Keystone logo
© Universitas Gadjah Mada
Universitas Gadjah Mada

Universitas Gadjah Mada

Universitas Gadjah Mada

Introducere

Universitas Gadjah Mada (UGM) a fost înființată oficial la 19 decembrie 1949 ca universitate națională. Considerată una dintre cele mai vechi universități din Indonezia, UGM servește ca un pilon al trezirii educației în Indonezia și își propune să fie un apărător și diseminator al Pancasila. În prezent, UGM are 18 facultăți, o școală postuniversitară (Magister și doctorat) și o școală profesională. Majoritatea facultăților din UGM sunt formate din mai multe departamente și programe de studiu. Activitățile academice ale Universitas Gadjah Mada sunt exprimate sub forma pietrelor de temelie ale valorilor educaționale superioare ale Tri Dharma, constând în educație și predare, cercetare și servicii comunitare.

UGM are peste 50.000 de studenți, 1.212 realizări studențești, 2.635 de proprietăți intelectuale, 339 de profesori, 606 profesori asociați, 839 de profesori asistenți și 684 de lectori. UGM a fost considerată a fi una dintre cele mai prestigioase universități din Indonezia care a implementat un sistem de educație de clasă mondială pentru toți. Regiunea specială Yogyakarta, în care se află UGM, este una dintre cele mai mici provincii din Indonezia și a fost cunoscută pe scară largă ca un centru al culturii javaneze, precum și ca un centru de învățare. Are 3 689 000 de locuitori, dintre care 511 000 locuiesc în orașul Yogyakarta. Desemnarea sa ca centru de învățare este marcată de existența a 110 instituții de învățământ de stat și private, cu o populație de peste 300 000 de studenți.

Viziune și misiune

Viziune Să fie o universitate excelentă și inovatoare de clasă mondială impregnată cu valorile culturale ale națiunii bazate pe Pancasila ca ideologie de stat și dedicată interesului națiunii și umanității.

Misiune Realizarea de educație, cercetare și servicii comunitare, precum și conservarea și dezvoltarea cunoștințelor care sunt excelente și utile pentru societate

Caracteristici Campus

Accommodation

Păstrând cel mai bun mediu pentru a obține cele mai bune rezultate academice, Universitas Gadjah Mada oferă, de asemenea, cazare cu facilități complete pentru studenții înscriși, precum și lectorii invitați de la alte universități în scopul schimburilor științifice, artistice și culturale, formării, invitaților facultăților, programelor de studiu, instituții și centre de studiu care au legătură directă sau indirectă cu universitatea.

Prin urmare, UGM oferă 5 (cinci) unități de cămin (Darmaputera Baciro, Darmaputera Karanggayam, Ratnaningsih Bulaksumur, Ratnaningsih Kinanti și Ratnaningsih Sagan) care pot găzdui mai mult de 1500 de persoane pentru locuințe permanente și 5 (cinci) unități temporare de cazare pentru cei care au cazare. nu și-au găsit încă locuința permanentă, constând din 2 (două) unități de gazdă, Wisma MM UGM , University Club Hotel și Wisma Kagama UGM .

Facilities

Pentru a crește bunăstarea comunității academice de la Universitas Gadjah Mada , investim continuu în facilități, instruire și tehnologie noi și existente. Odată înscris în UGM , fiecare student va fi echipat cu un cont wifi și carte de identitate de student sau o carte de identitate de student internațional. Va fi o cerință obligatorie de identificare pentru a accesa toate facilitățile oferite.

Comunitatea academică a UGM poate accesa bibliotecile noastre din fiecare facultate și departament, precum și biblioteca noastră principală, care este echipată cu o gamă completă de materiale tipărite, un sistem de automatizare computerizat și suport IT care permite vizitatorilor să aibă acces deplin la peste 24.000 de persoane online. jurnale. În plus, studentul poate accesa și fiecare spațiu de studiu formal și informal, sală de mese și mini-mart din fiecare facultate, „sepeda kampus” pentru transportul local în cadrul UGM , centru de sănătate non-profit (GMC Health Center), spitale universitare, tururi universitare și călătorii (Gamawisata), etc. În ceea ce privește serviciile, UGM va oferi comunității sale academice o rețea cuprinzătoare de servicii de asistență pentru a se asigura că studentul poate primi ajutor și sfaturi cu privire la toate aspectele vieții universitare, inclusiv academic, personal, financiar și practic. are nevoie.

