Master of Business Administration
Midrand, Africa de Sud
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
22 Nov 2024
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
ZAR 261.887 / per course
FORMAT DE STUDIU
Amestecat
Introducere
MBA este o calificare generală în management care se adresează managerilor și profesioniștilor din sectorul privat & din sectorul public, cu o experiență profesională relevantă semnificativă, care va contribui la învățarea, dezvoltarea personală și profesională a acestora.
Scopul principal al acestei diplome MBA este de a pregăti studenții absolvenți pentru a deveni manageri competenți, creativi și etici într-o varietate de organizații, de la mici întreprinderi antreprenoriale la mari corporații private și instituții publice. În plus, scopul este de a încuraja gândirea strategică, inovatoare și antreprenorială într-un context de afaceri global, dezvoltând în același timp manageri care își înțeleg rolul în comunitățile lor locale, naționale, continentale și globale. În cele din urmă, calificarea va echipa studenții absolvenți pentru a urmări oportunități de afaceri și pentru a rezolva probleme complexe de afaceri prin analiza critică a mediilor de afaceri dinamice și globale și prin luarea deciziilor manageriale responsabile
Acest masterat profesional va fi prezentat folosind un mod de învățare mixt. Acesta va utiliza tehnologii și materiale de învățare online, lucrul în grup, materiale tipărite și contactul față în față și virtual cu studenții și grupurile de studenți. În plus, prin interacțiunea strânsă cu profesioniștii din industrie și prin participarea acestora, se intenționează ca atât cursurile, cât și evaluarea să devină practice și integrate în cerințele actuale și viitoare ale industriei în ansamblu și să ducă nivelul de angajabilitate și de absolvire la un nou nivel.
Admitere
Curriculum
Year 1: Semester 1
Contabilitate pentru manageri (MBA4807)
Studenții care parcurg acest modul vor fi capabili să interpreteze și să evalueze diferite tipuri de rapoarte financiare. Elevii vor fi capabili să citească și să analizeze situațiile financiare; înțelegerea procesului de bugetare a capitalului; evaluează gestionarea capitalului de lucru al unei companii; evaluează deciziile privind costurile și prețurile produselor; și să evalueze procesul de bugetare al unei organizații.
Economie pentru manageri (MBA4801)
Studenții care parcurg acest modul vor fi capabili să analizeze economia pentru manageri în vederea luării unor decizii de afaceri informate. Aceasta implică faptul că ei vor putea explica fenomenele economice care influențează organizațiile de afaceri; prezice efectul modificărilor variabilelor economice; să analizeze impactul schimbărilor economice asupra organizațiilor de afaceri specifice; și revizuirea deciziilor de afaceri prin monitorizarea schimbărilor în fenomenele economice.
Gestionarea capitalului uman (MBA5904)
Scopul acestui modul este de a dota studenții cu baza de cunoștințe, competențe, valori și atitudini care le vor permite să gestioneze funcția capitalului uman la nivel strategic, într-un context organizațional divers și în continuă schimbare, ținând cont de unicitatea organizațională. dinamica (inclusiv comportamentul organizațional), conducerea și utilizarea deplină a unei abordări de dezvoltare organizațională. Modulul va expune studenții în plus la organizațiile sud-africane și africane din perspectiva teoriei sistemului, managementul capitalului uman intercultural, cadre pentru măsurarea capitalului uman, guvernarea resurselor umane (inclusiv managementul riscurilor, asigurarea calității și furnizarea de servicii), managementul capitalului uman și tehnologie, schimb social și teorii ale învățării.
Managementul operațiunilor (MBA5926)
Scopul învățării din acest modul este de a dota studenții cu cunoștințe, abilități, atitudini și valori care le vor permite să gestioneze operațiunile unei organizații, fie că este vorba de o organizație de servicii sau de producție. Studenții care se califică vor putea să facă recomandări organizațiilor despre cum să îmbunătățească productivitatea, să crească receptivitatea, să ofere mai multe opțiuni clientului, să ofere standarde de înaltă calitate pentru produse sau servicii și să analizeze riguros procesele de afaceri și să facă recomandări despre cum să le îmbunătățească.
