
Master of Business Administration (MBA)
Durban, Africa de Sud
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Feb 2026
TAXE DE ȘCOLARIZARE
USD 9.150 / per year
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
Introducere
Obținerea unui MBA este văzută în mod corect ca un pas înainte către pozițiile de conducere. Diplomele profesionale se bazează pe experiența dumneavoastră și vă dezvoltă capacitatea de a lua decizii în afaceri. Sunteți expus la perspective practice largi în discipline pe care poate nu le-ați studiat niciodată înainte.
Ce poate face MBA pentru dumneavoastră?
Înțelegerea fluxului operațional al întreprinderilor din sectorul privat, din sectorul public și din sectorul terțiar este domeniul de competență al profesionistului MBA. Este de așteptat să prezidați coordonarea funcționalităților întreprinderii, să ghidați coordonarea capitalurilor și obținerea de competențe comerciale competitive care să permită o poziționare strategică diferențiată și o performanță distinctivă pe piață.
Dar gândiți-vă puțin de ce un MBA poate fi o cerință de eligibilitate pentru un post de conducere. Ar putea fi faptul că angajatorii doresc să ocupe posturile de conducere cu persoane care au competențe superioare? Și nu vi se pare că rigoarea unei diplome profesionale, cu dilemele aferente ale echilibrului dintre viața profesională, studențească și cea privată, creează rezistență, discreție și hotărâre? Calitățile pe care și le dorește un manager de rang înalt cu responsabilitatea de a lua decizii dificile, bazate pe dovezi.
Cu alte cuvinte, MBA-ul dvs. nu este un bilet automat către măreție - este o piatră de temelie și o navă dinamică. Munca pe care o depuneți pentru dezvoltarea rețelelor, pentru dezvoltarea diplomației și a abilităților de gestionare a conflictelor, pentru a jongla cu termenele limită și cu personalitățile, va propulsa această navă spre atingerea obiectivelor dumneavoastră profesionale.
Gândiți-vă dacă doriți să vă dezvoltați o rețea profesională; să vă stabiliți eligibilitatea pentru posturile manageriale pentru care o diplomă profesională MBA este o cerință de eligibilitate căutată; dacă doriți să vă dezvoltați o capacitate decizională bazată pe dovezi, ceea ce vă va face mult mai atractiv pentru angajatori. Principalele părți interesate doresc factori de decizie care pot conduce anchete și își pot susține deciziile cu dovezi.
Poate că instinctele tale îți spun că a-ți începe propriul imperiu de afaceri este calea de urmat! S-ar putea să fie așa - ați putea fi un gânditor excepțional de inovator cu o înțelegere a piețelor și, dacă este așa, cel mai bun mod de a vă testa gândirea este să o testați în raport cu programa de MBA. Programul vă va permite să vă dezvoltați planul de afaceri și să vă formulați modelul de finanțare cu o înțelegere sporită a modului de abordare a finanțatorilor.
Galerie
Curriculum
Urmăriți opt module în primul an și două module în primul semestru al celui de-al doilea an. Unul dintre aceste două module este selectat dintr-o alegere limitată: vă puteți înclina spre strategia financiară, cu Investment and Portfolio Management, sau puteți selecta Inovație și Antreprenoriat. Îți faci griji că nu ai mai studiat finanțele până acum? Nu vă mai faceți griji – veți fi condus prin modelul după care înregistrăm profitabilitatea și valoarea netă a afacerii în primul modul al primului dumneavoastră an, Raportare și analiză financiară.
Raportarea și analiza financiară
Acest modul își propune să ofere studenților cunoștințe și înțelegere a formularelor de raportare financiară, analiza și evaluarea situațiilor financiare pentru luarea deciziilor. Prin urmărirea rădăcinilor antropologice ale întreprinderii de afaceri, veți fi introdus în conflictul de afaceri și mecanismele de reglementare corespunzătoare impuse întreprinderilor pentru a limita prejudecățile părților interesate. Veți învăța să diferențiați veniturile, cheltuielile și profitabilitatea, precum și capitalurile proprii, pasivele și activele. Acest lucru vă permite să efectuați o analiză financiară amănunțită a rapoartelor financiare ale unei întreprinderi comerciale la un nivel suficient pentru a putea comenta în mod semnificativ performanța entității în timp. Veți lua în considerare, de asemenea, factorii determinanți ai raportării „performanței sociale” a întreprinderii, argumentând relația dintre raportarea socială a întreprinderii, sentimentul părților interesate și dinamismul factorilor non-financiari care afectează performanța afacerii. Acest lucru este pentru a vă oferi o viziune mai holistică asupra atractivității investiționale a entității pentru acționari.