Toate facilitatile oferite sunt sustinute de un sistem IT integrat care ofera solutii IT bune si integrate bazate pe dezvoltarea de software si sisteme informatice, consultanta si dezvoltarea infrastructurii de comunicatii de date.

    Admitere

    Admiterea studenților absolvenți la Universitatea Gadjah Mada se efectuează în conformitate cu reglementările universității. Admiterea se face online prin 3 canale; obișnuit, în parteneriat și internațional. Admiterea se face de două ori într-un an care este în primele semestre (mai-iulie) și în al doilea semestre (noiembrie-decembrie).

    Cerințe solicitantului

    obișnuit (indonezian)

    • Diploma de licență a unei specializări conexe/aprobate
    • Transcript cu un GPA minim de:
      • ≥2,50 din 4,00, pentru absolvenții unui program acreditat A
      • ≥2,75 din 4,00, pentru absolvenții unui program acreditat B
      • ≥3.00 din 4.00, pentru absolvenții unui program acreditat C
      • Certificatul de acreditare al programului de licență
      • Certificat de testare a potențialului academic
      • English proficiency certificate
      • Scrisoare de recomandare de la lectorul anterior, șeful
      • Health certificate
      • Proiecția solicitanților
      • Permis de studii de la locul de muncă al solicitantului

    Parteneriat (indonezian)

    • Diploma de licență a unei specializări conexe/aprobate
    • Transcript cu un GPA minim de:
      • ≥2,50 din 4,00, pentru absolvenții unui program acreditat A
      • ≥2,75 din 4,00, pentru absolvenții unui program acreditat B
      • ≥3.00 din 4.00, pentru absolvenții unui program acreditat C
      • Certificatul de acreditare al programului de licență
      • Certificat de testare a potențialului academic
      • English proficiency certificate
      • Scrisoare de recomandare de la lectorul anterior, șeful
      • Health certificate
      • Proiecția solicitanților
      • Permis de studii de la locul de muncă al solicitantului
      • MoU al beneficiarului bursei

    International

    • Diploma de licență a unei specializări conexe/aprobate
    • Transcript cu un GPA minim de 3.00 din 4.00
    • Fotografie oficială la dimensiunea pașaportului
    • Scanare color a pașaportului (doar pagina de copertă și informații personale)
    • Foaia matricolă oficială, eliberată de instituția dvs. universitară
    • Test de competență în limba engleză (IELTS/TOEFL ITP/TOEFL IBT Certificate), scor minim 500 sau echivalent. Scorul este mai mare dacă studentul face un Master cu dublă diplomă (vezi cerințele)
    • Personal Statement
    • Declarație de sprijin financiar
    • Scrisoare de recomandare de la universitatea de origine
    • Cartea de identitate de student (de acasă/universitarea anterioară)

    Aceste cerințe sunt necesare pentru a se asigura că viitorii studenți sunt capabili să atingă competența dorită a programului. Programul ia în considerare mediul educațional al solicitantului pentru a garanta că viitorii studenți sunt capabili să urmeze procesul de învățare. Solicitanții cu studii de specialitate în religie sau limbă nu au voie să aplice, deoarece se află în diferite domenii de cunoaștere cu planificare urbană și regională. Solicitanții nu sunt obligați să susțină un examen de admitere specific unei discipline. După selecția documentelor, solicitanții trebuie să treacă printr-un interviu privind cunoștințele solicitantului în materie de urbanism și abilitățile lor spațiale.

    Rezultatul admiterii este trimis prin e-mail de către DPP fiecărui solicitant. Candidații care nu îndeplinesc cerințele programului nu vor fi acceptați. Acești solicitanți se pot reînregistra la următoarea admitere programată. Solicitanții care sunt acceptați vor primi o orientare academică înainte de începerea perioadei de studiu pentru a oferi studenților cunoștințe de bază privind amenajarea spațiului.

