MasterStudii de DoctoratLawLicenţăHealthcareCoursesOnline
Keystone logo

5 Relații cu clienții degrees found

Search for subject or location
Filtre
Filtre
  • Studii de afaceri
  • Relații cu clienții
Sortare după

    5

  • 5
  • More in Studii de afaceri
  • Administrarea afacerilor1574
  • Afaceri157
  • Gestionarea afacerilor162
  • Afaceri internaționale104
  • Antreprenoriat67

  • Africa1
  • Europa4

    1
    4

    5

    5

    3
    2
    1

5 Relații cu clienții degrees found

MBA Programe în Studii de afaceri Relații cu clienții

Relațiile cu clienții se referă la strategiile pe care companiile le folosesc pentru a comunica și a menține o relație pozitivă cu clienții lor. Scopul relațiilor cu clienții este de a construi relații pe termen lung între companie și clienții săi.

O diplomă în Relații cu Clienții vă va oferi abilitățile și cunoștințele necesare pentru a reuși în rolurile de servicii și management cu clienții. Veți învăța cum să dezvoltați relații eficiente cu clienții și să gestionați contactul cu clienții. În plus, veți dobândi o înțelegere a comportamentului consumatorilor, a strategiilor de marketing, a relațiilor publice, a operațiunilor de casierie și multe altele.

Cu o diplomă în Relații cu clienții, puteți urma o varietate de căi de carieră, cum ar fi manager de marketing sau reprezentant al serviciului pentru clienți. De asemenea, s-ar putea să te trezești lucrând pentru agenții guvernamentale sau organizații non-profit, unde abilitățile tale pot fi puse în practică ajutându-i pe alții. Indiferent unde vei ajunge să lucrezi după absolvire, a avea o diplomă în Relații cu clienții îți va oferi instrumentele necesare pentru a reuși în orice rol orientat către clienți.