Economie pentru management
Luarea deciziilor bazate pe dovezi la nivelurile superioare ale managementului afacerilor necesită o înțelegere a interacțiunii dintre crearea și consumul de bogăție și politică, politică și afaceri. Forțele economice conduc sistemele sociale la nivelul consumatorilor și al întreprinderilor de afaceri. Acest modul are scopul de a vă învăța să utilizați concepte și instrumente macroeconomice pentru a măsura performanța unei economii, în același timp în care învățați să utilizați concepte și instrumente microeconomice pentru a măsura performanța piețelor. Echipat astfel, veți putea folosi concepte și instrumente economice pentru a îmbunătăți procesul decizional și performanța și profitabilitatea unităților de afaceri.
Cercetare calitativă și cantitativă
Adoptarea tehnologiilor informației și comunicațiilor și creșterea rețelelor și a rețelelor intra-firmă, poate mai ales, a condus la o creștere explozivă a volumului și complexității punctelor de date de afaceri stocate în bazele de date ale companiei. Creșterea practicii de extragere a datelor de întreprindere, extragerea cunoștințelor semnificative din volumele mari de date care se află în aceste baze de date ale întreprinderii, înseamnă că managerii trebuie să fie competenți în evaluarea numeroaselor variabile de luat în considerare în fiecare decizie de afaceri. Acest modul vă ghidează prin definirea problemelor de afaceri, conceptualizarea soluțiilor de afaceri și elaborarea de metode prin care să colectați, să evaluați și să evaluați datele pentru a informa o concluzie defensabilă și, prin urmare, o decizie de afaceri informată. În contextul afacerilor și aici, în Școala Absolventă de Afaceri și Leadership, cercetarea pe care o promovăm este cea care are un accent practic pe rezolvarea problemelor de afaceri.
Conducere
Un punct de tensiune în managementul afacerilor este rolul conducerii în raport cu managementul. Gândirea susține că antreprenoriatul fondatorilor, fără echivoc lideri de afaceri, trebuie să cedeze loc practicii birocratice de management administrativ, mai ales pe măsură ce firmele cresc. Încurajați corespunzător, managerii profesioniști inculcă o cultură a managementului profesional – dar, în acest proces, conducerea care a condus creșterea firmei poate deveni obscură și, după cum spune Merson, aceste întreprinderi altfel bine gestionate „devin încă o altă afacere supraadministrată, subinspirată, de vârstă mijlocie pe o cale de alunecare către istorie”. Acest modul vă pune pe calea gândirii critice despre leadership-ul în afaceri - luând în considerare rolul conducerii în facilitarea proceselor de grup, precum și un catalizator al învățării și dezvoltării organizaționale.
Marketing strategic
O strategie de afaceri nu poate avea succes decât dacă este executată. O componentă cheie a execuției strategiei de afaceri este strategia de marketing. Odată cu strategia de afaceri care stabilește traiectoria dorită a firmei, strategia de marketing specifică țintele. Acesta explică ce piețe să vizeze, ce produse și servicii să ofere și cum să le prețuiască și să le promoveze pentru o creștere și o cotă de piață optime. Marketingul strategic traduce obiectivele strategice ale afacerii în cotă de piață vizată. Vă instruim în obiectivele strategice de marketing de a atrage clienți potențiali și de a construi implicarea cu acești potențiali. Perspectivii implicați reprezintă o oportunitate pentru clienți – dezvoltarea cotei de piață. Mai mult decât atât, încheierea înțelegerii cu clienții pune în mișcare lanțuri de impact, iar aceste lanțuri de impact reprezintă perspective suplimentare.
Finanțe corporative și luare a deciziilor
Scopul modulului este de a dezvolta abilitățile necesare pentru a evalua deciziile strategice și de investiții majore ale unei corporații din perspectivă financiară și modul în care managerii pot crea valoare prin deciderea surselor optime de finanțare, cum să investească acele fonduri și gestionarea eficientă a riscurilor financiare. Sunteți condus printr-o examinare a deciziilor financiare majore luate în organizații: bugetul de capital, structura capitalului și gestionarea capitalului de lucru. Modulul examinează, de asemenea, dintr-o perspectivă managerială, aspecte ale proiectării și utilizării sistemelor de măsurare a performanței și control al managementului, inclusiv instrumentele utilizate de contabili și controlorii financiari șefi (analiza costurilor, analiza riscurilor, bugetarea și tabele de punctaj) și relevanța acestor instrumente pentru luarea deciziilor. În plus, se pune accent pe fuziuni și achiziții, pe informațiile transmise prin deciziile financiare și pe modul în care stimulentele manageriale afectează deciziile financiare.
