Citește Descrierea Oficială

Brics Aviation este un serviciu intermediar. Ghidăm și sfătuiesc studenții în timpul pregătirii lor de zbor în Polonia. Oferim informații clare despre formare și costurile aferente. Ca piloți de companii aeriene entuziaști și pasionați, avem cunoștințele și experiența. Folosim acest lucru pentru a ajuta studenții în timpul formării lor în Polonia. De exemplu, introducem studenții la autoritățile poloneze din domeniul aviației. Le introducem în lumea legislației aviatice. Să susțină și să acționeze ca sursă de informație atunci când este necesar.118302_pexels-photo-101522.jpeg

Tot ce trebuie sa stii!

Pentru mulți piloți, zborul pentru companiile aeriene este visul final - deci, dacă ați întrebat "Cum pot deveni pilot comercial?" Elinor Evans împărtășește câteva răspunsuri pentru a vă începe pe drumul către cariera dvs. ...

Flying în întreaga lume la controalele de unele dintre cele mai sofisticate aeronave existente, este, pentru mulți, un loc de muncă de vis. Deci, ai înțeles că ai întrebat: Cum devin pilot comercial?

Pe drumul spre o carieră de pilot comercial, va trebui să luați multe decizii - nu există o rută "normală" la un loc de muncă pe scaunul din stânga, există multe rute diferite de formare, opțiuni de finanțare și carieră căi. În acest articol, vom răspunde la câteva din aceste întrebări, care vă vor scoate la piciorul drept.

Unde încep?

Înainte de semnarea liniei punctate pentru orice tip de formare profesională a pilotului, trebuie să căutați să obțineți medicamentul inițial de clasa 1, care este necesar pentru oricine dorește să se antreneze pentru o licență de pilot comercial sau de transport aerian.

Nu vă lăsați păcăliți de unele dintre miturile, cum ar fi: "Nu pot fi un pilot profesionist pentru că port ochelari". Contrar convingerilor populare, puteți zbura cu aeronave comerciale purtând ochelari sau lentile de contact, atâta timp cât viziunea dvs. este corectabilă la 20/20.

Solicitanții unei licențe ATPL trebuie să aibă cel puțin 21 de ani, iar toți medicii trebuie să fie executați de către un centru aeromedical aprobat de EASA. Vă puteți aștepta ca examenul medical să dureze până la patru ore și vă va examina istoricul medical, vederea, controlul fizic general, auzul, ritmul cardiac, funcția pulmonară, precum și testele de sânge și urină. Mai multe detalii despre obținerea unei clase 1 pot fi găsite aici.

Fiți conștient de faptul că devenirea unui pilot comercial este un angajament financiar imens și este, de asemenea, foarte competitiv. Magazin în jurul valorii de o mare varietate de școli de formare, ia în considerare toate rutele diferite și în cele din urmă, câștiga experiență.

Plasarea de locuri de muncă cu companiile aeriene vă poate ajuta, dar dacă sunteți la școală - implicați-vă cu corpurile de formare aeriană locală sau forțele de cadență combinate. Dacă te duci la universitate, ia în considerare și escadrila aeronavelor universitare. Toate aceste experiențe vă vor ajuta să decideți dacă o carieră pilot este pentru dvs., precum și să vă stabiliți în bună măsură după ce ați ajuns la selecția pilot și atunci când sunteți în competiție pentru locuri de muncă echipaj de zbor de avion.118303_aeroplane-aircraft-airplane-46148.jpg

Am auzit despre o lipsă de pilot - este adevărat?

Da și nu; cu siguranță există dovezi mixte. Este adevărat că Pilotul și Prognoza tehnicianului Boeing preconizează că, în următorii 20 de ani, sistemul aviatic mondial va necesita 790.000 de piloți noi de companii aeriene comerciale. O treime din acești piloți vor fi solicitați în regiunea Asia Pacific, alte 206,00 în America de Nord și Europa 146 000 - este nevoie de mulți piloți!

Este, de asemenea, adevărat că, datorită ajustărilor în regulamentele de vârstă ale piloților, există un număr mare de căpitani pilot care să atingă vârsta de pensionare în următorii ani, ceea ce a creat o mai mare conștientizare a necesității de a instrui piloții viitorului cu calificarea căpitanului amintiți-vă.

Programe predate în:
  • Engleză

Această școală oferă și: