MasterStudii de DoctoratLawLicenţăHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Universitas Gadjah Mada
Universitas Gadjah Mada

Universitas Gadjah Mada

Universitas Gadjah Mada (UGM) a fost înființată oficial la 19 decembrie 1949 ca universitate națională. Considerată una dintre cele mai vechi universități din Indonezia, UGM servește ca un pilon al trezirii educației în Indonezia și își propune să fie un apărător și diseminator al Pancasila. În prezent, UGM are 18 facultăți, o școală postuniversitară (Magister și doctorat) și o școală profesională. Majoritatea facultăților din UGM sunt formate din mai multe departamente și programe de studiu. Activitățile academice ale Universitas Gadjah Mada sunt exprimate sub forma pietrelor de temelie ale valorilor educaționale superioare ale Tri Dharma, constând în educație și predare, cercetare și servicii comunitare.

UGM are peste 50.000 de studenți, 1.212 realizări studențești, 2.635 de proprietăți intelectuale, 339 de profesori, 606 profesori asociați, 839 de profesori asistenți și 684 de lectori. UGM a fost considerată a fi una dintre cele mai prestigioase universități din Indonezia care a implementat un sistem de educație de clasă mondială pentru toți. Regiunea specială Yogyakarta, în care se află UGM, este una dintre cele mai mici provincii din Indonezia și a fost cunoscută pe scară largă ca un centru al culturii javaneze, precum și ca un centru de învățare. Are 3 689 000 de locuitori, dintre care 511 000 locuiesc în orașul Yogyakarta. Desemnarea sa ca centru de învățare este marcată de existența a 110 instituții de învățământ de stat și private, cu o populație de peste 300 000 de studenți.

Viziune și misiune

Viziune Să fie o universitate excelentă și inovatoare de clasă mondială impregnată cu valorile culturale ale națiunii bazate pe Pancasila ca ideologie de stat și dedicată interesului națiunii și umanității.

Misiune Realizarea de educație, cercetare și servicii comunitare, precum și conservarea și dezvoltarea cunoștințelor care sunt excelente și utile pentru societate

Cazare

Păstrând cel mai bun mediu pentru a obține cele mai bune rezultate academice, Universitas Gadjah Mada oferă, de asemenea, cazare cu facilități complete pentru studenții înscriși, precum și lectorii invitați de la alte universități în scopul schimburilor științifice, artistice și culturale, formării, invitaților facultăților, programelor de studiu, instituții și centre de studiu care au legătură directă sau indirectă cu universitatea.

Prin urmare, UGM oferă 5 (cinci) unități de cămin (Darmaputera Baciro, Darmaputera Karanggayam, Ratnaningsih Bulaksumur, Ratnaningsih Kinanti și Ratnaningsih Sagan) care pot găzdui mai mult de 1500 de persoane pentru locuințe permanente și 5 (cinci) unități temporare care au încă două locuințe permanente care au găsit încă două locuințe permanente. unități de gazdă, Wisma MM UGM , University Club Hotel și Wisma Kagama UGM .

Facilităţi

Pentru a crește bunăstarea comunității academice de la Universitas Gadjah Mada , investim continuu în facilități, instruire și tehnologie noi și existente. Odată înscris în UGM , fiecare student va fi echipat cu un cont wifi și carte de identitate de student sau o carte de identitate de student internațional. Va fi o cerință obligatorie de identificare pentru a accesa toate facilitățile oferite.

Comunitatea academică a UGM poate accesa bibliotecile noastre din fiecare facultate și departament, precum și biblioteca noastră principală, care este dotată cu o gamă completă de materiale tipărite, un sistem computerizat de automatizare și suport IT ce permite vizitatorilor să aibă acces deplin la peste 24.000 de reviste online. În plus, studentul poate accesa, de asemenea, fiecare spațiu de studiu formal și informal, sala de mese și mini-marketul din fiecare facultate, „sepeda kampus” pentru transportul local din cadrul UGM , centrul de sănătate non-profit (GMC Health Center), spitalele universitare, tururile și călătoriile universitare (Gamawisata) etc. În ceea ce privește serviciile, UGM va oferi comunității sale academice o rețea cuprinzătoare de servicii de asistență pentru a se asigura că studentul poate primi ajutor și consiliere cu privire la toate aspectele vieții universitare, inclusiv nevoile academice, personale, financiare și practice.

Toate facilitatile oferite sunt sustinute de un sistem IT integrat care ofera solutii IT bune si integrate bazate pe dezvoltarea de software si sisteme informatice, consultanta si dezvoltarea infrastructurii de comunicatii de date.

