
Master Executive în Administrarea Afacerilor - Management Digital
DURATA
18 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Oct 2024
FORMAT DE STUDIU
Amestecat
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
USEK Business School (UBS), în colaborare cu ESSCA (École Supérieure des Sciences Commerciales d'Angers), membru al „Conférence des Grandes Écoles” (CGE) și AACSB, EQUIS și AMBA triplu-acreditat, poate oferi acum un program în Liban care oferă studenților o diplomă dublă:
- Un master specializat în management digital de la ESSCA;
- Un MBA executiv de la USEK.
Acest program, livrat la campusul ESSCA din Paris și acreditat de „Conférence des Grandes Écoles” (CGE), este de asemenea livrat la USEK în Liban și este conceput pentru tinerii profesioniști libanezi.
Propune candidaților interesați următoarele specializări:
- Managementul digital, opțiunea Corporate Digital Transformation, care formează lideri-manageri care lucrează folosind metode agile și care pot stabili o strategie digitală în beneficiul mărcii lor (în B2C sau în B2B);
- Managementul digital, opțiunea de dezvoltare a afacerii, care formează manageri intraprenoriale care pot conduce și dezvolta proiecte tehnologice de ultimă generație, asigurându-se în același timp că performanța economică a activității digitale a întreprinderii este bine conservată.
Obiectivele programului
Acest program formează manageri digitali capabili să:
- Definirea modelelor digitale de afaceri în favoarea provocărilor strategice
- Stăpânirea experienței utilizatorului, a datelor mari și a pârghiilor de marketing pe web
- Sincronizarea strategiilor de marketing și urmărirea creșterii activității digitale a întreprinderii
- Dezvoltarea și controlul unei activități de e-business
- Stimularea schimbărilor culturale și organizaționale prin agilitate și inovație
Curriculum
Durata programului este de 18 luni; o teză profesională ar trebui redactată de studenți la sfârșitul programului. Cursurile sunt livrate în principal o dată pe lună la sfârșitul săptămânii.
Jumătate din program este livrat în franceză, în timp ce cealaltă jumătate este livrat în engleză. Structura sa combină 38 de credite din SUA.
Expediție de învățare
La sfârșitul primului semestru, studenții sunt chemați să călătorească în Silicon Valley, tehnopolul din California, pentru o „Expediție de învățare”. Această călătorie de studiu include întâlniri cu personalități inovatoare și creatoare de întreprinderi, întâlniri de rețele și vizite la întreprinderi, centre de cercetare, universități și startup-uri.
Cursuri
Nucleu comun
- DMGT515 Metode de cercetare în afaceri și dezvoltare profesională
- DMGT520 Calea clientului, strategii mobile și social media
- DMGT530 Modele de afaceri digitale, inovație și date mari
- DMGT525 Marketing digital și dispozitive conectate
- DMGT510 Elemente esențiale ale studiilor de afaceri
- DMGT535 Expediție internațională de învățare
Opțiunea 1 - Specializarea în Transformarea Digitală a Întreprinderii
- Strategia de brand DMGT610 într-o lume digitală
- DMGT615 Transformare digitală și management al schimbării
Opțiunea 2 - Specializarea în Dezvoltarea Afacerilor
- DMGT625 Strategii de dezvoltare a afacerii
- DMGT620 Web Design și platformă de comerț electronic
Capstone
- DMGT690A Teză profesională
În colaborare cu ESSCA School of Management, Franța. Studenții vor primi o diplomă dublă: un master de specialitate în management digital de la ESSCA și un Executive MBA de la USEK
Scopul de învățare 1: Absolvenții vor stăpâni experiența strategică de marketing digital.
- Obiectiv de învățare 1. Analizați strategiile de marketing experiențial pentru a implementa o experiență de cumpărături electronice.
- Obiectiv de învățare 2. Demonstrați capacitatea de a sincroniza un plan de marketing mobil în cadrul unei strategii multicanal.
- Obiectivul de învățare 3. Exploatarea datelor și construirea unei abordări performante de marketing de afaceri bazată pe cunoștințele clienților.
Obiectivul de învățare 2: Absolvenții vor practica inovația legată de modelele de afaceri digitale.
- Obiectiv de învățare 1. Dezvoltați o inovație și utilizați o pânză de model de afaceri.
- Obiectiv de învățare 2. Definiți o strategie de comunicare digitală.
Obiectivul de învățare 3: Absolvenții vor avea abilități digitale de management strategic al mărcii.
- Obiectiv de învățare. Dezvoltați și implementați un plan de acțiune de brand digital la 360 de grade.
Obiectivul de învățare 4: Absolvenții vor dobândi abilitățile necesare legate de transformarea digitală.
- Obiectiv de învățare 1. Înțelegerea transformării digitale a organizațiilor și evoluțiile managementului legate de dezvoltarea digitală.
- Obiectivul de învățare 2. Înțelegerea conceptelor de management agil de proiect și aplicarea metodelor de management adecvate într-un mediu de afaceri digital.
Scopul de învățare 5: Absolvenții vor avea abilități eficiente de comunicare.
- Obiectiv de învățare 1. Organizați, scrieți și executați rapoarte profesionale orale și scrise pentru afaceri într-un mediu global.
- Obiectivul de învățare 2. Vorbiți și prezentați folosind abilitățile profesionale de comunicare și tehnologia.
Admitere
Oportunități de carieră
Acest program oferă următoarele oportunități de lucru:
- Chief of Digital Officer
- Director de marketing și digital
- E-business digital antreprenor/intrapreneur
- Manager de proiect web marketing și comunicare digitală
- Consultant în strategie digitală
- Dezvoltator de business
- Director e-business
- Brand Manager
- Manager social media
Acreditări
Burse și finanțare
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Executive MBA
- Paris, Franţa
- Roubaix, Franţa
Executive MBA în inovare în afaceri
- Trieste, Italia
Master Executive în Administrarea Afacerilor
- Sydney, Australia
- Moore Park, Australia + 2 Mai mult