
MBA - Master of Business Administration
Geneva, Elveţia
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Mar 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
CHF 39.240
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță, În campus
Introducere
Prin cunoașterea scopului organizațional și a aplicării sale strategice de succes, MBA-ul de la Webster University Geneva îi învață pe studenți competențele de afaceri necesare pentru a dezvolta și implementa idei și soluții care creează valoare, construind în același timp abilitățile personale necesare pentru a-și atinge aspirațiile profesionale.
Acreditare
Webster University poartă atât acreditarea americană ca universitate (la nivel de instituție), precum și o acreditare specifică ACBSP pentru programele noastre de afaceri, care asigură recunoașterea pe termen lung a gradului dvs. în întreaga lume
Galerie
Curriculum
The MBA is a 12-course sequence, delivered by a combination of research professors and practitioners who are at the forefront of their field in areas ranging from organizational behavior and behavioral finance to strategic management and leadership.
Studenții pot alege să participe cu una dintre două opțiuni: Live Virtual (în afara campusului) sau Face to Face (On-Campus)
Metodele inovatoare de livrare a curriculum-ului combină învățarea online săptămânal prin WorldClassroom (Canvas) cu aplicații live de trei ore și sesiuni de discuții, fie față în față, fie virtual, timp de 8 săptămâni. Orele de curs sunt adaptate cohortei de studenți care sunt înscriși în prezent. Opțiunile obișnuite includ două seri în timpul săptămânii de la ora 18:00 sau sâmbătă de la ora 11:00, cu evenimente speciale/rețea incluse, de asemenea, în termeni. Vă rugăm să ne contactați pentru a discuta preferințele dvs.
Webster oferă cinci astfel de termeni pe an (toamna 1 și toamna 2, primăvara 1 și primăvara 2 și un termen de vară de 8 săptămâni).
This allows busy professionals to attend, and for those who may be seeking employment or internships to keep an open daytime schedule.
Curriculum
The following are required courses in the MBA Degree:
Foundation courses (4)
- Business 5000 *
- Value Creation
- Quantitative Methods for the MBA *
- Marketing Analysis and Business Planning
Value Creation (CORE) Components (5)
- Adding Value through Human Capital
- The Financial Value of Capital Projects
- Providing Value to Customers
- The Supply Chain and Business Processes
- Information Support for Decision Making
Value Creation in Practice (2):
- Cases in Value Creation
- Walker Consulting Project
Elective(s):
* Studenții cu o diplomă anterioară acreditată ACBSP (sau echivalent) sau studenții care promovează un examen de renunțare pot înlocui BUSN 5000 cu o opțiune.
Walker Joint MBA Program
Studenții care au finalizat un program de licență acreditat ACBSP la Webster în ultimii 10 ani pot renunța la 6 ore de credit de opțiuni, reducând numărul de cursuri necesare la 30 de ore de credit. Gradul poate fi apoi finalizat în cel puțin un an calendaristic.
Emphasis Options
MBA cu accent pe Corporate Finance
39 până la 45 de ore de credit
MBA cu accent pe finanțarea corporativă trebuie să includă următoarele cursuri:
- FINC 5000 Finance* (3 ore) (condiții preliminare: BUSN 5760 și BUSN 5600)
- FINC 5100 Financial Modeling (3 hours)
- FINC 5810 Bugetul de capital și investițiile corporative (3 ore)
- FINC 5880 Advanced Corporate Finance (3 hours)
- FINC 5890 Analiza situațiilor financiare (3 ore)
- FINC 6100 Examen de ieșire cu accent pe finanțe corporative (0 ore)
*FINC 5000 poate înlocui MBA 5200. FINC 5000 și BUSN 5760 pot înlocui MBA 5020.
MBA cu accent pe securitate cibernetică
42 până la 45 de ore de credit
The MBA with an emphasis in cybersecurity must include the following courses:
- CSSS 5000 Introduction to Cybersecurity (3 hours)
- CSSS 5120 Cybersecurity Infrastructures (3 hours)
- CSSS 5210 Cybersecurity Law and Policy (3 hours)
- CSSS 5220 Cybersecurity Threat Detection (3 hours)
MBA with an Emphasis in Digital Marketing Management
42 până la 45 de ore de credit
The MBA with an emphasis in digital marketing management must include the following courses:
- MRKT 5740 Management of Digital Marketing (3 hours)
- MRKT 5895 Marketing Analytics (3 hours)
- MRKT 5750 Management of Social Media (3 hours)
- MRKT 5790 Digital Marketing Strategy (3 hours)
Opțiune de diplomă dublă: MBA/MA
Opțiune de diplomă dublă: MBA/MA în management și leadership
48 to 51 Credit Hours
- BUSN 5000 Business (3 hours)
- MBA 5010 Creare de valoare (3 ore)
- MBA 5020 Metode cantitative pentru MBA (3 ore)
- MBA 5030 Analiza pieței și planificarea afacerii (3 ore)
- MBA 5200 Valoarea financiară a proiectelor de capital (3 ore)
- MBA 5300 Oferind valoare clienților (3 ore)
- MBA 5400 Lanțul de aprovizionare și procesele de afaceri (3 ore)
- Suport informațional MBA 5500 pentru luarea deciziilor (3 ore)
- MBA 5910 Cazuri în crearea de valoare (3 ore)
- Proiect de consultanță MBA 5920 Walker: Adăugarea de valoare organizațiilor (3 ore)
- Management MNGT 5000 (3 ore)
- MNGT 5590 Organizational Behavior* (3 hours)
- HRMG 5000 Managing Human Resources (3 hours)
- MNGT 5650 Management and Strategy (3 hours)
- MNGT 5670 Managerial Leadership (3 hours)
- HRDV 5630 Organization Development and Change (3 hours)
- MNGT 6000 Integrated Studies in Management (3 hours)
*MNGT 5590 poate înlocui MBA 5100.
Mărturii studențești
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.