Citește Descrierea Oficială

ESPM

ESPM sa născut în 1951 printr-un proiect al Rodolfo Lima Martensen, participarea la o invitație de la Pietro Maria Bardi, apoi director al São Paulo Muzeul de Arta (MASP) - și susținut de Assis Chateaubriand, presedinte al Associated Newspapers în timpul cel mai mare grup media din Brazilia. Cu numele de MASP Advertising School, a avut loc inițial o sală de muzeu.

Sub îndrumarea Martensen și sloganul „Teach care face“, școala sa întâlnit la acel moment, profesioniștii de pe piață pentru a livra curs gratuit; dar a păstrat în prezent filosofia asociază întotdeauna practica cu teoria, care astăzi caracterizează cele mai multe cursuri universitare.

Și deja cu numele de São Paulo Scoala de Propagandă a rămas instalat pe MASP pana in 1955, cand sa mutat la propriul său sediu în aceeași clădire, și a câștigat denumirea „superioară“. În 1971, Otto Hugo Scherb a preluat și a propus schimbarea numelui la Escola Superior de Propaganda e Marketing, menținut până în prezent. Cu sprijinul Antonio Delfim Neto - la ministrul de finanțe timp și, de asemenea, un exponent al USP - cursul a fost adaptat pentru formatul de patru ani, apoi cursuri de comunicare create și la scurt timp după, recunoscut de Ministerul Educației.

Misiune, viziune și valori

MISIUNE

Generarea de valoare pentru liderii societății care fac transformatoare pentru educație.

viziunea 2020

Fii cea mai importantă instituție de învățământ, de învățare și de cercetare - în comunicare, management și tehnologie - orientată spre piață.

valorile

  • durabilitatea economică, socială și de mediu
  • Îmbunătățirea și promovarea culturii braziliene
  • sistem social bazat pe libera inițiativă, libertatea de exprimare, standardele etice și meritocrației
  • Transformarea, creativ și inovator, ca motivator principal al acțiunilor noastre
  • Oamenii comise, respectate și apreciate
Programe predate în:
Portuguese (Brazil)