    Admiterea studenților absolvenți la Universitatea Gadjah Mada se desfășoară conform regulamentului universității. Admiterea se face online prin 3 canale: obișnuit, parteneriat și internațional. Admiterea se face de două ori pe an, și anume în primul semestru (mai-iulie) și în al doilea semestru (noiembrie-decembrie).

    Cerințe solicitantului

    obișnuit (indonezian)

    • Diploma de licență a unei specializări conexe/aprobate
    • Transcript cu un GPA minim de:
    • ≥2,50 din 4,00, pentru absolvenții unui program acreditat A
    • ≥2,75 din 4,00, pentru absolvenții unui program acreditat B
    • ≥3,00 din 4,00, pentru absolvenții unui program acreditat C
    • Certificatul de acreditare al programului de licență
    • Certificat de testare a potențialului academic
    • Certificat de competență în limba engleză
    • Scrisoare de recomandare de la lectorul anterior, șeful
    • Certificat de sanatate
    • Proiecția solicitanților
    • Permis de studiu de la locul de muncă al solicitantului
      • ≥2,50 din 4,00, pentru absolvenții unui program acreditat A
      • ≥2,75 din 4,00, pentru absolvenții unui program acreditat B
      • ≥3,00 din 4,00, pentru absolvenții unui program acreditat C
      • Certificatul de acreditare al programului de licență
      • Certificat de testare a potențialului academic
      • Certificat de competență în limba engleză
      • Scrisoare de recomandare de la lectorul anterior, șeful
      • Certificat de sanatate
      • Proiecția solicitanților
      • Permis de studiu de la locul de muncă al solicitantului

    Parteneriat (indonezian)

    • Diploma de licență a unei specializări conexe/aprobate
    • Transcript cu un GPA minim de:
    • ≥2,50 din 4,00, pentru absolvenții unui program acreditat A
    • ≥2,75 din 4,00, pentru absolvenții unui program acreditat B
    • ≥3,00 din 4,00, pentru absolvenții unui program acreditat C
    • Certificatul de acreditare al programului de licență
    • Certificat de testare a potențialului academic
    • Certificat de competență în limba engleză
    • Scrisoare de recomandare de la lectorul anterior, șeful
    • Certificat de sanatate
    • Proiecția solicitanților
    • Permis de studiu de la locul de muncă al solicitantului
    • MoU al beneficiarului bursei
      • ≥2,50 din 4,00, pentru absolvenții unui program acreditat A
      • ≥2,75 din 4,00, pentru absolvenții unui program acreditat B
      • ≥3,00 din 4,00, pentru absolvenții unui program acreditat C
      • Certificatul de acreditare al programului de licență
      • Certificat de testare a potențialului academic
      • Certificat de competență în limba engleză
      • Scrisoare de recomandare de la lectorul anterior, șeful
      • Certificat de sanatate
      • Proiecția solicitanților
      • Permis de studiu de la locul de muncă al solicitantului
      • MoU al beneficiarului bursei

    Internaţional

    • Diploma de licență a unei specializări conexe/aprobate
    • Transcript cu un GPA minim de 3.00 din 4.00
    • Fotografie oficială la dimensiunea pașaportului
    • Scanare color a pașaportului (doar pagina de copertă și informații personale)
    • Foaia matricolă oficială, eliberată de instituția dvs. universitară
    • Test de competență în limba engleză (IELTS/TOEFL ITP/TOEFL IBT Certificate), scor minim 500 sau echivalent. Scorul este mai mare dacă studentul face un Master cu dublă diplomă (vezi cerințele)
    • Declarație personală
    • Declarație de sprijin financiar
    • Scrisoare de recomandare de la universitatea de origine
    • Cartea de identitate de student (de acasă/universitarea anterioară)

    Aceste cerințe sunt necesare pentru a se asigura că viitorii studenți sunt capabili să atingă competența dorită în cadrul programului. Programul ia în considerare pregătirea profesională a candidatului pentru a garanta că viitorii studenți sunt capabili să urmeze procesul de învățare. Candidații cu o pregătire profesională de la o specializare în Religie sau Limbi străine nu au voie să aplice, deoarece aceasta se află în domenii diferite de cunoaștere, inclusiv planificarea urbană și regională. Candidații nu sunt obligați să susțină un examen de admitere specific disciplinei. După selecția documentelor, candidații trebuie să susțină un interviu privind cunoștințele candidatului în domeniul planificării urbane și abilitățile lor spațiale.

