Keystone logo
York St John University Master of Business Administration (MBA)
York St John University

Master of Business Administration (MBA)

York, Regatul Unit

1 up to 2 Years

Engleză

La zi, Part time

Solicitați termenul limită de aplicare

Solicitați cea mai apropiată dată de începere

GBP 12.500 / per year *

În campus

* Marea Britanie și UE 2020-21 cu normă întreagă: 12.500 de lire sterline, part-time: 6.250 GBP pe an; Internațional 2020-21: 15.000 lire sterline

Burse de studiu

Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile

Introducere

Pune-ți abilitățile în afaceri la nivelul următor cu un premiu recunoscut internațional și foarte apreciat.

Acest curs este destinat managerilor care doresc să-și ridice cariera sau celor care aspiră la viitor roluri de conducere. York Business School MBA îți dezvoltă înțelegerea critică a problemelor legate de afaceri și management și îți îmbunătățește capacitatea de a maximiza potențialul individual și organizațional.

Fapte reale

  • Locație - campusul York
  • Durata - 1 an cu normă întreagă, 2 ani cu jumătate de normă
  • Data începerii - septembrie 2020
  • Scoala - York Business School

Privire de ansamblu asupra curs

Master of Business Administration la York Business School vă permite să dezvoltați o înțelegere integrată și conștientă critic a managementului în contextul problemelor de afaceri contemporane.

Un element distinctiv al programului MBA este oportunitatea de a câștiga acreditarea profesională de la Chartered Management Institute (CMI) alături de premiul academic.

Acest program:

  • Vă permite să dezvolți o înțelegere solidă a abilităților necesare pentru a asuma roluri în diverse organizații.
  • Susține dezvoltarea abilităților de marketing internațional.
  • Utilizează metode de evaluare care reflectă activitățile bazate pe organizație.
  • Oferă o platformă de sprijin pentru reflecția critică, prin aplicarea teoriilor academice în situații reale de muncă.
  • Implică participarea la forumuri active și de susținere bazate pe expertize practice.
  • Vă va oferi un suport personal și academic excelent, inclusiv un îndrumător academic care vă va sprijini pe tot parcursul programului.

Structura cursului

Nivelul 1

module

  • Perspective dinamice asupra afacerilor durabile, credite: 20, modul obligatoriu, semestrul 1
    • Acest modul își propune să acopere o serie de probleme și preocupări de afaceri contemporane. De asemenea, analizează relația dintre afaceri și societate. Veți ajunge să apreciați modul în care conceptul de sustenabilitate promovează un proces holistic de schimbare și modul în care întreprinderile pot acționa mai responsabil în fața comunității, a societății și a mediului global. Veți învăța cum să aplicați conceptele învățate la activitățile de management de afaceri pentru a îmbunătăți avantajul competitiv. Se subliniază, de asemenea, dezbaterile în curs de desfășurare între practicieni și medici universitari, menționând că „afacerile durabile” evoluează, nu statice.
  • Inovație lider și schimbare culturală, credite: 20, modul obligatoriu, semestrul 1
  • Inovația și schimbarea sunt probleme semnificative pentru organizații. În sectorul privat, inovația este un factor cheie în succesul competitiv. În sectoarele publice și fără scop lucrativ, inovația poate reconfigura serviciile și procesele pentru a satisface nevoile clientului mai eficient. În organizații de tot felul, managerii și profesioniștii trebuie să fie capabili să conducă și să gestioneze schimbarea. Vei evalua critic teoriile referitoare la procesele de inovare și schimbare în cadrul organizațiilor.
  • Dezvoltare de afaceri și creare de valori, credite: 20, modul obligatoriu, semestrul 1
  • Acest modul explorează aplicarea proceselor de management pentru dezvoltarea și definirea unui nou concept de afaceri. Aceasta include analiza pieței, analiza performanței concurenților și rolul diligenței cuvenite. Veți examina critic procesul de luare a alegerilor strategice și veți explora și analiza diferite abordări și tehnici utilizate în planificarea strategică de afaceri și servicii. De asemenea, veți dezvolta o înțelegere a scopului și a procedurilor implicate în procesul de planificare și veți învăța să planificați și să executați un plan de afaceri.
  • Strategia globală de afaceri, credite: 20, modul obligatoriu, semestrul 2
  • Acest modul vă prezintă teoriile și conceptele cheie ale afacerilor internaționale. Consideră rolul strategic pe care îl joacă firmele transnaționale (TNC) drept principalii actori și factorii de influență ai sistemului economic global. Veți câștiga o apreciere a principalelor macrostructuri instituționale și organizaționale ale economiei globale, rolul statului, organizațiilor internaționale și blocurilor comerciale regionale în formarea afacerilor internaționale. De asemenea, veți lua în considerare impactul diverselor sisteme naționale de afaceri asupra strategiei ferme.
  • Contabilitate și finanțe pentru luarea deciziilor, credite: 20, modul obligatoriu, semestrul 2
  • Pe acest modul, veți dezvolta o înțelegere a teoriei și practicilor referitoare la aspectele cheie ale contabilității financiare și de gestiune. Veți explora principiile contabilității financiare și interpretarea conturilor. Aceasta va implica o introducere în contabilitatea de gestiune, inclusiv principiile contabilității costurilor și luarea deciziilor pe termen scurt / lung.
  • Marketing și analize de date, credite: 20, modul obligatoriu, semestrul 2
  • Pe acest modul, îți vei dezvolta abilitățile cognitive și gândirea computațională. De asemenea, veți lua în considerare relevanța acestor abilități pentru conceptele de afaceri, evaluarea critică și considerațiile profesionale. Veți dezvolta o înțelegere profundă a impactului și semnificației datelor. Este, de asemenea, o oportunitate de a examina tehnica de analiză a datelor în termeni de soluționare a problemelor, predicție și luarea deciziilor într-un context de afaceri.
  • Proiect Capstone, credite: 60, modul obligatoriu, semestrul 3
  • Proiectul Capstone este oportunitatea dvs. de a selecta, defini, cerceta, analiza, dezvolta soluții și ajunge la concluzii bazate pe dovezi pentru o problemă relevantă studiului dvs. printr-un proiect de cercetare independent. Puteți selecta o opțiune complet academică sau o opțiune de consultanță de afaceri aplicată.

