Master în afaceri și administrație
Rome, Italia
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
MBA-ul nostru de 1 an în Management, Marketing & Finanțe oferă cele mai actuale competențe și instrumente în comunicare, management și finanțe. MBA își propune să dezvolte cunoștințele și expertiza necesare pentru a opera în roluri manageriale și antreprenoriale în cadrul companiilor, organizațiilor și instituțiilor. Un Master în Administrarea Afacerilor la Rome City Institute își propune să educe studenții pentru avansarea profesională și învățarea pe tot parcursul vieții la nivel internațional.
Rezultatele învățării programului
administrare
- să propună strategii în contextul afacerilor interne și internaționale pentru rezolvarea problemelor sau valorificarea oportunităților de pe piețele interne și mondiale
- Specificarea organizațiilor, acordurilor, tratatelor și reglementărilor care favorizează sau împiedică funcționarea afacerilor internaționale, precum și modul de a profita de acestea în beneficiul obiectivelor organizației
- Accesați impactul afacerilor internaționale în diferite țări din întreaga lume ca efect al globalizării și al tendințelor mondiale, care necesită un management strategic agil și eficient
- Să aprecieze diversitatea umană, economică și culturală prezentă în afacerile internaționale, care afectează în mod semnificativ procesul decizional și provocările cu care trebuie să se confrunte organizațiile pe o piață globală
Marketing și comunicare
- să elaboreze planuri de marketing și modele de afaceri prin analiza informațiilor, aplicarea tehnicilor și utilizarea tehnologiilor, care să favorizeze succesul punerii lor în aplicare pe piețele naționale și internaționale
- să selecteze instrumentele, tehnicile și metodologiile pe care marketingul le pune la dispoziție pentru a promova gândirea creativă, inovatoare și antreprenorială în vederea luării deciziilor manageriale într-un context de responsabilitate etică și socială
- să propună strategii de comunicare inovatoare, cu utilizarea mijloacelor tradiționale sau digitale, în vederea generării de propuneri de valoare pentru organizație și care vizează satisfacerea nevoilor consumatorilor și a psihologiei acestora
Finanţa
- Elaborarea de strategii printr-o aplicare adecvată și informată a diferitelor opțiuni de investiții și finanțare, ținând seama de reglementările în vigoare și având ca scop generarea de valoare în cadrul organizației
- să propună modele financiare utilizând instrumente cantitative și tehnologice, care să permită previzionarea scenariilor de afaceri și efectuarea analizelor necesare pentru sprijinirea procesului decizional
- Evaluați principalele variabile care afectează situația financiară și structura unei organizații care permite gestionarea eficientă a produselor și serviciilor financiare, cu utilizarea tehnologiei și în conformitate cu standardele etice.