Keystone logo
International University of Monaco

International University of Monaco

International University of Monaco

Introducere

International University of Monaco este o instituție privată de învățământ superior fondată în 1986 în principatul MONACO.

Portofoliul său de programe include diplome de licență, masterat, MBA și DBA. Se concentrează în principal pe acele domenii de expertiză strâns asociate cu Monaco: managementul activităților de servicii cu valoare adăugată ridicată, în special în sectoarele de lux și finanțe. Această abordare a permis IUM să se diferențieze și să realizeze o creștere continuă, cifrele de înscriere a studenților crescând de la 300 de studenți în 2010 la 650 în 2021. Integrarea în cadrul Grupului INSEEC, liderul francez în învățământul superior privat, a contribuit, fără îndoială, la această evoluție.

În ciuda acestei creșteri, IUM rămâne o școală de afaceri intimă, la scară umană, cu o perspectivă profund multiculturală. Cu peste 70 de naționalități diferite în corpul său de studenți, IUM încurajează interacțiunile și schimburile între studenții din întreaga lume.

Inspirat și ghidat de misiunea sa, IUM și-a stabilit obiective specifice care îi caracterizează viziunea asupra viitorului său și a rolului pe care intenționează să-l joace în mediul său:

  1. Să fie recunoscut la nivel local și internațional ca punct de referință în comunitățile de afaceri și academice în activități de servicii de mare valoare, în special în Managementul de lux, Managementul ospitalității și evenimentelor și Serviciile financiare.
  2. Să fie un jucător important în promovarea Responsabilității Sociale Corporative și a dezvoltării durabile în sectoarele de lux, ospitalitate și servicii financiare.
  3. Să contribuie în mod semnificativ la atractivitatea Monaco și să fie o instituție emblematică în cadrul Principatului.
  4. Pentru a promova o abordare pedagogică inovatoare care lărgește limitele clasei prin mobilizarea învățării bazate pe proiecte și prin experiență direct cu o serie de organizații.
  5. Să pregătească și să formeze practicieni foarte căutați în domeniul lux, ospitalitate și servicii financiare, angajați la absolvire și să stabilească o rețea de absolvenți influenți și activi, care să fie o sursă de valoare adăugată pentru firmele din aceste domenii.

Declarația de misiune

  • IUM educă lideri de afaceri cu înaltă calificare și responsabilitate din întreaga lume în domeniile activităților de mare valoare, în special în lux, ospitalitate și servicii financiare.
  • IUM oferă o predare remarcabilă în mediul său mic, conectat, stimulant, intercultural, care promovează spiritul antreprenorial, munca colaborativă, învățarea experiențială și înțelegerea reciprocă între studenți, profesori și personal.
  • IUM reprezintă calitatea educațională prin cercetarea dedicată avansării și diseminării cunoștințelor de management în activități de mare valoare pentru îmbunătățirea practicilor manageriale. Își desfășoară activitățile de cercetare în strânsă legătură cu comunitatea de afaceri locală și internațională, încurajând inovația, responsabilitatea socială corporativă și dezvoltarea durabilă.
  • IUM contribuie la internationalizarea institutiei academice de care apartine, OMNES Education, si la atractivitatea si dinamismul Principatului Monaco.

Viziune

  • Să fie recunoscut la nivel local și internațional ca un reper în comunitățile de afaceri și academice în serviciile de mare valoare adăugată, în special în managementul luxului; Managementul ospitalității și evenimentelor; și Servicii Financiare; pentru învățământul la nivel universitar și postuniversitar; și pentru cercetare în aceste domenii.
  • Să fie un jucător semnificativ în promovarea responsabilității sociale corporative și a dezvoltării durabile în domeniul luxului, ospitalității și serviciilor financiare.
  • Pentru a contribui semnificativ la atractivitatea Monaco.

Figuri cheie

  • +680 de studenți
  • +70 de naționalități
  • 30 de elevi pe clasă
  • 600 de evenimente în Monaco pe an

Un accent puternic pe învățarea prin experiență

La IUM, studenții își pot aplica învățarea academică în afara mediului lor de învățare de zi cu zi într-un context real de afaceri.

Abordarea învățării prin experiență caracterizează întregul curriculum, punând accent pe aplicații, exemple din lumea reală și studii de caz.

Această abordare oferă studenților posibilitatea de a lucra la provocările concrete, de actualitate pe care le-au oferit companiile și de a fi implicați activ cu directorii relevanți ai companiei în luarea deciziilor strategice și recomandări, de obicei în timpul competițiilor de afaceri, stagiilor și excursiilor de studiu în cadrul proiectelor în echipă organizate în cadrul programul.

Acreditări

Acreditat AMBAAcreditat AACSB

Locații

  • Monaco-Ville

    14 Rue Hubert Clerissi, 98000, Monaco-Ville

    Programe

      Instituția oferă și:

      Întrebări