MBA în management hotelier și turism internațional
Madrid, Spania
DURATA
1 Years
LIMBI
Spaniolă, Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Oct 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 12.380 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* anual + taxa de inscriere
Introducere
MBA International Hotel & Tourism Management este adaptat la Spațiul European de Învățământ Superior și este compus din 90 de credite ECTS. Programul urmărește dezvoltarea competențelor, abilităților și cunoștințelor necesare pentru a funcționa cu succes într-un mediu global. Training-ul este distribuit în 6 luni de pregătire academică și 6 luni de practică în companii și instituții din sector.
Curriculumul robust vă permite să dezvoltați competențele manageriale, abilitățile și cunoștințele necesare pentru a îmbunătăți angajabilitatea și perspectivele de carieră în industria ospitalității și turismului. Pregătește profesioniștii din ospitalitate și turism pentru a opera într-un mediu internațional. Facultatea este formată din profesioniști din sector specializați în disciplinele pe care le predau. Pe lângă domeniile de bază comune concentrate pe strategie, marketing, management de afaceri și management hotelier, programul permite specializarea în: Marketing și Comunicare și/sau Management financiar .
Pregătire teoretică
420 de ore de ore teoretice de luni până vineri, predate din septembrie - martie. Programul de curs vă permite să combinați studiile cu munca.
practicile profesionale
1.000 de ore de stagii în companii și instituții din sector (6 luni).
Admitere
Curriculum
Curriculumul robust vă permite să dezvoltați competențele de management, abilitățile și cunoștințele necesare pentru a îmbunătăți angajabilitatea și perspectivele de carieră în sectorul ospitalității și turismului; pregătirea acestor profesioniști pentru a opera în medii internaționale și multiculturale. Personalul didactic este format din profesioniști din sector specializați în disciplinele pe care le predau.
Pe lângă domeniile de bază comune concentrate pe strategie, marketing, managementul afacerilor și management hotelier, programul permite specializarea în: Marketing și managementul comunicării și Management financiar
Început: mijlocul lunii septembrie 2024
Durata: 1 an. Pregătire teoretică: 436 ore de ore teoretice de luni până vineri, predate din septembrie până în martie. Programul de curs vă permite să combinați studiile cu munca.Stagii: 1000 de ore de stagii în companii și instituții din acest sector (6 luni).Profilul studentului: Absolvenți superiori și/sau tineri profesioniști cu 5 ani de experiență în poziții de management mediu în ospitalitate și/sau turism.Limba engleza 100%