Master of Business Administration (MBA) - Specializare Leadership
Swiss UMEF (University of Applied Sciences Institute)
Informatie cheie
Locația campusului
Geneva, Elveţia
Limbi Străine
Engleză, Franceză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CHF 18.900 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxa de școlarizare
Introducere
Acest program oferă studentului instrumentele indispensabile transformării caracterului și comportamentului lor, astfel încât să poată deveni un actor în transformarea mediului său socio-profesional. Training-ul se bazează pe principiile leadershipului, care se preocupă în primul rând de îndeplinirea obiectivelor organizației și de deplina dezvoltare a oamenilor care sunt conduși.
Obiective:
La finalul programului de formare, studenții vor fi stăpânit instrumentele științelor managementului (finanțe, producție, marketing, resurse umane, sisteme informaționale etc.). Ei vor fi capabili să comunice, să anime și să motiveze o echipă și să conceapă și să conducă proiecte astfel încât să îndeplinească obiectivele în timp ce își motivează echipa.
Rezultatul programului
Rezultatele invatarii:
- Cursurile au fost create astfel încât fiecare absolvent, la finalizarea cu succes a programului, să fi învățat gândire critică, rezolvare eficientă a problemelor, comunicare eficientă, abilități de inteligență emoțională, planificare și gândire strategică, abilități cantitative, inovare și analiză critică.
- Elevii vor fi capabili să înțeleagă comportamentul consumatorilor industriali și casnici, dezvoltând astfel un mix promoțional, produse și servicii care să le satisfacă așteptările.
- Elevii vor revizui cu acuratețe mediul financiar corporativ cu care se confruntă organizația și vor oferi structuri de soluții sistematice și logice.
- Studenții vor fi capabili să dezvolte procese de interacțiune a managementului calității totale pentru manageri și echipele de lucru care sunt implicate în luarea deciziilor organizației, asigurând un mediu de lucru îmbunătățit.
- Elevii vor fi capabili să ia decizii economice și de management care iau în considerare situațiile economice globale, deoarece unitățile de afaceri sunt afectate de numeroși factori exogeni dincolo de controlul managerilor.
- Elevii vor fi capabili să înțeleagă impactul și efectul oricărui stil de conducere și abordări adoptate în organizație.
- Elevii vor învăța istoria teoriilor și practicii leadershipului și modul în care modelele de leadership sunt puse în practică la nivel individual, local și global.
- Elevii vor înțelege modul în care etica, morala și valorile se raportează la dilemele lor de conducere și vor putea să-și integreze experiențele trăite în procesul lor de dezvoltare a conducerii.
- Elevii vor dezvolta un sentiment de încredere și încredere în ei înșiși și în ideile lor, iar încrederea lor le va permite să fie provocați fără a se simți minimizați și să accepte ambiguitatea.
Curriculum
Anul I 60 de credite (ECTS)
- Managementul marketingului
- Capitalul uman și managementul talentelor
- Comunicare de afaceri
- Contabilitate pentru manageri
- Comportament organizational
- Leadership, Managementul echipei
- Finanțe corporative
- Transformare digitală
- Management strategic
- Managementul proiectelor și luarea deciziilor
Anul II 60 de credite (ECTS)
- Metodologia tezei
- Abilități și tactici de negociere
- Psihologia conducerii
- Stiluri de conducere și dezvoltare a conducerii
- Managementul performantei
- Teză sau stagiu
Oportunități de carieră
Funcții de conducere în organizații internaționale și întreprinderi publice și private.