2 Produse alimentare și băuturi MBA degrees found
- MBA
- Studiul produselor alimentare și al băuturilor
- Produse alimentare și băuturi
- Europa1
- America de Nord1
2 Produse alimentare și băuturi MBA degrees found
Vatel Mexico
Specializare Management internațional de vinuri și băuturi spirtoase
- Mexico City, Mexic
MBA
În campus
Spaniolă
Specializarea în Managementul internațional al vinurilor și băuturilor spirtoase se adresează studenților care doresc să integreze unități hoteliere și gastronomice în care vinul este un element important, își dezvoltă cariera profesională în lumea vinurilor și a băuturilor spirtoase sau își îmbunătățesc cunoștințele cu un scop personal. În jurul specialiștilor de niveluri foarte ridicate, specializarea se bazează pe cunoașterea tehnică a vinurilor și a băuturilor spirtoase, gestionarea activităților vitivinicole și o ancoră puternică în lumea profesională.
Vatel Brussels & Paris
MBA în specializarea International Wine & Spirits Management
- Île-de-France, Franţa
- Brussels, Belgia
MBA
La zi
1 an
În campus
Franceză, Engleză
Specializarea International Wine & Spirits Management se adresează studenților care doresc să se alăture unităților hoteliere și gastronomice în care vinul este o problemă, să facă o carieră în lumea vinurilor și a băuturilor spirtoase sau să își îmbunătățească cunoștințele în calitate personală.
Răspunde la câteva întrebări și îți vom pune la dispoziție programe!
Tip de diplomă populară
Format de studiu popular
Locații populare
MBA Programe în Studiul produselor alimentare și al băuturilor Produse alimentare și băuturi
Programul de alimente și băuturi se poate concentra pe pregătirea studenților cu ingredientele academice pentru a construi o companie de succes folosind practici de management de afaceri. Cu o anumită inovație, elevii pot învăța cum funcționează o afacere cu alimente și băuturi, fie la nivel de startup, fie la scară corporativă.
Un masterat în administrarea afacerilor (MBA) reprezintă o diplomă profesională oferită celor care studiază managementul afacerilor la o școală de afaceri. Diferite forme de analiză și strategie sunt acoperite, inclusiv operațiuni, marketing, finanțe și contabilitate.