Predare și evaluare

Modulele sunt furnizate folosind o serie de strategii de predare, învățare și evaluare, inclusiv prelegeri, seminarii, tutoriale, ateliere și activități globale de învățare în stilul cafenelei. Fiecare modul are un mediu virtual de învățare (VLE) în care dvs. și alți studenți vă veți implica în dezbatere online și abordări de colaborare pentru învățare.

O serie de instrumente de evaluare sunt utilizate, inclusiv prezentări, eseuri critice, portofolii, jurnale reflectorizante și lucrări de studiu de caz. Fiecare tutor al modulului va oferi oportunități de feedback de evaluare formativă pentru a vă informa munca înainte de transmitere. Veți primi feedback detaliat privind evaluarea pentru a vă ajuta să vă dezvoltați și să vă îmbunătățiți continuu performanța. Vor fi oferite sfaturi în legătură cu dezvoltarea, domenii suplimentare pentru cercetare și îndrumare cu privire la modul în care vă puteți îmbunătăți cunoștințele subiectului.

Este posibil ca unii participanți să nu fi fost angajați în educație formală de ceva vreme și să nu fi studiat niciodată afaceri la nivel postuniversitar. Vor fi disponibile suport cu abilități de studiu, convenții de analiză academică și scriere.

La York Business School avem o gamă unică de mecanisme de sprijin pentru a ajuta la încurajarea și susținerea învățării, printre care se numără:

  • Un profesor didactic dedicat scrierii academice pe care îl poți întâlni cu unu la unu pentru a-ți dezvolta abilitățile de scriere critică și academică.
  • Un director al implicării studenților care monitorizează învățarea și dezvoltarea și oferă îngrijire și sprijin pastoral.
  • Dimensiuni mici de clasă - seminarii sunt plafonate la cel mult 25 de studenți.

Cerințe de intrare

Cerințe minime de intrare

  • 2: 2: Diplomă de licență dintr-o instituție listată în Marea Britanie sau NARIC
  • Experiență: experiență de lucru actuală sau recentă într-o disciplină conexă

calificări

  • Pentru înscrierea la acest program de masterat este nevoie de minimum 2: 2 diplome de onoare universitare într-o disciplină conexă dintr-o instituție listată în Marea Britanie sau NARIC.
  • Dacă gradul de onoare nu se află într-o disciplină conexă, dar puteți demonstra o experiență profesională vastă în materie, cererea dvs. va fi luată în considerare.
  • Dacă ești student internațional, va trebui să demonstrezi experiență sau calificări echivalente cu cele de mai sus.
  • Dacă prima ta limbă nu este engleza, trebuie să arăți dovezi ale competenței în limba engleză la nivelul IELTS 6.0 sau echivalent (cu nicio abilitate sub 5.5).

Experienţă

  • Înscrierea la acest masterat vă va solicita să demonstrați experiență de lucru actuală sau recentă. Acest lucru vă va permite să vă angajați pe deplin cu cursul.

Politica APEL

  • Dacă nu puteți îndeplini aceste cerințe minime, poate fi posibil să luați în considerare probele de acreditare a învățării experimentale anterioare (APEL) ca o metodă alternativă de îndeplinire a cerințelor de intrare în program. Într-un astfel de caz, pot fi prezentate referințe și documente de angajare adecvate pentru a sprijini cererea de admitere a solicitantului.

