Citește Descrierea Oficială

ne

"Folosirea noilor tehnologii și a inovării în procesul de învățare reprezintă baza pregătirii noastre"

UADIN - Universitatea de Competențe Digitale

În UADIN, Universitatea pentru Competențe Digitale , au fost elaborate diferite propuneri de formare, cu scopul de a pregăti Competențe Digitale, o pregătire specializată în disciplinele care pregătesc studenții pentru a face față provocărilor transformării digitale: marketingul digital, comerțul electronic , afacerea digitală, tehnologia și noile forme de comunicare on-line și off-line, cu clientul. În fiecare domeniu de competență, au fost identificate competențe diferite în cadrul ecosistemului digital, competențe specifice și conexe; și, în plus, au fost descrise trei niveluri de formare care trasează o linie generală și continuă în ceea ce privește achiziționarea concursului: Master, Master Executive și Career Profesional .

UADIN are o pregătire la nivel universitar cu acreditare în toate programele sale de către Universitatea Rey Juan Carlos și care se desfășoară în diferite forme ale metodologiei noastre, indiferent de gradul și care vizează eliberarea unei diplome sau a unui certificat universitar.

obiective:

  • Elevii dobândesc abilitățile și cunoștințele necesare pentru a lucra în companiile din epoca digitală .
  • Că participanții cunosc și încorporează cultura digitală în slujba lor.
  • Pentru ca studenții să cunoască și să stăpânească noile tehnologii emergente pentru a le încorpora în proiectele de afaceri și inovatoare desfășurate în cadrul companiei.
  • Că participanții își dezvoltă abilitățile digitale , ceea ce le va permite să fie mai productivi și mai eficienți.

Cu UADIN studentul va dobândi cunoștințele și abilitățile necesare pentru a-și proiecta și desfășura proiectul de afaceri în cadrul economiei digitale din perspectivă globală, va cunoaște principalele caracteristici ale tehnologiilor emergente, esențiale pentru a lucra în epoca digitală , vom da cheile și instrumentele necesare pentru a vă începe propria afacere online.

Această formare profesională este concepută pentru profesioniștii care doresc să recicleze în lumea afacerilor digitale, antreprenorii care doresc să-și lanseze propria inițiere, precum și persoanele care lucrează sau caută un loc de muncă și care doresc să devină profesioniști prin intermediul diferitelor instrumente online.

Noul mediu digital leagă companiile și instituțiile să-și regândească strategiile și să se adapteze noului mediu digital . În zilele noastre este esențial să fii cunoscut și văzut pe net. Pentru a face acest lucru, noi instrumente trebuie să fie stăpânite.

Nu ne-am adaptat la digital, ne-am născut și am crescut cu Internetul.

  • Creați și gestionați un plan de
  • Optimizarea motoarelor de căutare a produselor / serviciilor dvs. și optimizează experiența utilizatorilor atât în versiunile web cât și în cele mobile.
  • Efectuați campanii de publicitate digitale profitabile și eficiente:
  • Proiectați și gestionați planificarea media și cunoașteți valorile pentru a evalua rezultatele.
  • Profitați de întregul potențial al rețelelor sociale prin conținut organic și plătit pentru a genera angajament.
  • Elaborați o strategie omnichannel în companie care include lansarea unui proiect de comerț electronic .

Cu UADIN puteți face o treabă în domeniul afacerilor digitale, însoțită de cei mai buni profesioniști de pe Internet. Descoperiți și alegeți între programele noastre de instruire.

Ne bazăm instruirea în jurul a patru axe fundamentale

inovație

Includem cele mai recente tendințe și inovații în fiecare domeniu al cunoașterii.

Suntem conștienți de faptul că prezența simplă a tehnologiilor inovatoare în mediile educaționale nu garantează inovația. Aceasta trebuie înțeleasă ca schimbarea produsă în concepțiile de predare și în proiectele educaționale; în modul de gândire și punere în practică.

tehnologie

Noile tehnologii oferă posibilități mari de standardizare a produselor și adaptare la nevoile individuale ale educației, precum și o alternativă clară la descentralizare în ceea ce privește reducerea timpului ca răspuns la un număr mai mare de necesități.

Un nou mod de a construi cunoștințe, favorizând munca colaborativă și învățarea de sine.

antreprenoriat

Sprijinul acordat organizațiilor individuale, din interiorul și din afara, face parte din misiunea noastră de înființare. Prin urmare, toți elevii participă la avantajele de a fi parte a unei rețele extinse de parteneri de afaceri pentru afaceri.

Companiile și organizațiile constituie rațiunea de a fi a UADIN.

În prezent, managerii și oamenii de afaceri fac parte din comitetul său de organizare. Astfel, organizațiile și, mai precis, oamenii care le compun, sunt destinatarii misiunii noastre.

Echipa umană

Profesorii noștri devin mentori, îndrumând și ajutând elevul în orice moment și devenind o parte activă relevantă a procesului de învățare.

Este vorba despre abordarea unei noi provocări a sistemului educațional, și este trecerea unui model de formare unidirecțională, unde cunoștințele se înscriu, în general, pe singurul profesor sau profesor în sala de clasă, pe modele mai deschise și mai flexibile, unde Informațiile și experiența multor profesori sunt împărtășite și cultivate între diferiți profesori și studenți.

