Keystone logo

91 MBA Programe în Marketing 2024

Filtre

Filtre

  • MBA
  • Studii de marketing
  • Marketing
Domenii de studiu
  • Studii de marketing (91)
  • Înapoi la categoria principală
Locații
Găsiți mai multe locații
Tipul de grad
Durata
Ritmul de studiu
Limbă
Limbă
Formatul de studiu

    MBA Programe în Marketing

    Un Master of Business Administration este un grad acordat studenților care finalizează un program de studii postuniversitare în managementul afacerilor. MBA este o ofertă tradițională pentru cei care doresc să urmeze o carieră în lumea afacerilor.

    Ce este un MBA în marketing? Persoanele care urmăresc un MBA cu o concentrare în marketing se pot aștepta să învețe cum să planifice, să dezvolte și să implementeze strategii de marketing inovatoare și strategice. În plus, studenții pot pleca echipați cu cunoștințele necesare pentru a-și analiza eforturile și pentru a face schimbări după cum este necesar. Marketingul se referă la agilitatea, ceea ce este un lucru pe care cursurile din program s-ar putea concentra asupra dezvoltării în rândul studenților. Instructorii își pot schimba cursurile pentru a învăța indivizii în ceea ce privește aplicarea proceselor și practicilor de marketing dovedite, comportamentul consumatorilor, loialitatea clienților și segmentarea pieței. Cursurile pot, de asemenea, pătrunde în profunzime în ciclul de viață al marketingului, de la etapele de cercetare și dezvoltare până la etapa de vânzare.

    Cei care absolvesă cu un grad de marketing tind să posede capacități puternice de gândire creativă și strategică, abilități de comunicare excepționale și mentalități analitice superioare. Fiecare dintre aceste trăsături este de dorit în aproape orice poziție din orice domeniu.

    Costul unui MBA variază foarte mult. Factori cum ar fi durata unui program și în care un student decide să participe la școală poate afecta costul total al educației sale.

    Un grad de marketing poate deschide ușa multor cariere interesante. Majoritatea afacerilor au nevoie de marketing pentru a rămâne competitiv, astfel încât absolvenții își pot găsi oportunitățile profesionale care le revin. Titlurile de locuri de muncă pot varia și pot include manager de marketing, manager de marketing digital, copywriter, manager de vânzări, director de vânzări, director de marketing, specialist în resurse umane, director magazin și specialist în relații publice.

    Multe instituții oferă grade de marketing, iar unele oferă cursuri online. Pentru a afla mai multe, căutați programul de mai jos și contactați direct biroul de admitere al școlii la alegere, completând formularul de plumb.