2 Managementul calității MBA degrees in Asia
- MBA
- Asia
- Studii de Management
- Managementul calității
- Emiratele Arabe Unite2
2 Managementul calității MBA degrees in Asia
Recomandate
Lincoln University Of Business & Management
Mba - majore în managementul calității
- Sharjah, Emiratele Arabe Unite
MBA
La zi, Part time
12 Luni
Învățământ la Distanță
Engleză
MBA în managementul calității este conceput pentru a satisface nevoile academice și profesionale la nivel înalt de gestionari atât în sectorul public și privat al economiei care încearcă să schimbe cultura de management al afacerilor și să aducă practicile de management la standardele de cele mai bune practici internaționale.
Imperial School of Management
MBA in Quality Management
- United Arab Emirates Online, Emiratele Arabe Unite
- Sharjah, Emiratele Arabe Unite
MBA
La zi
12 Luni
Învățământ la Distanță, În campus
Engleză
MBA în Managementul Calității este un program integrat conceput pentru a oferi un program avansat de management esențial pentru roluri de conducere.
Răspunde la câteva întrebări și îți vom pune la dispoziție programe!
Tip de diplomă populară
Format de studiu popular
Locații populare
MBA Programe în Studii de Management Managementul calității
Managementul calității este un domeniu de studiu care investighează și evaluează organizațiile și produsele pentru a asigura un nivel dorit de perfecțiune. Programele sunt oferite în întreaga lume, iar studenții pot urmări diverse căi de carieră în aceste locații diferite.
Studenții care finalizează cu o parte a gradului lor din Asia sunt în creștere în număr. În prezent, al doilea și al treilea cele mai mari economii sunt în Asia. Fara limitare, elevii au descris momentul în Asia, ca cea mai bună experiență din viața lor. Astăzi, trei din cele patru țări cele mai populate din lume sunt în Asia: China, India, Indonezia și.
Un masterat în administrarea afacerilor (MBA) reprezintă o diplomă profesională oferită celor care studiază managementul afacerilor la o școală de afaceri. Diferite forme de analiză și strategie sunt acoperite, inclusiv operațiuni, marketing, finanțe și contabilitate.