    Rezultatul admiterii este trimis prin e-mail de către DPP fiecărui candidat. Candidații care nu îndeplinesc cerințele programului nu vor fi acceptați. Acești candidați se pot reînregistra la următoarea admitere programată. Candidații care sunt acceptați vor primi o orientare academică înainte de începerea perioadei de studiu, pentru a le oferi studenților cunoștințe de bază privind planificarea spațială.

    Procesul de selecție

    Pas cu pas

    • Studenții aplică pentru program
    • După primirea documentelor de înscriere, membrul Oficiului pentru Afaceri Internaționale (OIA) și membrul facultății le vor procesa într-un proces de selecție

    Solicitanții vor fi evaluați în funcție de următoarele criterii:

    • Competență academică
    • Rezultat potențial, inclusiv contribuția la rezultatele dezvoltării în țara dvs. de origine
    • Atribute profesionale și personale de conducere
    • Dacă ești selectat ca unul dintre candidații studenți ai UGM , vei primi o Scrisoare de Ofertă (LO) prin e-mail care ți se solicită să achiți o plată nerambursabilă pentru taxele de școlarizare și orice alte taxe.
    • Odată ce procesul de plată este confirmat de către bancă, OIA va procesa documentele pentru o scrisoare de acceptare (LoA)
    • Veți primi LoA și alte informații legate de cursurile oferite, regulamentele academice, prietenul studentului etc.
    • Oficiul pentru Afaceri Internaționale de la UGM va procesa documentele de cerere către Direcția de Învățământ Superior din Indonezia pentru un permis de studiu. De obicei durează două luni pentru a obține permisul de studii
    • Când permisul de studii este disponibil, OIA vă va ajuta să aranjați aprobarea de la Oficiul pentru Imigrări din Jakarta pentru viza de ședere limitată (VITAS/Visa Tinggal Terbatas). Va dura cel puțin trei/patru luni pentru a aranja atât permisul de studii, cât și avizul VITA
    • Apoi, veți primi VITAS (Limited Stay Visa/Visa Tinggal Terbatas) în e-mail direct de la OIA
    • Studenții cu o durată de ședere mai mare de 4 luni trebuie să proceseze un VITAS (Viză de student)
    • Trebuie să contactați OIA în termen de cel mult o săptămână de la sosirea în Indonezia. În plus, veți primi alte instrucțiuni de la OIA pentru completarea documentelor pentru permisul de ședere, din motive de siguranță și confort.

    Permis de studii

    Permisul de studiu este emis de Ministerul Cercetării, Tehnologiei și Învățământului Superior, care atestă că vi se acordă permisiunea de a studia în Indonezia. Depunerea unui permis de studiu prin intermediul site-ului oficial al ministerului ar trebui să dureze una până la două săptămâni (aceasta se poate face mai devreme dacă nu există documente incomplete/incorecte). Un permis de studiu este una dintre cerințele pentru a solicita o viză Telex, prelungirea vizei și prelungirea ITAS.

    Viza Telex

    Autorizația de viză sau viza telex este o scrisoare de preaprobare din partea Direcției Generale de Imigrare din Indonezia.

    Scrisoare de domiciliu

    O scrisoare de domiciliu este emisă de satul local (Kelurahan) care afirmă că locuiți temporar la adresa menționată pe card. Această scrisoare este una dintre cerințele pentru a aplica pentru un nou ITAS, un nou SKTT și un SKTT extins. Pentru a primi această scrisoare, trebuie să obțineți aprobarea proprietarului casei dvs., a șefului unității comunitare de vecinătate (RT & RW) și a șefului satului (Kelurahan).

    Card de rezidență temporară (SKTT)

    Un card de rezidență temporar (Surat Keterangan Tempat Tinggal/SKTT) este un card de identificare emis de Departamentul local al Populației și Înregistrării Civile (Disdukcapil). SKTT este una dintre cerințele pentru extinderea ITAS.

    Scrisoare de înregistrare a poliției

    Scrisoarea de înregistrare la poliție (Surat Tanda Melapor/STM) este o scrisoare emisă de poliția indoneziană pentru a înregistra șederea străinilor în Indonezia. STM este utilizată pentru prelungirea permiselor de studiu, solicitarea unui nou SKTT, prelungirea SKTT și solicitarea unui permis de conducere.

