2 Administrarea afacerilor MBA degrees in Maroc
- MBA
- Africa
- Maroc
- Studii de afaceri
- Administrarea afacerilor
- 221More in Africa
- Africa de Sud21
- Zambia12
- Nigeria8
- Egipt6
- Kenya3
2 Administrarea afacerilor MBA degrees in Maroc
HEC Management School - University of Liège
MBA internațional | HEC Liège -ESCA
- Casablanca, Maroc
- Liège, Belgia + 1 more
MBA
Part time
18 Luni
În campus
Franceză
MBA internațional al HEC Liège și ESCA este un MBA executiv part-time (60 de credite) oferit în franceză și conceput pentru manageri cu experiență din Casablanca. Răspândit pe o perioadă de 18 luni, acest program cuprinzător de formare este o adevărată rampă de lansare profesională.
Mundiapolis University of Casablanca
MBA GLOBAL
- Nouaceur, Maroc
- Casablanca, Maroc
MBA
La zi
Învățământ la Distanță
Franceză
Programul este multidisciplinar și are ca scop formarea managerilor și liderilor responsabili și deschisi către internațional, dotat cu abilități legate de managementul global, managementul strategic al organizațiilor, managementul schimbării și luarea deciziilor într-un complex de mediu.
Răspunde la câteva întrebări și îți vom pune la dispoziție programe!
Tip de diplomă populară
Format de studiu popular
MBA Programe în Studii de afaceri Administrarea afacerilor
Administrarea afacerilor se ocupă cu activitățile care trebuie completate pentru a menține un anumit standard de operațiuni într-o organizație. Elevii studiaza acest domeniu pot afla mai multe despre management, de luare a deciziilor, finanțe, marketing și productivitate.
Maroc este o țară din Africa de Nord, care are o coastă pe ambele Oceanul Atlantic de Nord și Marea Mediterană. Cei mai mulți străini care doresc să studieze în Maroc sunt în căutarea fie cursuri de limba arabă sau franceză. Toate marile orașe au centre de limbi, iar unele vor aranja chiar stă acasă cu o familie vorbitoare de arabă în timpul cursului dumneavoastră.
Un masterat în administrarea afacerilor (MBA) reprezintă o diplomă profesională oferită celor care studiază managementul afacerilor la o școală de afaceri. Diferite forme de analiză și strategie sunt acoperite, inclusiv operațiuni, marketing, finanțe și contabilitate.