Year 1: Semester 2
Management financiar strategic (MBA5903)
Acest modul își propune să ofere studenților competențe de nivel înalt (cunoștințe, abilități, norme și valori) pentru a le îmbunătăți cunoștințele și înțelegerea conceptelor esențiale de management financiar, management al fluxului de numerar, analiză financiară și management al riscului financiar. Studenții care se califică vor obține o bază de cunoștințe cuprinzătoare și sistematică și abilitățile necesare pentru a analiza și interpreta în mod critic situațiile financiare și rapoartele corporative, pentru a gestiona informațiile financiare și pentru a lua decizii economice informate. În plus, studenții care se califică vor putea reflecta asupra limitărilor atât ale conturilor publicate, cât și ale tehnicilor analitice standard, inclusiv standardele etice de performanță adoptate de managerii financiari. În cele din urmă, la finalizarea acestui modul, studenții vor dobândi o înțelegere coerentă a diferitelor tehnici de management financiar pentru a le permite să evalueze cerințele de investiții ale organizațiilor și sursele alternative de finanțare pentru a finanța aceste cerințe, inclusiv evaluarea activelor și a proiectelor de investiții pentru a oferi pe termen lung. beneficii pe termen.
Marketing pentru durabilitate (MBA5910)
Lumea afacerilor se schimbă sub influența schimbărilor climatice, a deficitului de resurse și a pandemiilor globale precum COVID-19 și agendele naționale determinate de SDG-urile (Obiectivele de dezvoltare durabilă), pentru a numi câteva. Creșterea gradului de conștientizare, sensibilitate și neliniște în rândul diferitelor părți interesate și consumatorilor față de necesitatea urgentă de a aborda aceste probleme este, de asemenea, evidentă. Prin urmare, construirea de afaceri orientate spre sustenabilitate devine vitală pentru liderii de afaceri. Aceste noi realități îi fac să regândească și să reproiecteze strategiile de afaceri. Strategiile de marketing orientate spre sustenabilitate joacă un rol cheie în asigurarea unei capacități de răspuns efective a afacerilor, abordând în același timp aceste probleme. Acest modul face parte din programul de Master of Business Leadership (MBA). Scopul modulului de învățare este de a oferi studenților o înțelegere coerentă, contemporană și cuprinzătoare a modului în care principiile de bază triple ale sustenabilității devin o parte integrantă a strategiilor de marketing. Modulul va promova, de asemenea, abilitățile studenților de a rezolva problemele sociale și de mediu dominante în contextul lor, în timp ce dezvoltă strategii de marketing care optimizează performanța unei firme și creează valoare durabilă și responsabilă.
Tehnologii digitale de management (MBA5945)
Pentru multe organizații din sectorul public și privat, gestionarea adecvată a tehnologiei este de importanță strategică, deoarece este un ingredient esențial pentru ca afacerea modernă să creeze valoare. Acest modul se concentrează pe identificarea, achiziția, selecția, exploatarea și protecția tehnologiilor digitale și modul în care acestea pot fi gestionate pentru a crește performanța organizațională, creșterea și sustenabilitatea. Aceasta include înțelegerea rolului tehnologiilor digitale într-o organizație, prognozarea posibilelor tendințe de tehnologie digitală care ar putea fi utile pentru organizație, maparea potențialelor tehnologii digitale la nevoile organizaționale și ale pieței și dezvoltarea portofoliilor de proiecte în curs de dezvoltare. Modulul este destinat în primul rând celor care fie aspiră la un rol de management și/sau de conducere în mediile în transformare digitală, fie tocmai și-au asumat un astfel de rol și caută să-și dezvolte managementul tehnologic, inclusiv managementul tehnologiilor, abilităților și cunoștințelor digitale.
Cercetare în afaceri (MBA 5944) (obligatoriu și precondiție pentru modulul MBA5929)
Students who complete this module will be able to conduct high-quality business and management research either as practitioners or academics. They will be able to apply a range of research methods and techniques in a practical environment. They will be able to apply the spectrum of research methods including statistical analysis of data and the theory to the analysis of data.
Electives
Elevii pot alege oricare dintre următoarele opțiuni. Aceste opțiuni sunt oferite în Anul 2, Semestrul 1. O opțiune va fi oferită numai dacă sunt înregistrați minimum 30 de studenți pentru modul.
Management strategic de proiect (MBA5909)
Studenții care finalizează acest modul vor fi echipați cu o bază de cunoștințe cuprinzătoare și sistematică despre managementul strategic al proiectelor, inclusiv un set de bune practici pentru crearea unui mediu pentru proiecte de succes. Studenții vor avea o bază de cunoștințe contemporane și cuprinzătoare despre cum să dezvolte managementul de proiect ca practică organizațională.
Anul 2: Semestrul:1
Management strategic MBA5905
Scopul învățării din acest modul este de a permite studenților să integreze procesul, conținutul și contextul în evaluarea și dezvoltarea strategiilor la nivel de afaceri și corporative. Studenții care se califică vor fi capabili să facă recomandări cu privire la implementarea strategiei. Acești studenți vor putea, de asemenea, să aprecieze rolul leadership-ului strategic în elaborarea și implementarea strategiilor.