    În angajamentul de a fi o universitate de talie mondială, Universitas Gadjah Mada încearcă să ofere cel mai bun acces posibil studenților internaționali pentru a obține burse. Bursa Gadjah Mada International Fellowship Program este acordată studenților selectați (diplomă de master cu normă întreagă, masterat dublu/dublu, program de doctorat cu normă întreagă). Această bursă acoperă asigurări, taxe de școlarizare, indemnizație de trai, cercetare de teze și disertație, locuințe, etc. Pe lângă cooperarea cu Ministerul Cercetării, Tehnologiei și Învățământului Superior, Ministerul Educației și Culturii și alte instituții; UGM acordă studenților Bursa KNB, JICA AUN/Seed-Net, Programul de Burse Darmasiswa etc. Încurajăm cu căldură potențialii studenți din țările cu venituri mici să aplice pentru această bursă.

    Eligibilitate

    1. Trebuie să fii acceptat pentru admiterea la programul de masterat sau doctorat (regulat, predat în limba indoneziană) la UGM pentru anul universitar 2021/2022 (începând cu august 2021)
    2. Dețineți o diplomă de licență pentru un candidat la un program de master sau o diplomă de master pentru un candidat la un program de doctorat în Inginerie, Științe, Medicină/Sănătate, Geografie, Agricultură, Silvicultură, Zootehnie, Economie, Drept, Științe Sociale și Umaniste sau domenii conexe
    3. Rezultate academice excelente la studii de licență (media generală de cel puțin 3.0 pe o scară de 4.0 sau orice alte documente care dovedesc calificarea academică adecvată a candidatului) pentru candidații la programul de masterat
    4. Cunoaștere bună a limbii engleze (scor TOEFL de cel puțin 400 pentru a aplica pentru o diplomă de master sau 450 pentru a aplica pentru un program de doctorat
    5. Propunere de teză pentru solicitantul programului de doctorat
    6. Furnizați documentele justificative necesare

    Cum să aplicați

    Toate cererile se derulează online la sistemul de admitere UGM (admitere. UGM .ac.id) prin completarea și încărcarea următoarelor documente:

    1. Scanarea color a pașaportului
    2. Scanare color a capacului pașaportului
    3. Fotografie oficială dimensiune pașaport
    4. Copie după dosarul academic și certificatul de absolvire
    5. Curriculum vitae
    6. Declarație de sănătate bună din partea medicului solicitantului
    7. Dovada cunoștințelor de limba engleză (ITP TOEFL, IBT TOEFL sau IELTS)
    8. Declarație personală (descărcați șablonul de pe acest site)
    9. Scrisoare de motivație
    10. Două referințe academice
    11. Propunere de teză pentru solicitantul programului de doctorat

    În calitate de universitate indoneziană de top, Universitas Gadjah Mada dorește să promoveze excelența în activități educaționale, cercetare și servicii comunitare în interesul societății indoneziene și să participe la dezvoltarea socio-culturală indoneziană. Prin urmare, ne propunem să dotăm studentul cu cunoștințele și abilitățile necesare pentru a reuși în cariera aleasă pe o piață globală competitivă.

    Activitățile studenților

    Nu numai că se concentrează pe activități academice și de cercetare cu realizări remarcabile, Universitas Gadjah Mada își sprijină și studenții înscriși să participe la 51 de „Unități Kegiatan Mahasiswa - UKM” (unități de activități studențești) și 8 comunități diferite pentru a dezvolta creativitatea studenților prin implicare directă.

    Ca universitate model, Universitas Gadjah Mada oferă Student Community Service-Community Empowerment Learning, un program obligatoriu care ar trebui să fie realizat de studentul de licență în egală cu 3 credite. Este destinat să creeze egalitate în domeniul bunăstării sociale în toată Indonezia. UGM trimite toți studenții săi integrați în 34 de provincii în 4 perioade în fiecare an. Elevii sunt încurajați să împuternicească indonezienii care au nevoie să se dezvolte, să inoveze și să construiască un mediu social mai bun pentru toți indonezienii.

    Cultura campusului

    Studenții admiși la Universitas Gadjah Mada provin din toate provinciile și orașele din Indonezia, din țări și regiuni de peste mări ale lumii. Prin urmare, diversitatea culturală creată a fost integrată și a existat în armonie ca identitate a UGM . Păstrând modul de viață tradițional pentru fiecare regiune din Indonezia, UGM vă prezintă o mini-Indonezie, împreună cu obiceiurile, tradițiile, interacțiunile și stilul său de comunicare.

    • Special Region of Yogyakarta

      Bulaksumur, Caturtunggal, Kec. Depok, Kabupaten Sleman, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia

    Universitas Gadjah Mada