Managementul capitalului uman
Am început să ne gândim mai întâi la resursele umane ca pe capital uman, în urma revoluției informatice din anii 1950 și 1960. Vă puteți gândi la aceasta ca la originile noțiunilor noastre de lucrători ai cunoașterii! Revoluția proceselor de afaceri din anii 1990, pe spatele revoluției aduse de rețelele globale, a pus un accent reînnoit relației dintre managerii de afaceri și profesioniști. Cele mai bune locuri de muncă urmau să ajungă întotdeauna celor mai buni practicieni ai capitalului uman! Acest modul vă ghidează în teoria și practica contemporană a sistemelor informaționale privind resursele umane și urmărirea ciclului de viață al angajaților, împreună cu furnizarea de servicii de resurse umane și implicarea angajaților. La aceasta, adăugăm o înțelegere contemporană a managementului talentelor, încorporând achiziția de talente și managementul optimizat al forței de muncă. Obiectivul general este de a vă echipa cu o înțelegere a rolului capitalului uman în raport cu avantajul competitiv al unei firme și puntea pe care o servește managementul capitalului uman între gestionarea talentelor și atingerea obiectivelor strategice.
Strategie avansată
Strategia reprezintă o Pathway către un avantaj competitiv durabil. Rolul dumneavoastră în procesul de direcționare a unei întreprinderi către măreție (sau departe de pragul eșecului, dacă vă specializați în redresarea afacerii) va evolua în timp. Prin acest modul, ne propunem să vă familiarizați cu procesul și instrumentele de formulare a strategiei, precum și cu opțiunile și alegerile strategice pe care le expune această analiză. Execuția strategiei este o funcție a conducerii, precum și a planurilor strategice – iar dezvoltarea capacității tale dinamice începe în acest modul. Veți examina opțiunile de implementare a strategiei și veți învăța să vă puneți la îndoială propriile părtiniri și ipoteze înșelătoare, precum și pe cele ale echipei dvs. Veți învăța despre arhitectura strategică și, nu în ultimul rând, veți fi îndemnat să vă gândiți la limitele deciziilor dvs. de strategie ca vectori de încredere pentru un context competitiv global caracterizat așa cum este de evenimentele de lebădă neagră.
Inovare și spirit antreprenorial
Veți selecta acest modul sau Managementul investițiilor și portofoliului. Dacă acesta este modulul pe care îl selectați, veți fi cufundat în concepția despre modul în care inițiativele antreprenoriale ne transformă lumea. Rolul de transformare face din antreprenoriat o nouă paradigmă de management. O paradigmă care servește afacerile în general și una care îți poate servi interesele în timp ce navighezi în alegerea lansării propriului imperiu.
Desfășurat în al doilea an al programului, modulul sintetizează învățarea în primul an al programului, în contextul înființării unei întreprinderi antreprenoriale inovatoare. Acest accent practic vă mărește înțelegerea problemelor și provocărilor implicate în formarea și funcționarea noilor întreprinderi.
Proiectul de cercetare de afaceri MBA
Proiectul de cercetare este o oportunitate pentru producerea de cunoștințe în colaborare. Veți fi îndrumat prin procesul de articulare a unei probleme de afaceri - una pe care o putem anticipa că va apărea sau care a apărut în contextul angajării dvs., al agitației secundare sau al întreprinderii principale a cărei proprietar sunteți. Veți fi mutat să conceptualizați o abordare pentru rezolvarea (sau cel puțin evaluarea) acestei probleme, elaborând o abordare metodologică pentru a face acest lucru într-o manieră care respectă preceptele și principiile cercetării științifice. Veți efectua munca de teren și veți scrie rezultatele în raportul dvs. de cercetare, pregătind acest proiect capstone pentru a fi prezentat unui grup de examinatori. Când absolviți, numele dvs. va fi însoțit de titlul disertației!
Rezultatul programului
Ce vei învăța?
Curriculumul MBA este la fel de dinamic ca și cariera ta. Conținutul modulului este reîmprospătat și noi module sunt încorporate în curriculum, deoarece tendințele pieței și tehnologice modifică dinamica practicii de afaceri de succes. Curriculumul actual de MBA al Școlii Absolvente de Afaceri și Leadership cuprinde zece module și o dizertație. Explorați meniurile derulante pentru a vă familiariza cu obiectivul general al fiecărui modul și cu o descriere amplă a conținutului de învățare.