Keystone logo

1 La zi MBA Programe în Managementul ospitalității în Doha, Qatar pentru 2024

Filtre

Filtre

  • MBA
  • Turism și ospitalitate
  • Ospitalitate
  • Managementul ospitalității
  • La zi
Domenii de studiu
  • Turism și ospitalitate (1)
  • Înapoi la categoria principală
Locații
Găsiți mai multe locații
Tipul de grad
Durata
Ritmul de studiu
Limbă
Limbă
Formatul de studiu

Popular study format

La zi MBA Programe în Managementul ospitalității

Fiind capitala Qatar, Doha este, de asemenea, cel mai mare oraș cu o populație de aproximativ 1 milion de oameni. Orașul are 8 universități și peste 15 școli. Acesta este acasa, la Muzeul de Artă Islamică.

Gestiunea ospitalității combină afacerile, marketingul, resursele umane și alte studii de afaceri, concentrându-se în managementul hotelier sau al restaurantului, planificarea evenimentelor și turismul. Elevii care optează pentru acest domeniu pot lucra oriunde în lume.

Există multe motive pentru care ar putea vedea ce studia sau vizitați această țară din Asia de Vest, Qatar. Din climat cald la activități sportive, oamenii vin să se bucure de vremurile bune din Asia, în timp ce în țară. Terțiar este considerat a fi de înaltă calitate. Qatar oferă numeroase programe de urmat, inclusiv americană, engleză, franceză și spaniolă. Intrarea se face prin selectarea academic și este deschisă la orice naționalitate de elev.

Un masterat în administrarea afacerilor (MBA) reprezintă o diplomă profesională oferită celor care studiază managementul afacerilor la o școală de afaceri. Diferite forme de analiză și strategie sunt acoperite, inclusiv operațiuni, marketing, finanțe și contabilitate.

Studiile cu normă întreagă sunt studii care necesită ca un student să participe la cursuri zilnic, de obicei cel puțin patru ore pe zi. Principalul beneficiu al studiilor cu normă întreagă este că le permite studenților să-și termine studiile într-o perioadă mai scurtă de timp. Acest lucru poate fi benefic pentru cei care doresc să absolve mai repede sau să intre mai devreme în forța de muncă.