2 Marketing programs in Singapore
Filtre
- MBA
- Singapore
- Studii de marketing
- Marketing
- Singapore
- Învățământ la Distanță
2 Marketing programs in Singapore
Filtre
Recomandate
Exeed College
MBA în marketing - Woolf, Malta
- Sharjah, Emiratele Arabe Unite
- Oman Online, Oman + 6 more
MBA
La zi
14 Luni
Învățământ la Distanță
Engleză
Programul de MBA în marketing oferă studenților o înțelegere cuprinzătoare a principiilor și practicilor de marketing atât în contexte interne, cât și internaționale. Programul constă din module de bază și module de specializare, care acoperă o gamă largă de subiecte.
Kaplan Singapore
Master of Business Administration (Universitatea Northumbria)
- Singapore, Singapore
MBA
Part time
15 Luni
Învățământ la Distanță, În campus
Engleză
Filozofia programului derivă din principiile practicii reflective și învățării experiențiale. Vă veți angaja în principiile și teoriile de afaceri, management și organizare, care vă vor oferi cadre pentru revizuirea, reflectarea, analizarea și critica practicilor individuale și organizaționale existente.
Format de studiu popular
Învățământ la Distanță MBA Programe în Studii de marketing Marketing
Programele de marketing le pot oferi studenților abilitățile și cunoștințele specifice asociate cu identificarea audienței țintă, crearea strategiilor de stabilire a prețurilor, dezvoltarea de servicii și produse și implementarea metodelor de publicitate pentru a ajunge la consumatorii corespunzători.
Singapore (新加坡) este un oraș-stat din Asia de Sud-Est. Fondat ca o colonie britanică de comercializare in 1819, de la proclamarea independenței a devenit unul din lume "țările cele mai prospere s și se mândrește cu lumea 's cel mai aglomerat port. Singapore are șase universități din țară și sunt în general bine-privit și atrage schimb de studenți din întreaga lume.
Un masterat în administrarea afacerilor (MBA) reprezintă o diplomă profesională oferită celor care studiază managementul afacerilor la o școală de afaceri. Diferite forme de analiză și strategie sunt acoperite, inclusiv operațiuni, marketing, finanțe și contabilitate.
Învățarea online sau la distanță se referă la utilizarea mijloacelor electronice și a tehnologiilor informației și comunicațiilor (TIC) în educație. Cu învățarea online, se poate accesa educația în orice moment și din orice locație cu o conexiune la internet disponibilă.