Conducere etică și guvernare MBA5902
Scopul învățării din acest modul este de a permite cursanților să ia decizii de afaceri etice și durabile. Cursanții care se califică vor fi capabili să evalueze deciziile de afaceri pe baza eticii și durabilității lor și vor putea face recomandări organizațiilor despre etica în afaceri și guvernanța corporativă. Învățarea din acest modul va dota în continuare cursanții cu cetățenia corporativă, responsabilitatea socială corporativă, principiile Ubuntu și Batho Pele, principiile universale ale guvernanței corporative, baza de cunoștințe și competențe King IV și Companies Act (SA) 2008.
Electives
Elevii pot alege oricare dintre următoarele opțiuni. Aceste opțiuni sunt oferite în anul 2, semestrul 1. SBL poate alege să nu ofere o opțiune pe baza considerentelor operaționale.
Strategie într-un context global (MBA5907)
Elevii vor putea dobândi o înțelegere coerentă a mediului de afaceri global și vor dobândi o bază de cunoștințe și abilități cuprinzătoare și sistematice care le vor permite să ia decizii de afaceri strategice informate într-un mediu de afaceri global complex și dinamic. Ei vor putea, de asemenea, să profite de oportunitățile de afaceri internaționale care decurg din nevoile pieței globale în schimbare, precum și din globalizarea piețelor și globalizarea producției. Ei vor fi capabili să aprecieze rolul liderului global în mediul de afaceri global și să-și demonstreze capacitatea de a decide și de a dezvolta strategii pentru a concura cu succes pe piețele globale din ce în ce mai competitive și dinamice.
Management strategic de proiect (MBA5909)
Studenții care finalizează acest modul vor fi echipați cu o bază de cunoștințe cuprinzătoare și sistematică despre managementul strategic al proiectelor, inclusiv un set de bune practici pentru crearea unui mediu pentru proiecte de succes. Studenții vor avea o bază de cunoștințe contemporane și cuprinzătoare despre cum să dezvolte managementul de proiect ca practică organizațională.
Lanțuri de aprovizionare digitale (MBA5946)
Aplicarea tehnologiilor Industry 4.0 la procesele de management al lanțului de aprovizionare de la capăt la capăt dă naștere lanțului de aprovizionare 4.0 sau lanțurilor de aprovizionare digitale. Pe lângă nevoia de a se adapta la tehnologiile digitale noi și disruptive, organizațiile au și posibilitatea de a regândi modul în care dezvoltă strategii pentru lanțul de aprovizionare pentru a se transforma în lanțuri de aprovizionare digitale pentru a îmbunătăți semnificativ performanța și satisfacția clienților. Prin urmare, acest modul se concentrează pe impactul Industriei 4.0 asupra managementului lanțului de aprovizionare. În acest scop, modulul va dota studenții cu cunoștințele necesare pentru a explora modul în care tehnologiile digitale pot fi exploatate pentru un avantaj competitiv în diferitele domenii de management al lanțului de aprovizionare, inclusiv achiziții, managementul stocurilor, logistică și depozitare, date mari din lanțul de aprovizionare și managementul riscului lanțului de aprovizionare. . Abilitățile care trebuie dobândite sunt că studenții vor fi capabili să dezvolte și să implementeze strategii de transformare digitală pentru a-și digitaliza procesele de gestionare a lanțului de aprovizionare de la capăt la capăt. Modulul este destinat în primul rând managerilor și în special liderilor din guvern, societatea civilă, organizațiile neguvernamentale și industria privată care doresc să-și dezvolte cunoștințele și abilitățile pentru o mai bună luare a deciziilor cu privire la impactul transformării digitale în managementul lanțului de aprovizionare.
Inovație și antreprenoriat (MBA5948)
Scopul învățării din acest modul este de a dota studenții participanți cu abilități de a concepe strategii de inovare pentru a crea o nouă valoare pentru piața locală și globală, care să conducă în cele din urmă la surse de avantaj competitiv durabil pentru organizațiile lor, precum și să dezvolte o mentalitate antreprenorială privind cum să creați oportunități de risc de succes într-o eră a incertitudinii.
Anul: 2 Semestrul: 1 și 2
Proiect de management integrat (MBA5929)
Scopul acestui modul este de a permite studenților absolvenți să planifice și să efectueze un studiu de cercetare riguros în mediul de afaceri al unei organizații selectate la nivel de master. În acest scop, studentului i se va cere să integreze cunoștințele, abilitățile și competențele dobândite în modulele precedente în contextul economiei globale. În plus, acest lucru ar trebui demonstrat prin capacitatea de a critica diversele dinamici care afectează economia globală.