O echipă minunată, o comunitate de învățare.

Schimbă ideile și experiențele prin învățare

De la UADIN la companie

Știm cum să creăm și să menținem legătura de mare valoare adăugată între lumea afacerilor și academică, să facem organizațiile și companiile să-și îmbunătățească politicile de management, să fie mai competitive și, în același timp, responsabile din punct de vedere social.

UADIN oferă companiilor și indivizilor un model de învățare avansat și soluții eficiente pentru nevoile lor de formare în creștere, un spațiu pentru întâlnirea managerilor, profesioniștilor și antreprenorilor care doresc să facă schimb de idei și experiențe prin învățare.

Succesul UADIN constă într-o metodologie practică și relevantă de învățare și o comunitate în creștere de studenți pregătiți să facă față provocărilor actuale și să conducă companii în viitor.

metodologie

Modelul TIA - Transformarea informației în învățare

Acesta este un model de învățare bazat pe cele mai bune și cele mai demonstrate modele de studiu.

  1. Experți profesioniști de predare în formarea deschisă.
  2. Sinteze de text elaborate.
  3. Evidențiază și subliniază.
  4. Regulile mnemonice: cuvinte cheie și imagini mentale pentru a asocia concepte.
  5. Practică cu examene ale subiectului.
  6. Instrumente pentru distribuția studiilor.
  7. Fișe de studiu: transformăm memorarea într-un proces mai distractiv.
  8. Colaborează studii cu resurse, webinar, masterclass și pilule de studiu complementare .
  9. Comunitatea de învățare

Obligația elevilor

Pentru a primi diploma academică corespunzătoare și pentru a se alătura departamentului de plasare a studenților, este esențial ca finalizarea programului să fie de cel puțin 90% din durata sa.

În plus, elevul trebuie să treacă examenele și cazurile ridicate de facultate, precum și să obțină o evaluare pozitivă a participării la curs la nivel individual și de grup.

Cursurile noastre online și maeștrii îndeplinesc toate cerințele, rezultatele și parametrii de recunoaștere care caracterizează programele noastre de formare.

Mânăstirea noastră este formată din profesioniști care ocupă poziții de responsabilitate în principalele companii, oferind astfel o pregătire practică eminamente adaptată nevoilor actuale ale afacerii.

Comunitatea de învățare

Platforma noastră puternică de formare online permite studenților să-și organizeze și să distribuie timpul de studiu în funcție de nevoile, obiceiurile și gusturile lor. În plus, această metodologie permite eliminarea barierelor fizice sau geografice, permițând obținerea unei pregătiri de calitate pentru toți cei care, datorită locației și disponibilității, nu au acces la acestea. Acest mediu virtual este prevăzut cu resurse educaționale care facilitează înțelegerea conținutului, încurajează participarea, schimbul de idei și construiesc mediul necesar grupului pentru a se îmbogăți și pentru a se bucura de învățare.

Metodologia noastră permite studenților să urmeze cursurile de formare de la domiciliu sau la locul lor de muncă, menținând un contact permanent cu tutorele profesorului pentru fiecare modul și utilizând serviciile chat-ului, forumurilor, e-mail-urilor etc. Pentru comunicare directă și imediată.

Formate formate

Sistemul educațional din Spania a suferit multe schimbări în ultimii ani. Sosirea Planului Bologna și reformele educaționale constante într-o perioadă atât de scurtă au reprezentat o confuzie notabilă atât pentru studenți, cât și pentru profesori, care au fost forțați să se adapteze la un proces în continuă schimbare. Pe de altă parte, criza economică și lipsa de ocupare a forței de muncă au generat o creștere a ofertei de studii, prin imersarea unor titluri și a creșterii îndoielilor.

Care este diferența dintre un maestru și unul oficial? Și între un maestru propriu și un maestru care să opereze? Ce au în comun absolvenții, specializările sau specializările universitare?

Programe predate în:
  • Spaniolă

Această școală oferă și:

MBA

UADIN Business School

Instruirea în achiziție este unul dintre cele mai importante instrumente pentru a asigura dezvoltarea unei cariere profesionale și pentru a stabili perspective. Atât pent ... [+]

Master în Managementul Avansat în AchizițiiÎntrebați-ne despre reducerile la companii, autonome și șomeri.

Pregătire bonificabilă. Întrebați despre bursele noastre

Data de începere: 15 ianuarie 2019

Instruirea în achiziție este unul dintre cele mai importante instrumente pentru a asigura dezvoltarea unei cariere profesionale și pentru a stabili perspective. Atât pentru profesioniștii activi, cât și pentru cei care văd această activitate ca o opțiune viitoare, programele Cerificatorului oficial de Achiziții oferă o pregătire extraordinară pentru a face față cu succes uneia dintre cele mai importante funcții ale oricărei structuri de afaceri.

Globalizarea, noi piețe, fluctuații ale piețelor financiare, strategii noi de gestionare a achizițiilor, optimizarea resurselor ... Profesia noastră se confruntă cu provocări captivante și în schimbare. În acest cadru, formarea este accentul care marchează diferența într-un profesionist, adaugă valoare profilului lor și le permite să aspire la mai mult.... [-]

Spania Spain Online
Contactează şcoala
Spaniolă
La zi
Part time
650 ore
Online
Citiți mai multe în limba engleză