități manageriale
- Modulul VI: Specializarea B - Antreprenoriat și Responsabilitate Socială Corporativă
- Modulul VII: Specializarea C - Marketing și Comunicare
- Modulul VIII: Specializarea D - Exploatarea facilităţilor sportive
- Modulul IX: Stagii
- Modulul X: Teza de master
Competențe de diplomă
Competențe de bază
- CB1: Elevii posedă cunoștințele și înțelegerea necesare care oferă o bază sau o rampă de lansare pentru originalitate în dezvoltarea și/sau aplicarea ideilor, adesea într-un context de cercetare.
- CB2: Studenții pot aplica cunoștințele pe care le-au dobândit și sunt capabili să rezolve probleme în orice situație nouă sau nefamiliară care poate apărea într-un context mai larg sau multidisciplinar legat de domeniul lor de studiu.
- CB3: Când se confruntă cu dificultatea de a lua decizii dificile, elevii pot aplica ceea ce știu și, atunci când informațiile sunt limitate, trebuie să țină cont și să aplice responsabilitățile sociale și etice asociate situației.
- CB4: Elevii își pot comunica concluziile – și cunoștințele și raționamentul din spatele lor – unui public care poate fi atât specializat, cât și nespecializat în domeniu. Ei trebuie să poată face acest lucru într-o manieră clară și fără ambiguitate.
- CB5: Elevii își dezvoltă abilitățile care să le permită să continue să studieze într-o manieră auto-condusă sau autonomă. Elevii trebuie să posede abilitățile necesare de învățare care să le permită să continue să studieze într-un mod autonom, autonom.
Competențe multidisciplinare
- CT1: Responsabilitate: Angajament față de tine și ceilalți atunci când îndeplinești o sarcină și încerci să atingi un set de obiective în cadrul procesului de învățare. Capacitatea existentă în fiecare subiect de a recunoaște și accepta consecințele unui act liber săvârșit.
- CT2: Încredere în sine: Elevii sunt capabili să acționeze cu încredere și cu suficientă motivație pentru a-și atinge obiectivele.
- CT3: Conștientizarea valorilor etice: Capacitatea de a gândi și a acționa conform principiilor universale bazate pe valorile umane menite să sprijine dezvoltarea lor deplină, pe lângă angajamentul lor față de anumite valori sociale.
- CT4: Abilități de comunicare: Comunicarea este procesul prin care transmitem și primim date, idei, opinii și atitudini pentru a transmite sens, înțelegere și planuri de acțiune. Comunicarea verbală se face prin cuvinte și gesturi și, comunicarea scrisă prin scris și/sau suport vizual.
- CT5: Abilități de relație interpersonală: Elevii sunt capabili să realizeze abilități de ascultare activă pentru a ajunge la acorduri folosind un stil de comunicare asertiv.
- CT6: Flexibilitate: Elevii sunt capabili să se adapteze și să lucreze în situații diferite și variate și în tandem cu grupuri diverse. Ea implică evaluarea și înțelegerea diferitelor idei și adaptarea propriei abordări după cum o cere situația.
- CT7: Munca în echipă: Abilitatea de a integra și de a colabora activ cu alte persoane, zone și/sau organizații pentru a atinge obiective comune.
- CT8: Inițiativă: Capacitate de a anticipa problemele, de a propune îmbunătățiri și de a persevera în realizarea acestora.
- CT9: Planificare: Procesul de stabilire a obiectivelor și de alegere a mijloacelor pentru atingerea acestor obiective folosind timpul și resursele în mod eficient.
- CT10: Inovație și creativitate: Capacitate de a propune și dezvolta soluții noi și originale care adaugă valoare problemelor puse, chiar și în alte domenii decât problema în sine.
Competențe specifice
- CE.1.- Să aibă o viziune integrată asupra tuturor dimensiunilor companiei din sectorul sportului — externă, internă sau organizatorică — și pe cea a oamenilor sau a capitalului uman care le formează. Abilitatea de a analiza problemele și de a găsi soluții care vă permit să vă atingeți obiectivele strategice. Elevii își vor asuma un stil de învățare autonom și colectiv care le permite să ia decizii și să evalueze impactul economic și social al deciziilor luate.
- CE.2.- Conduce proiecte și echipe cu o abordare care integrează responsabilitatea etică și socială, evaluând în același timp impactul deciziilor asupra asociațiilor, pieței, oamenilor și societății.
- CE.3.-Stăpânește cheile principalelor domenii ale sportului mondial, pentru a le transforma în avantaje competitive pentru creșterea companiei în sectorul său.
- CE.4.-Analiză mediul economic, juridic și tehnologic al unui sector și realizează o evaluare și un plan strategic pe termen mediu și lung folosind instrumentele de referință existente.
- CE.5.-Să stăpânească noile tendințe și practici de afaceri ale politicilor de responsabilitate socială corporativă care afectează sectorul sportiv și să fie capabil să definească o politică de responsabilitate socială corporativă pentru fiecare companie.
- CE.6.-Asuma abilitățile și competențele unui manager: leadership, inteligență emoțională, comunicare, management de echipă, lucru în grup, planificare, rezolvare a conflictelor, negociere și orientare către rezultate. Folosiți-le dintr-o abordare responsabilă și într-o perspectivă multiculturală, respectând întotdeauna diversitatea.
- CE.7.-Să stăpânească conceptele și instrumentele strategice de referință pentru dimensionarea organizatorică a unei companii din industria sportului și să fie capabil să selecteze cea mai bună alternativă strategică de aplicat în fiecare piață și companie.
- CE.8.-Cunoaște instrumentele de management pentru operațiunile unei companii, precum și practicile de afaceri de referință în industria sportului, care asigură eficiența activității și îndeplinirea obiectivelor stabilite.
- CE.9.- Proiectați planurile diferitelor domenii — marketing, comunicare și vânzări, finanțe, producție, resurse umane — utilizând criteriile de coordonare între acestea și aliniându-le la strategia generală a companiei.
- CE.10.- Stăpânește conceptele cheie de referință pentru dezvoltarea de noi structuri organizaționale și fi capabil să execute planuri care presupun schimbări și adaptări cu criterii de optimizare a resurselor și management al cunoștințelor.
- CE.11.-Aplică și execută tot ceea ce au învățat într-unul din domeniile de decizie ale companiei prin stagii profesionale. Aceștia pot face acest lucru prin acordurile Universității cu companii din sectorul sau industriei sportului, și mai ales în zona de interes cel mai atrăgătoare pentru dezvoltarea lor profesională viitoare — management, marketing și comunicare, operațiuni sau finanțe — și își pot prezenta abilitățile pentru a se integra cu succes într-o echipă de afaceri.
Oportunități de carieră
Te vei dezvolta profesional prin conducerea și conducerea instituțiilor sportive, cum ar fi cluburi, centre de fitness, asociații și școli de sport din domenii specializate ale industriei sportului.
În acest fel, vei dobândi un profil multidisciplinar și vei putea să-ți urmezi cariera profesională în oricare dintre aceste instituții ca manager de marketing, comunicare sau evenimente sportive.
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.