    Selection Process

    Pas cu pas

    • Studenții aplică pentru program
    • După primirea documentelor de înscriere, membrul Oficiului pentru Afaceri Internaționale (OIA) și membrul facultății le vor procesa într-un proces de selecție

    Solicitanții vor fi evaluați în funcție de următoarele criterii:

    • Competență academică
    • Rezultat potențial, inclusiv contribuția la rezultatele dezvoltării în țara dvs. de origine
    • Atribute profesionale și personale de conducere
    • Dacă sunteți selectat ca unul dintre candidații studenți ai UGM , veți primi o scrisoare de ofertă (LO) prin e-mail care vă solicită să plătiți plata nerambursabilă pentru taxele de școlarizare și orice alte taxe.
    • Odată ce procesul de plată este confirmat de către bancă, OIA va procesa documentele pentru o scrisoare de acceptare (LoA)
    • Veți primi LoA și alte informații legate de cursurile oferite, regulamentele academice, prietenul studentului etc.
    • Oficiul pentru Afaceri Internaționale de la UGM va procesa documentele de cerere către Direcția de Învățământ Superior din Indonezia pentru un permis de studiu. De obicei durează două luni pentru a obține permisul de studii
    • Când permisul de studii este disponibil, OIA vă va ajuta să aranjați aprobarea de la Oficiul pentru Imigrări din Jakarta pentru viza de ședere limitată (VITAS/Visa Tinggal Terbatas). Va dura cel puțin trei/patru luni pentru a aranja atât permisul de studii, cât și avizul VITA
    • Apoi, veți primi VITAS (Limited Stay Visa/Visa Tinggal Terbatas) în e-mail direct de la OIA
    • Studenții cu o durată de ședere mai mare de 4 luni trebuie să proceseze un VITAS (Viză de student)
    • Trebuie să contactați OIA la cel mult o săptămână după sosirea în Indonezia. În plus, veți primi și alte instrucțiuni de la OIA pentru completarea documentelor de permis de ședere pentru siguranța și confortul dumneavoastră

    Viața în campus și facilități

    În calitate de universitate indoneziană de top, Universitas Gadjah Mada dorește să promoveze excelența în activități educaționale, cercetare și servicii comunitare în interesul societății indoneziene și să participe la dezvoltarea socio-culturală indoneziană. Prin urmare, ne propunem să dotăm studentul cu cunoștințele și abilitățile necesare pentru a reuși în cariera aleasă pe o piață globală competitivă.

    Student Activities

    Nu doar concentrându-se pe activități academice și de cercetare cu realizări remarcabile, Universitas Gadjah Mada își sprijină și studenții înscriși să participe la 51 „Unitate Kegiatan Mahasiswa - UKM” (unități de activități pentru studenți) și 8 comunități diferite pentru a dezvolta creativitatea studenților prin implicare directă.

    Ca universitate model, Universitas Gadjah Mada oferă Student Community Service-Community Empowerment Learning, un program obligatoriu care ar trebui să fie realizat de studentul de licență în egală cu 3 credite. Este destinat să creeze egalitate în domeniul bunăstării sociale în toată Indonezia. UGM trimite toți studenții săi integrați în 34 de provincii în 4 perioade în fiecare an. Elevii sunt încurajați să împuternicească indonezienii care au nevoie să se dezvolte, să inoveze și să construiască un mediu social mai bun pentru toți indonezienii.

    Cultura campusului

    Studenții admiși la Universitas Gadjah Mada provin din toate provinciile și orașele din Indonezia, țările și regiunile de peste mări ale lumii. Prin urmare, diversitatea culturală creată a fost integrată și a existat în armonie ca identitate a UGM . Păstrând modul tradițional de viață pentru fiecare regiune din Indonezia, UGM vă arată o mini Indonezia împreună cu obiceiurile, tradițiile, interacțiunile și stilul de comunicare.

    Locații

    • Special Region of Yogyakarta

      Bulaksumur, Caturtunggal, Kec. Depok, Kabupaten Sleman, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia, 55281, Special Region of Yogyakarta

    Întrebări