Taxe și finanțare

Marea Britanie și UE 2020 - 21

Taxa de școlarizare pentru intrarea în 2020 la acest curs postuniversitar este de 12.500 lire sterline pentru studenții cu normă întreagă din Marea Britanie / UE, Jersey, Guernsey și Isle of Man.

Pentru studenții din Marea Britanie / UE, Jersey, Guernsey și Isle of Man care studiază part-time, taxa de școlarizare pentru intrarea în 2020 la acest curs postuniversitar este de 6.250 GBP pe an.

Sunt disponibile împrumuturi postuniversitare pentru a vă ajuta să plătiți cursul de master. Aflați mai multe despre oportunitățile de finanțare postuniversitară.

Internațional (non-UE) 2020 - 21

Taxa de școlarizare pentru intrarea în 2020 la acest curs postuniversitar este de 15.000 lire sterline pentru studenții internaționali.

Datorită legilor privind imigrația, studenții internaționali cu o viză de nivel 4 trebuie să studieze cu normă întreagă. Pentru mai multe informații despre cerințele de viză și vizele de studiu pe termen scurt, vă rugăm să vizitați paginile internaționale privind vizele și imigrația.

Burse Alumnii

Dacă continuați studiile postuniversitare direct după ce studiați la noi la nivel de licență, oferim o reducere a taxelor în funcție de clasificarea gradului pe care îl obțineți.

Dacă absolviți o diplomă de licență la York St John University anul acesta, puteți avea dreptul la:

  • O reducere de 50% a taxelor de curs dacă obțineți primul
  • O reducere de 35% dacă atingeți 2: 1
  • O reducere de 20% dacă atingeți 2: 2

Aceste reduceri se aplică la toate cursurile de predare, MA, MBA, MSc și MRes, bazate pe York și Londra, cu excepția Fizioterapiei (Pre-înregistrare) MSc, Terapie ocupațională (Pre-înregistrare) și a tuturor cursurilor PCGE.

Toți absolvenții York St John University sunt eligibili pentru o reducere de 10% din taxele de curs postuniversitare, indiferent de momentul în care ați absolvit. Discountul cu 10% alumni nu va fi adăugat peste aceste reduceri.

Costuri legate de curs

În timp ce studiați pentru gradul dvs., pot exista costuri suplimentare legate de cursul dvs. Aceasta poate include achiziționarea de echipamente personale și papetărie, cărți și excursii opționale pe teren.

Rezultatele carierei

Personalul și studenții noștri sunt ambițioși. Lucrăm împreună pentru a dezvolta elevii ca cetățeni globali cu gândire creativă, dotați să asigure un loc de muncă înalt calificat. Suntem mândri că suntem în primele 25 de universități din țară pentru ocuparea forței de muncă. (DLHE 2017)

La York Business School numărul absolvenților de muncă sau studii ulterioare la șase luni de la absolvirea anului 2017 a fost de 94,8%, iar acest lucru a crescut în fiecare an în ultimii doi ani. Absolvenții în locuri de muncă profesionale sau manageriale sau studii ulterioare au fost de 67,5% și acest lucru a crescut și el.

Modulele inovatoare, de specialitate, cum ar fi Data Analytics și Blockchain, vă vor oferi abilitățile transferabile pregătiți pentru industrie, necesare pentru un avantaj competitiv pe piață.

Programul vă va permite să vă îmbunătățiți capacitatea de a lucra în grupuri și echipe diverse și să vă îmbunătățiți capacitatea de gestionare a proiectelor și de luare a deciziilor, care este crucial atunci când conduceți în afaceri.

Ați putea lua în considerare începerea propriei afaceri. Abilitățile de conducere și negociere pe care le dezvolți în timpul MSc, precum și contactele și cunoștințele tale, te vor pune într-o poziție excelentă pentru a face acest salt. Programul nostru dedicat de pornire Grad2Director este disponibil alături de acest program. Acest lucru vă permite să lucrați cu echipa noastră de specialitate și să solicitați oportunități de finanțare pentru a începe propria companie. Programul Grad2Freelancer este de asemenea disponibil pentru cei care doresc să lucreze independent sau consultanță.

Cursul te-ar putea conduce, de asemenea, să faci un studiu postuniversitar suplimentar printr-un MPhil sau doctorat.

Despre Școală

Întrebări

Cursuri similare

  • Master of Business Administration (M.B.A.)
    • Chicago, Statele Unite ale Americii
  • Master in Business Administration (MBA) Antreprenoriat și inovare
    • Munich, Germania
  • Master of Business Administration
    • Kuala Lumpur, Malaysia